Page 32 - net.mototriti.gr 01 Ιουλίου 2024
P. 32

TEST        BMW

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  F 800GS
        αμορτισέρ  με  δυνατό-     Τεχνικά χαρακτηριστικά                              να  συμβάλλουν  στη  με-
        τητα ρύθμισης της προ-     Κινητήρας                    Eπιδόσεις              γιστοποίηση  της  άνεσης

        φόρτισης και της επανα- Τύπος          4T, 2K, Υ/Ψ, 8β, 2ΕΕ  0-50 χλμ./ώρα (δλ.)  1,77  του  ταξιδιού.  Μόνο  πα-
        φοράς  του  ελατηρίου.  Η   Κυβισμός (κ.εκ.)      895   0-100 χλμ./ώρα (δλ.)   4  ρατράγουδο εδώ είναι η
                                   Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 86 Χ 77  0-160 χλμ./ώρα (δλ.)   10
        έκδοση  της  δοκιμής  εί- Συμπίεση (:1)          13,1   60-120 χλμ./ώρα (δλ.) 4η  4,7  ζελατίνα και το  ελάχιστο
        χε και το προαιρετικό πα-  Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)    87/6750  Απόσταση ακινητοποίησης  μέγεθός της, το οποίο για
                                                      9,2/4500
        κέτο  Dynamic  ESA,  μια   Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)    Ηλ.Ψεκασμός  100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)  41,2  μια  Touring  μοτοσυκλέ-
                                   Τροφοδοσία
        ηλεκτρονική  ημιενεργή  Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)   15                   τα δεν καλύπτει καθόλου
        ανάρτηση  που  ρυθμίζει    Κατανάλωση (Μέση  λτ./100χλμ.)  6,2                 τον αναβάτη και σε στέλ-
        αυτόματα  την  απόσβεση                                                        νει απευθείας στον κατά-
        του ελατηρίου χάρη σε ηλεκτρονικά ενεργοποιού- λογο των αξεσουάρ, όπου υπάρχει η λύση που ψά-
        μενες βαλβίδες ελέγχου.                               χνεις.
          To φρενάρισμα αναλαμβάνουν δύο πλευστά δι-           Στο ταξίδι η συμπεριφορά της θα σε προκαλέσει
        σκόφρενα  μπροστά,  με  διάμετρο  305mm  και  να κάνεις περισσότερα χιλιόμετρα, καθώς η BMW

        πλευστές διπίστονες δαγκάνες της Brembo, πίσω  F 800GS είναι ευχάριστη στην οδήγηση, με άμεση
        έχουμε ένα δισκόφρενο 265mm, με πλευστή μο- αλλά όχι απότομη απόκριση στο γκάζι και το σχετι-
        νοπίστονη δαγκάνα της ίδιας εταιρείας, ενώ εξέ- κά μεγάλο μεταξόνιό της (1.556mm) που την κάνει
        λιξη σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο είναι η  ιδανική για χαλαρό Cruising και «κατάποση» χιλιο-
        ένταξη του Cornering ABS (το οποίο η BMW ονο- μέτρων. Η τελική της δεν εντυπωσιάζει καθώς εί-
        μάζει ABS Pro) στον βασικό εξοπλισμό. Οι μετρή- ναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 190 χλμ./ώρα,
        σεις μας έδειξαν ότι η BMW F 800GS χρειάζεται  όμως η αντικειμενική πραγματικότητα είναι ότι δεν
        41,2  μέτρα  για  να  ακινητοποιηθεί    Εξοπλισμός - τιμή                θα χρειαστείς  περισσότερα χι-
        από τα 100 χλμ./ώρα, μια επίδοση                                         λιόμετρα σε καμία περίπτωση.
                                                                          l/8
        που την κατατάσσει στις κορυφαίες       ABS / Ρυθμ.               l/l     H BMW έχει καταφέρει να πε-
                                                Τraction Control / Ρυθμ.
        της κατηγορίας.                         Στροφόμετρο                 l    τύχει μια πολύ καλή ισορροπία
          Οι  ζάντες  από  κράμα  αλουμινί-     Μερικός χιλιομετρητής       l    ανάμεσα στην σταθερότητα και
        ου έχουν διάμετρο 19” και 17”, με       Ένδειξη βενζίνης            l    την  ευελιξία  και  έτσι  παρά  το
        τα  ελαστικά  να  έχουν  διαστάσεις     Δείκτης θερμοκρασίας        l    σχετικά  μεγάλο  μεταξόνιο  που
                                                                            l
        110/80 και 150/70 εμπρός και πί-        Θερμοκρασία περιβάλλοντος    l/8  αναφέρθηκε προηγουμένως, η
                                                Ζελατίνα / Ρυθμ.
        σω αντίστοιχα.                          Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ   l/l   αίσθηση της μοτοσυκλέτας στις
          Στο δρόμο                             Πλάγιο σταντ                l    στροφές  και  στην  αλλαγή  κα-
          H  «μικρή»  GS  αποτελούσε  και       Κεντρικό σταντ              l    τεύθυνσης είναι πολύ ωραία και

        προηγουμένως  το  πιο  ασφάλτι-         Χειρολαβές / Σχάρα        l/l    μόνο στην στατική μανούβρα θα
        νο μοντέλο της σειράς GS και αυ-        Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π    8/l  καταλάβεις  ότι  έχεις  ανάμεσα
                                                l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,
        τό δεν άλλαξε ούτε τώρα με τους           -: δε διατίθεται               στα πόδια σου ένα σύνολο που
        νέους  κινητήρες.  Η  F  800GS  εί-                                      ζυγίζει 227 κιλά.
        ναι πρακτικά μια μοτοσυκλέτα Touring, στόχος της       Το γεγονός ότι η ροπή έρχεται από χαμηλά θα
        οποίας είναι ο αναβάτης να κάνει πολλά συνεχό- σε βοηθήσει τόσο στην γενικότερη άνεση όσο και
        μενα χιλιόμετρα χωρίς να κουραστεί. Και αυτό γί- στην κίνηση στην πόλη, όπου με τις σχετικά μαζε-
        νεται εμφανές με το που ανέβεις στη σέλα της. Η  μένες της διαστάσεις και το ικανοποιητικότατο κό-
        θέση οδήγησης είναι ξεκούραστη, με τις εργονο- ψιμο του τιμονιού, δεν θα κολλήσεις πουθενά.
        μικές γωνίες που δημιουργούνται για τον αναβάτη         Οδηγώντας την F 800GS σε διάφορα τερέν αμέ-

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     32
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37