Page 32 - net.mototriti.gr 01 Ιουλίου 2024
P. 32
TEST BMW
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ F 800GS
αμορτισέρ με δυνατό- Τεχνικά χαρακτηριστικά να συμβάλλουν στη με-
τητα ρύθμισης της προ- Κινητήρας Eπιδόσεις γιστοποίηση της άνεσης
φόρτισης και της επανα- Τύπος 4T, 2K, Υ/Ψ, 8β, 2ΕΕ 0-50 χλμ./ώρα (δλ.) 1,77 του ταξιδιού. Μόνο πα-
φοράς του ελατηρίου. Η Κυβισμός (κ.εκ.) 895 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 4 ρατράγουδο εδώ είναι η
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 86 Χ 77 0-160 χλμ./ώρα (δλ.) 10
έκδοση της δοκιμής εί- Συμπίεση (:1) 13,1 60-120 χλμ./ώρα (δλ.) 4η 4,7 ζελατίνα και το ελάχιστο
χε και το προαιρετικό πα- Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 87/6750 Απόσταση ακινητοποίησης μέγεθός της, το οποίο για
9,2/4500
κέτο Dynamic ESA, μια Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) Ηλ.Ψεκασμός 100-0 χλμ./ώρα (μέτρα) 41,2 μια Touring μοτοσυκλέ-
Τροφοδοσία
ηλεκτρονική ημιενεργή Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 15 τα δεν καλύπτει καθόλου
ανάρτηση που ρυθμίζει Κατανάλωση (Μέση λτ./100χλμ.) 6,2 τον αναβάτη και σε στέλ-
αυτόματα την απόσβεση νει απευθείας στον κατά-
του ελατηρίου χάρη σε ηλεκτρονικά ενεργοποιού- λογο των αξεσουάρ, όπου υπάρχει η λύση που ψά-
μενες βαλβίδες ελέγχου. χνεις.
To φρενάρισμα αναλαμβάνουν δύο πλευστά δι- Στο ταξίδι η συμπεριφορά της θα σε προκαλέσει
σκόφρενα μπροστά, με διάμετρο 305mm και να κάνεις περισσότερα χιλιόμετρα, καθώς η BMW
πλευστές διπίστονες δαγκάνες της Brembo, πίσω F 800GS είναι ευχάριστη στην οδήγηση, με άμεση
έχουμε ένα δισκόφρενο 265mm, με πλευστή μο- αλλά όχι απότομη απόκριση στο γκάζι και το σχετι-
νοπίστονη δαγκάνα της ίδιας εταιρείας, ενώ εξέ- κά μεγάλο μεταξόνιό της (1.556mm) που την κάνει
λιξη σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο είναι η ιδανική για χαλαρό Cruising και «κατάποση» χιλιο-
ένταξη του Cornering ABS (το οποίο η BMW ονο- μέτρων. Η τελική της δεν εντυπωσιάζει καθώς εί-
μάζει ABS Pro) στον βασικό εξοπλισμό. Οι μετρή- ναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 190 χλμ./ώρα,
σεις μας έδειξαν ότι η BMW F 800GS χρειάζεται όμως η αντικειμενική πραγματικότητα είναι ότι δεν
41,2 μέτρα για να ακινητοποιηθεί Εξοπλισμός - τιμή θα χρειαστείς περισσότερα χι-
από τα 100 χλμ./ώρα, μια επίδοση λιόμετρα σε καμία περίπτωση.
l/8
που την κατατάσσει στις κορυφαίες ABS / Ρυθμ. l/l H BMW έχει καταφέρει να πε-
Τraction Control / Ρυθμ.
της κατηγορίας. Στροφόμετρο l τύχει μια πολύ καλή ισορροπία
Οι ζάντες από κράμα αλουμινί- Μερικός χιλιομετρητής l ανάμεσα στην σταθερότητα και
ου έχουν διάμετρο 19” και 17”, με Ένδειξη βενζίνης l την ευελιξία και έτσι παρά το
τα ελαστικά να έχουν διαστάσεις Δείκτης θερμοκρασίας l σχετικά μεγάλο μεταξόνιο που
l
110/80 και 150/70 εμπρός και πί- Θερμοκρασία περιβάλλοντος l/8 αναφέρθηκε προηγουμένως, η
Ζελατίνα / Ρυθμ.
σω αντίστοιχα. Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ l/l αίσθηση της μοτοσυκλέτας στις
Στο δρόμο Πλάγιο σταντ l στροφές και στην αλλαγή κα-
H «μικρή» GS αποτελούσε και Κεντρικό σταντ l τεύθυνσης είναι πολύ ωραία και
προηγουμένως το πιο ασφάλτι- Χειρολαβές / Σχάρα l/l μόνο στην στατική μανούβρα θα
νο μοντέλο της σειράς GS και αυ- Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π 8/l καταλάβεις ότι έχεις ανάμεσα
l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,
τό δεν άλλαξε ούτε τώρα με τους -: δε διατίθεται στα πόδια σου ένα σύνολο που
νέους κινητήρες. Η F 800GS εί- ζυγίζει 227 κιλά.
ναι πρακτικά μια μοτοσυκλέτα Touring, στόχος της Το γεγονός ότι η ροπή έρχεται από χαμηλά θα
οποίας είναι ο αναβάτης να κάνει πολλά συνεχό- σε βοηθήσει τόσο στην γενικότερη άνεση όσο και
μενα χιλιόμετρα χωρίς να κουραστεί. Και αυτό γί- στην κίνηση στην πόλη, όπου με τις σχετικά μαζε-
νεται εμφανές με το που ανέβεις στη σέλα της. Η μένες της διαστάσεις και το ικανοποιητικότατο κό-
θέση οδήγησης είναι ξεκούραστη, με τις εργονο- ψιμο του τιμονιού, δεν θα κολλήσεις πουθενά.
μικές γωνίες που δημιουργούνται για τον αναβάτη Οδηγώντας την F 800GS σε διάφορα τερέν αμέ-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 32