Page 20 - net.mototriti.gr 01 August 2024
P. 20
TEST Voge
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ DS900X
τουργία πλοήγησης. Για να μην αποσπάται η προσο- ίππων συνοδεύεται από ραφιναρισμένη λειτουργία
χή του αναβάτη από το δρόμο, όλες οι λειτουργίες και αρέσκεται στο υψηλό στροφάρισμα, ενώ η μέ-
ελέγχονται από διακόπτες στις δύο μεριές του τιμο- γιστη ροπή των 9,7 kg-m κρατάει απασχολημένο
νιού. Αν και εργονομικά τοποθετημένοι δεν προδι- το πίσω ελαστικό στις έντονες επιταχύνσεις. Πέρα
αθέτουν σχεδιαστικά, ενώ αυτός των προειδοποι- από το γεγονός ότι αποτελεί τον δυνατότερο κινητή-
ητικών φλας είναι σκληρός στη χρήση και χωρίς ρα που έχει κατασκευάσει η Voge, πρόκειται και για
αίσθηση ανάδρασης. τον πρώτο που υιοθετεί τη λύση του ηλεκτρόγκαζου
Κινητήρας (Ride-by-Wire), κάτι που σημαίνει ότι για πρώτη φο-
Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 895κ.εκ ρά έχουμε σε μοτοσυκλέτα της Voge riding modes.
που βρίσκεται στα σωθικά του DS, αποτελεί καρ- Συγκεκριμένα, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανά-
πό συνεργασίας με την μεσα σε 3+1 χαρτογραφήσεις Sport, Street, Rain
BMW και είναι ο και Enduro προσαρμόζοντας ανάλογα την απόκριση
ίδιος που κα- του γκαζιού. Το τελευταίο είναι στην ουσία για off-
τασκευά - road οδήγηση και είναι και το μοναδικό από τα τέσ-
ζει η Voge σερα που επιτρέπει την απενεργοποίηση traction
για τα F control και ABS, όμως αυτό συμβαίνει ταυτόχρο-
900R και να χωρίς να μπορείς να επιλέξεις ξεχωριστά κάποιο
F 900XR από τα δύο. Η κατανάλωση είναι συγκρατημένη για
των Γερμα- 900αρι μοτέρ με τη μέση τιμή της να κυμαίνεται στα
PHOTO GALLERY νών. Η από- 5,8λ./100χλμ., ενώ «πέφτει» στα 5,2 σε συνθήκες
δοση των 95,2 ταξιδιού. Το 6αρι κιβώτιο συνεργάζεται με υποβο-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 20