Page 20 - net.mototriti.gr 01 August 2024
P. 20

TEST        Voge

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  DS900X












































        τουργία πλοήγησης. Για να μην αποσπάται η προσο- ίππων συνοδεύεται από ραφιναρισμένη λειτουργία
        χή του αναβάτη από το δρόμο, όλες οι λειτουργίες  και αρέσκεται στο υψηλό στροφάρισμα, ενώ η μέ-
        ελέγχονται από διακόπτες στις δύο μεριές του τιμο- γιστη ροπή των 9,7 kg-m κρατάει απασχολημένο

        νιού. Αν και εργονομικά τοποθετημένοι δεν προδι- το πίσω ελαστικό στις έντονες επιταχύνσεις. Πέρα
        αθέτουν σχεδιαστικά, ενώ αυτός των προειδοποι- από το γεγονός ότι αποτελεί τον δυνατότερο κινητή-
        ητικών φλας είναι σκληρός στη χρήση και χωρίς  ρα που έχει κατασκευάσει η Voge, πρόκειται και για
        αίσθηση ανάδρασης.                                    τον πρώτο που υιοθετεί τη λύση του ηλεκτρόγκαζου
          Κινητήρας                                           (Ride-by-Wire), κάτι που σημαίνει ότι για πρώτη φο-
          Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 895κ.εκ  ρά έχουμε σε μοτοσυκλέτα της Voge riding modes.
        που βρίσκεται στα σωθικά του DS, αποτελεί καρ- Συγκεκριμένα, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανά-
                                    πό συνεργασίας με την  μεσα σε 3+1 χαρτογραφήσεις Sport, Street, Rain

                                         BMW και είναι ο  και Enduro προσαρμόζοντας ανάλογα την απόκριση
                                             ίδιος  που  κα- του γκαζιού. Το τελευταίο είναι στην ουσία για off-
                                               τασκευά - road οδήγηση και είναι και το μοναδικό από τα τέσ-
                                                ζει η Voge  σερα  που  επιτρέπει  την  απενεργοποίηση  traction
                                                 για  τα  F  control και ABS, όμως αυτό συμβαίνει ταυτόχρο-
                                                 900R  και  να χωρίς να μπορείς να επιλέξεις ξεχωριστά κάποιο
                                                 F 900XR  από τα δύο. Η κατανάλωση είναι συγκρατημένη για
                                                των Γερμα- 900αρι μοτέρ με τη μέση τιμή της να κυμαίνεται στα
             PHOTO GALLERY                    νών. Η από- 5,8λ./100χλμ., ενώ «πέφτει» στα 5,2 σε συνθήκες
                                            δοση των 95,2  ταξιδιού. Το 6αρι κιβώτιο συνεργάζεται με υποβο-

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     20
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25