Page 36 - net.mototriti.gr 01 Ιουλίου 2024
P. 36
TEST CFMOTO
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ 450MT
γκάμα των ΜΤ επεκτείνεται προς το κά- δίδουν, όγκο, αγριάδα και επιπρόσθετη ανεμοκά-
τω αγγίζοντας τα μεσαία adventure με Α2 λυψη στο ΜΤ, ενώ ο έκδηλος περιπετειώδης χα-
Η δίπλωμα. Το νεοφερμένο 450ΜΤ μπολιά- ρακτήρας υπογραμμίζεται από τις προστατευτικές
στηκε με χωμάτινες δυνατότητες οι οποίες υπερ- χούφτες, την ποδιά του κινητήρα, τους μεγάλους
καλύπτουν τις προσδοκίες του ακρωνύμιου Multi- ακτινωτούς τροχούς, τη μονοκόμματη σέλα και το
Function Touring που φέρει στα πλαστικά του και ανασηκωμένο τελικό της εξάτμισης. Το 450ΜΤ απο-
πλασάρεται ως το ιδανικό entry level περιπέτειας. τελεί ένα αρκετά ποιοτικό σύνολο με προσοχή στα
Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής επιμέρους σημεία και ελάχιστες παραφωνίες (αυ-
Το 450ΜΤ είναι χορταστικό στο μάτι με εξωτερι- τοκόλλητα, βάση λεβιέ ταχυτήτων) το οποίο δείχνει
κές διαστάσεις που υπερκερνούν την κατηγορία και είναι ικανό να ανταπεξέλθει σε σκληροτράχη-
του. Σύγχρονο και δυναμικό με έντονα on-off στοι- λη χρήση.
χεία, αποτελεί μια πολύ ενδιαφέρουσα αποτύπωση Άνεση – Εργονομία
της adventure φιλοσοφίας της CFMoto στα μικρά Η επιβλητική εικόνα του 450ΜΤ μετατρέπεται
adventure. Ο διπλός κάθετος LED προβολέας με άμεσα σε ένα οικείο περιβάλλον «εργασίας» εξαι-
την ενδιάμεση DRL γραμμή, ενώνεται στο πάνω του τίας της άνετης θέσης οδήγησης. Το σώμα βρίσκε-
μέρος με τη προστατευτική ζελατίνα, σχηματίζοντας ται σε όρθια θέση, τα άκρα σε φυσιολογικές γωνίες,
μια ενιαία επιφάνεια στο εμπρός μέρος. Στο πίσω ενώ η σέλα ύψους 820 χιλιοστών, προσφέρει εύ-
μέρος έχει τοποθετηθεί ένα LED φωτιστικό σώμα, κολη πρόσβαση στο έδαφος και επιτόπιες μανού-
ίδιο με αυτό που βρίσκουμε και στον μεγαλύτερο βρες χωρίς κόπο. Μπορεί μάλιστα να ρυθμιστεί στα
αδερφό 800ΜΤ. Τα φαρδιά πλαϊνά φέριγνκ προσ- 800 χιλιοστά ή να τοποθετηθεί ψηλότερη στα 870
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 36