Page 22 - net.mototriti.gr 01 Ιουλίου 2024
P. 22

TEST         Yamaha

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  MT-09























        Κινητήρας CP3 που πλέον δεν χρειάζεται                Νέα μεγαλύτερη έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών με 5
        συστάσεις και 3ης γενιάς Quickshifter.                προγράμματα οδήγησης.
        ξεχωριστό τμήμα υποπλαισίου από χυτό αλουμίνιο.  έδειξαν ότι το Yamaha MT-09 χρειάστηκε 42,6 μέ-
        Συμβάλλει στη διατήρηση του βά-                                         τρα για να ακινητοποιηθεί από τα

        ρους χαμηλά, καθώς το MT-09 με        Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           100 χλμ./ώρα
        γεμάτο το ντεπόζιτο των 14 λίτρων                                         Στο δρόμο
        δεν ξεπερνάει τα 193 κιλά.              Τύπος      Αλουμινένιο Deltabox   Θέτοντας  το  κλειδί  στον  δια-
                                              Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
          Στις αναρτήσεις συναντάμε ένα       Ανεστραμμένο πιρούνι KYB 41 χιλ ΑΕ,    κόπτη  λειτουργίας  της  Yamaha
        πλήρως  ρυθμιζόμενο  ανεστραμ-          Διαδρομή (χλστ.)       ΑΣ, ΠΕ   MT-09,  ηχεί  μια  ευχάριστη  νό-
                                                                         130
        μένο πιρούνι 41mm της Kayaba,         Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Μονό   τα γουργουρίσματος του ορεξά-
        το  οποίο  έχει  διαδρομή  130mm      αμορτισέρ με μοχλικό KYB ΑΕ, ΑΣ, ΠΕ  του τρικύλινδρου κινητήρα, που
                                                                         117
        και  ένα  μονοσόκ  αμορτισέρ  της     Διαδρομή (χλστ.)    2Δ/298, 4Ε, ABS  θα αποτελέσει κινητήριο δύναμη
                                              Φρένα Ε (χλστ.)
        ίδιας εταιρείας, πλήρως ρυθμιζό-      Φρένα Π (χλστ.)   Δ/245, 1Ε, ABS  της  εκπλήρωσης  των  καθημερι-
        μενο με διαδρομή 127mm με μο-                                           νών υποχρεώσεων, αλλά και των

        χλικό στο πίσω μέρος.                  Εξοπλισμός - τιμή                γρήγορων αποδράσεων από την
          Το  φρενάρισμα  αναλαμβάνουν         ABS / Ρυθμ.               l/l    πόλη, σε συνδυασμό με την πολύ
        δύο  δίσκοι  298mm  με  τετραπί-       Τraction Control / Ρυθμ.    l/l  καλή ποιότητα κύλισης.
                                               Στροφόμετρο
                                                                           l
        στονες  δαγκάνες  και  μια  ακτινι-    Immobilizer                 l     Το φαρδύτερο σχηματικά πλέον
        κή αντλία της Brembo στο μπρο-         Yπολογιστής ταξιδιού        l    ρεζερβουάρ  των  14  λίτρων,  θα
        στινό  μέρος,  ενώ  πίσω  έχουμε       Μερικός χιλιομετρητής       l    μας δώσει μια αυτονομία η οποία
                                               Ένδειξη βενζίνης
                                                                           l
        έναν δίσκο 245mm με μονοπίστο-         Δείκτης θερμοκρασίας        l    αγγίζει τα 250 χιλιόμετρα με ένα
        νη δαγκάνα. Το όλο σύστημα επι-        Θερμοκρασία περιβάλλοντος    l   γέμισμα,  ενώ  φέρει    πάνω  του
                                               Ζελατίνα / Ρυθμ.
                                                                           8
        βλέπεται  από  δικάναλο  ABS,  το      Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ   l/l   γρίλιες ενίσχυσης του ήχου που
        οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί        Πλάγιο σταντ                l    παράγει ο CP3, με ειδικά σχεδι-
                                               Κεντρικό σταντ
                                                                           8
        στον πίσω τροχό. Ένα ακόμα σύ-         Χειρολαβές / Σχάρα        8/8    ασμένες εισαγωγές αέρα που το-
        στημα ασφαλείας που έρχεται στο        Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π    l/l  νίζουν τους υψηλής συχνότητας
        νέο  MT-09  είναι  το  ESS  (σύστη-    l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,     ήχους,  ειδικά  όταν  η  ταχύτητα
                                                 -: δε διατίθεται
        μα ειδοποίησης έκτακτου φρενα-                                          ανεβαίνει. Η λειτουργία του ψε-
        ρίσματος), το οποίο ανάβει τα αλάρμ σε περίπτω- κασμού αποδίδει ομοιόμορφα και με σθένος σε όλο
        ση απότομου φρεναρίσματος, ώστε να ειδοποιήσει  το φάσμα των στροφών, συνδράμοντας στην από-
        τα  οχήματα  που  ακολουθούν.  Οι  μετρήσεις  μας  λαυση της οδήγησης, χωρίς απότομα κλοτσήματα

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     22
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27