Page 30 - net.mototriti.gr 01 Ιουλίου 2024
P. 30
TEST BMW
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ F 800GS
δημιουργεί μια σχετικά όρθια, Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι της F 800GS βρίσκεται ο ίδιος δι-
ξεκούραστη θέση οδήγησης, με κύλινδρος, εν σειρά, υδρόψυ-
τη σέλα να έχει πλούσια ποσότη- Τύπος Ατσάλινο Monocoque κτος, οκταβάλβιδος κινητήρας
τα αφρώδους και με το ύψος της Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό 895cc με δύο επικεφαλής εκκε-
στα 815mm (υπάρχει δυνατό- Διαδρομή (χλστ.) πιρούνι 41χιλ ντροφόρους που βρίσκουμε και
Δ.Α.
τητα παραμετροποίησης από τα Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό στο F 900GS – τον οποίο κατα-
760 μέχρι τα 845mm) επιτρέπει αμορτισέρ, ΠΕ σκευάζει η Loncin – με μικρό-
Δ.Α.
στους περισσότερους αναβάτες Διαδρομή (χλστ.) 2Δ/305, 2Ε, ABS τερη ιπποδύναμη, σχεδόν όμως
Φρένα Ε (χλστ.)
να πατάνε με ασφάλεια στο έδα- Φρένα Π (χλστ.) Δ/265, 1Ε, ABS ίδια ροπή. Έτσι, η μέγιστη ιπποδύ-
φος. ναμη είναι 87 ίπποι και αποδίδε-
Τώρα όσον αφορά τα ηλεκτρονικά, η BMW έκα- ται στις 6.750 σ.α.λ. (σε αντίθεση με τους 105 ίπ-
νε ένα προχώρημα στο νέο μοντέλο, περνώντας πους της 900GS) και η ροπή φτάνει τα 91 Nm στις
αξεσουάρ όπως τα θερμαινόμενα γκριπ και τις 6.750 σ.α.λ. (93 στην 900GS). Η αύξηση σε σχέση
χούφτες στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ την πληρο- με τον προκάτοχό του (F 750GS) ανέρχεται στους
φόρηση του αναβάτη αναλαμβάνει μια TFT οθό- 10 ίππους, ενώ η λειτουργία του είναι γραμμικότα-
νη 6,5”, η οποία έχει τη δυνατότητα συνδεσιμότη- τη, σε όλο το φάσμα των στροφών, χωρίς ξεσπά-
τας μέσω Bluetooth και μέσω της εφαρμογής της σματα και χωρίς να σε αφήνει «λίγο» πουθενά, κα-
BMW ο αναβάτης μπορεί να έχει πρόσβαση σε όρ- θώς η ροπή έρχεται από χαμηλά.
γανα πλοήγησης. Ο χειρισμός της γίνεται με εύ- Στην βασική έκδοση υπάρχουν δύο Riding
κολο και κατανοητό τρόπο μέσω του κλασσικού Modes (Rain και Road) και Traction Control (με δυ-
Mulit-Controller της BMW που βρίσκεται στα αρι- νατότητα απενεργοποίησης), ενώ με το προαιρετι-
στερά του τιμονιού. κό Riding Modes Pro, ο αναβάτης «ξεκλειδώνει»
Η ζελατίνα από την άλλη είναι το ένα πράγμα που και τα Riding Modes Dynamic και Enduro. Για να
θα έπρεπε να αλλάξει η BMW περνώντας στη νέα αλλάξεις Riding Mode θα πρέπει το γκάζι να είναι
εποχή του μοντέλου, όμως δυστυχώς αυτή παρα- κλειστό και να μην λειτουργεί το Traction Control.
μένει υπερβολικά κοντή και ουσιαστικά σε σπρώ- Οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι η BMW F 800GS
χνει αμέσως στον κατάλογο αξεσουάρ ή σε After χρειάζεται 4” για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα και
Market επιλογές. 10” για να πιάσει 160. Σε συνθήκες ταξιδιού η κα-
Κινητήρας τανάλωση κινήθηκε σε χαμηλά επίπεδα, στα 5,6
Σε αντίθεση με την πιο… συνηθισμένη νόρμα ας λίτρα ανά 100 χλμ., ενώ στην πόλη έκαψε 6,2 λί-
πούμε, τα νούμερα στην ονομασία των μοντέλων τρα.
της BMW δεν ανταπο- Μάλιστα η BMW F 800GS μπορεί να περιοριστεί
κρίνεται στον κυ- και σε έκδοση των 35 Kw, κάνοντάς την προσβάσι-
βισμό τους, μη και σε κατόχους διπλώματος Α2.
αλλά περισ- Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα
σότερο σε Μπορεί ο κινητήρας να άλλαξε από το προηγού-
διαφορές μενο μοντέλο, όμως το πλαίσιο μας έρχεται αυ-
στην από- τούσιο από την F 750GS, κάτι που σημαίνει ότι μι-
δοση του λάμε για ένα ατσάλινο monocoque πλαίσιο τύπου
ίδιου κινη- γέφυρας, το οποίο συνεχίζει να συνεργάζεται με
PHOTO GALLERY τήρα. Έτσι, ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm με δι-
στην καρδιά αδρομή 170mm και ένα κεντρικά τοποθετημένο
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 30