Page 30 - net.mototriti.gr 01 Ιουλίου 2024
P. 30

TEST        BMW

                                              l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  F 800GS
        δημιουργεί  μια  σχετικά  όρθια,     Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           της F 800GS βρίσκεται ο ίδιος δι-
        ξεκούραστη θέση οδήγησης, με                                           κύλινδρος,  εν  σειρά,  υδρόψυ-
        τη σέλα να έχει πλούσια ποσότη-        Τύπος       Ατσάλινο Monocoque  κτος,  οκταβάλβιδος  κινητήρας
        τα αφρώδους και με το ύψος της       Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό    895cc με δύο επικεφαλής εκκε-
        στα  815mm  (υπάρχει  δυνατό-          Διαδρομή (χλστ.)    πιρούνι 41χιλ  ντροφόρους  που  βρίσκουμε  και
                                                                        Δ.Α.
        τητα  παραμετροποίησης  από  τα      Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Μονό    στο  F  900GS  –  τον  οποίο  κατα-
        760 μέχρι τα 845mm) επιτρέπει                           αμορτισέρ,  ΠΕ  σκευάζει  η  Loncin  –  με  μικρό-
                                                                        Δ.Α.
        στους  περισσότερους  αναβάτες       Διαδρομή (χλστ.)    2Δ/305, 2Ε, ABS  τερη  ιπποδύναμη,  σχεδόν  όμως
                                             Φρένα Ε (χλστ.)
        να πατάνε με ασφάλεια στο έδα-       Φρένα Π (χλστ.)   Δ/265, 1Ε, ABS  ίδια ροπή. Έτσι, η μέγιστη ιπποδύ-
        φος.                                                                   ναμη είναι 87 ίπποι και αποδίδε-
          Τώρα όσον αφορά τα ηλεκτρονικά, η BMW έκα- ται στις 6.750 σ.α.λ. (σε αντίθεση με τους 105 ίπ-
        νε ένα προχώρημα στο νέο μοντέλο, περνώντας  πους της 900GS) και η ροπή φτάνει τα 91 Nm στις
        αξεσουάρ  όπως  τα  θερμαινόμενα  γκριπ  και  τις  6.750 σ.α.λ. (93 στην 900GS). Η αύξηση σε σχέση
        χούφτες στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ την πληρο- με τον προκάτοχό του (F 750GS) ανέρχεται στους

        φόρηση του αναβάτη αναλαμβάνει μια TFT οθό- 10 ίππους, ενώ η λειτουργία του είναι γραμμικότα-
        νη 6,5”, η οποία έχει τη δυνατότητα συνδεσιμότη- τη, σε όλο το φάσμα των στροφών, χωρίς ξεσπά-
        τας μέσω Bluetooth και μέσω της εφαρμογής της  σματα και χωρίς να σε αφήνει «λίγο» πουθενά, κα-
        BMW ο αναβάτης μπορεί να έχει πρόσβαση σε όρ- θώς η ροπή έρχεται από χαμηλά.
        γανα πλοήγησης. Ο χειρισμός της γίνεται με εύ-         Στην  βασική  έκδοση  υπάρχουν  δύο  Riding
        κολο  και  κατανοητό  τρόπο  μέσω  του  κλασσικού  Modes (Rain και Road) και Traction Control (με δυ-
        Mulit-Controller της BMW που βρίσκεται στα αρι- νατότητα απενεργοποίησης), ενώ με το προαιρετι-
        στερά του τιμονιού.                                   κό Riding Modes Pro, ο αναβάτης «ξεκλειδώνει»
          Η ζελατίνα από την άλλη είναι το ένα πράγμα που  και τα Riding Modes Dynamic και Enduro. Για να
        θα έπρεπε να αλλάξει η BMW περνώντας στη νέα  αλλάξεις Riding Mode θα πρέπει το γκάζι να είναι

        εποχή του μοντέλου, όμως δυστυχώς αυτή παρα- κλειστό και να μην λειτουργεί το Traction Control.
        μένει υπερβολικά κοντή και ουσιαστικά σε σπρώ-         Οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι η BMW F 800GS
        χνει αμέσως στον κατάλογο αξεσουάρ ή σε After  χρειάζεται 4” για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα και
        Market επιλογές.                                      10” για να πιάσει 160. Σε συνθήκες ταξιδιού η κα-
          Κινητήρας                                           τανάλωση κινήθηκε σε χαμηλά επίπεδα, στα 5,6
          Σε αντίθεση με την πιο… συνηθισμένη νόρμα ας  λίτρα ανά 100 χλμ., ενώ στην πόλη έκαψε 6,2 λί-
        πούμε, τα νούμερα στην ονομασία των μοντέλων  τρα.
                                    της BMW δεν ανταπο-        Μάλιστα η BMW F 800GS μπορεί να περιοριστεί

                                          κρίνεται στον κυ- και σε έκδοση των 35 Kw, κάνοντάς την προσβάσι-
                                             βισμό  τους,  μη και σε κατόχους διπλώματος Α2.
                                               αλλά περισ-     Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα
                                                σότερο σε      Μπορεί ο κινητήρας να άλλαξε από το προηγού-
                                                 διαφορές  μενο  μοντέλο,  όμως  το  πλαίσιο  μας  έρχεται  αυ-
                                                 στην από- τούσιο από την F 750GS, κάτι που σημαίνει ότι μι-
                                                 δοση  του  λάμε για ένα ατσάλινο monocoque πλαίσιο τύπου
                                                ίδιου κινη- γέφυρας, το οποίο συνεχίζει να συνεργάζεται με
             PHOTO GALLERY                     τήρα.  Έτσι,  ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm με δι-
                                            στην  καρδιά  αδρομή  170mm  και  ένα  κεντρικά  τοποθετημένο

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     30
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35