Page 40 - net.mototriti.gr 01 Ιουλίου 2024
P. 40
TEST CFMOTO
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ 450MT
Κινητήρας Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι την υπογραφή της J.Juan με μονό
Πηγή τροφοδοσίας του 450ΜΤ δίσκο 320χιλ. και τετραπίστονη δα-
είναι ένας δικύλινδρος υγρόψυ- Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό τύπου γκάνα μπροστά και δίσκο 240χιλ.
κτος κινητήρας με χωρητικότη- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις διαμάντι και μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Το
τα 449κ.εκ., 4 βαλβίδες ανά κύ- Ανεστραμμένο πιρούνι ΚΥΒ 41χιλ, ΑΣ, δικάναλο ABS είναι της Bosch και
λινδρο και δύο εκκεντροφόρους Διαδρομή (χλστ.) ΑΕ, ΠΕ έχει δυνατότητα απενεργοποίησης
200
επικεφαλής. Πρόκειται για το Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Αμορτισέρ με στον πίσω τροχό για off-road χρή-
μοχλικό KYB, ΑΣ, ΑΕ, ΠΕ
ίδιο μηχανικό σύνολο που τρο- Διαδρομή (χλστ.) 200 ση, ενώ το 450MΤ εξοπλίζεται και
φοδοτεί τα 450SR και 450ΝΚ, με Φρένα Ε (χλστ.) Δ/320, 4Ε, ABS με Traction Control της ίδιας εται-
εξέχων χαρακτηριστικό το χρο- Φρένα Π (χλστ.) Δ/240, 1Ε, ABS ρείας το οποίο επίσης μπορεί να
νισμό στροφάλου στις 270 μοίρες. Η διάταξη αυτή απενεργοποιηθεί.
δίνει την ίδια αίσθηση και ηχητική υπόκρουση όπως Στο δρόμο
ένας ροπάτος V-twin, ενώ είναι μοναδική σε αυτή Η αλήθεια είναι το 450ΜΤ δημιούργησε αρκετές
την κατηγορία και αποτελεί ταυτότητα του 450ΜΤ. Η προσδοκίες από την πρώτη μέρα παρουσίασης του,
απόδοση ανέρχεται σε 43,4 ίππους στις 8.500σ.α.λ. εξαιτίας της on-off φιλοσοφίας του σε μια κατηγο-
και 4,5 kg-m μέγιστης ροπής στις 6.250σ.α.λ. και ρία που ολοένα και επεκτείνεται, αυτή των μεσαί-
είναι προσαρμοσμένη στις ανάγκες του ΜΤ, κα- ων adventure. Σε αυτή την κάστα, οι περισσότερες
θώς η ισχύς έχει μειωθεί αλλά υπάρχει περισσό- εταιρείες επιλέγουν να δώσουν ένα πιο τουριστι-
τερη ροπή στη μεσαία περιοχή και για μεγαλύτερο κό προφίλ στα μοντέλα τους, όμως η CFMoto ακο-
εύρος στροφών. Για να επιτευχθεί αυτό, χρειάστη- λούθησε ένα διαφορετικό μονοπάτι με το 450ΜΤ,
καν αλλαγές στην εξάτμιση, στους εκκεντροφόρους δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στο χώμα. Στη με-
και στο φιλτροκούτι. Ένα ζευγάρι αντικραδασμικών σαία κατηγορία αυτό είναι κάτι που το κάνουν ελά-
αξόνων φροντίζουν για την εξάλειψη των ανεπιθύ- χιστα μοντέλα, όμως σημασία δεν έχει μόνο να δι-
μητων κραδασμών, ενώ η CFMoto έχει φροντίσει αφέρεις αλλά και πόσο καλά το κάνεις. Το ζευγάρι
για την αξιοπιστία του κινητήρα με 4.500 ώρες δο- των ακτινωτών τροχών 21-18 και οι μεγάλες δια-
κιμών στο όριο χωρίς να παρουσιάσει προβλήματα. δρομές των αναρτήσεων μαρτυρούν τις χωμάτινες
Η μέση κατανάλωση των 4,5λ./100χλμ. επαρκεί για δυνατότητες του ΜΤ και στην πράξη τα πράγματα
σχεδόν 400 χιλιόμετρα αυτονομίας με γεμάτο το γίνονται πιο εύκολα από ότι περιμένεις. Το ρεζερ-
ρεζερβουάρ των 17,5 λίτρων, ενώ η κατανάλωση βουάρ διαθέτει μεγάλες εσοχές για να τοποθετή-
ταξιδιού βρίσκεται λίγο ψηλότερα στα 5λ./100χλμ. σεις τα γόνατα σε όποια γωνία επιθυμείς, όμως το
εξαιτίας της κοντής τελικής σχέσης μετάδοσης. τιμόνι βρίσκεται λίγο χαμηλότερα από το επιθυμη-
Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα τό για όρθια οδήγηση στο χώμα. Αυτό φυσικά δε
Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου διαμάντι
συνεργάζεται με ένα ανεστραμμένο πιρούνι 41mm Τεχνικά χαρακτηριστικά
της KYB το οποίο είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, με δι- Κινητήρας Eπιδόσεις
2
αδρομή 200mm, ενώ την ίδια διαδρομή και τις ίδιες Τύπος 4T, 2K, Υ/Ψ 0-50 χλμ./ώρα (δλ.) 6,5
Κυβισμός (κ.εκ.)
449,5
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
δυνατότητες ρύθμισης βρίσκουμε και στο κεντρι- Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 72 X 55,2 0-140 χλμ./ώρα (δλ.) 14,8
11,5
Συμπίεση (:1)
κά τοποθετημένο αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας πί- Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 43,4/8500 60-120 χλμ./ώρα (δλ.) 4η 7,4
4,5/6250
σω. Οι τροχοί είναι διαστάσεων 21” και 18” μπρο- Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) Ηλ.Ψεκασμός Απόσταση ακινητοποίησης
Τροφοδοσία
100-0 χλμ./ώρα (μέτρα) 45,5
στά και πίσω αντίστοιχα, με ακτινωτές ζάντες και Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 17,5
4,5
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
tubeless ελαστικά CST , διαστάσεων 90/90 μπρο- Κατανάλωση ταξιδιού (λτ./100χλμ.) 5
στά και 140/70 πίσω. Το σύστημα πέδησης φέρει Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 150+
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 40