Page 42 - net.mototriti.gr 01 Ιουλίου 2024
P. 42
TEST CFMOTO
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ 450MT
σε εμποδίζει να βρεις τη θέση σου πάνω στη μοτο- τινο τερέν, αλλά η σωστή κατανομή βάρους επιτρέ-
συκλέτα και όσο εξοικειώνεσαι μαζί της τόσο αυ- πει εύκολες αλλαγές και στρίψιμο χωρίς άγχη, με
ξάνεται η ευκολία που πλασάρεις και τοποθετείς το μπροστινό να σου δίνει αυτοπεποίθηση να πλα-
το ΜΤ πάνω στο χώμα, με το ABS στον πίσω τροχό γιάσεις τη μοτοσυκλέτα στο σημείο που θες. Αυτό
να απενεργοποιείται με το πάτημα ενός κουμπιού που χρήζει αλλαγής είναι τα ελαστικά πρώτης τοπο-
σε δευτερόλεπτα. Η γραμμική απόδοση του κινητή- θέτησης αφού ο σκληρός σκελετός τους επισκιά-
ρα απενοχοποιεί το τερμάτισμα του γκαζιού και οι ζει τις δυνατότητες του ΜΤ στην άσφαλτο αλλά και
αναρτήσεις με το «σκληρό» εργοστασιακό set up στο χώμα. Οι γεμάτες μεσαίες και η ελαστικότητα
αντέχουν ό,τι και αν βρεθεί στο διάβα τους ακόμα του κινητήρα βοηθάνε τα μέγιστα σε επιταχύνσεις
και προσγείωση από μεγάλα άλματα, βοηθώντας το και προσπεράσεις ακόμα και με μια ταχύτητα πάνω,
ΜΤ να σκορπάει σκόνη και πέτρες σε κάθε χωμάτι- ενώ σύμφωνα με τις μετρήσεις χρειάζεται 6,5δ για
νο εκατοστό. Φυσικά μπορείς να τις ρυθμίσεις σύμ- το 0-100 και 7,4δ για το 60-120 με 4η σχέση. Αν κά-
φωνα με τις προσωπικές σου προτιμήσεις και αυτό τι ενοχλεί, είναι η απόκριση του γκαζιού στο απότο-
από μόνο του αναβαθμίζει την εμπειρία οδήγησης. μο άνοιξε-κλείσε του γκαζιού. Δεν το καταλαβαίνεις
Θα περίμενε κανείς ότι λόγω των χωμάτινων χαρα- στις υψηλές ταχύτητες, αλλά γίνεται εμφανές με μι-
κτηριστικών του, το ΜΤ θα χρειάζεται μεγαλύτερη κρές ταχύτητες στην κίνηση της πόλης. Από τη στιγ-
προσπάθεια στις αλλαγές κατεύθυνσης σε ασφάλ- μή που η πεταλούδα ελέγχεται από ντίζα, μια εν-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 42