Page 22 - net.mototriti.gr 01 Ιουλίου 2024
P. 22
TEST Yamaha
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ MT-09
Κινητήρας CP3 που πλέον δεν χρειάζεται Νέα μεγαλύτερη έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών με 5
συστάσεις και 3ης γενιάς Quickshifter. προγράμματα οδήγησης.
ξεχωριστό τμήμα υποπλαισίου από χυτό αλουμίνιο. έδειξαν ότι το Yamaha MT-09 χρειάστηκε 42,6 μέ-
Συμβάλλει στη διατήρηση του βά- τρα για να ακινητοποιηθεί από τα
ρους χαμηλά, καθώς το MT-09 με Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι 100 χλμ./ώρα
γεμάτο το ντεπόζιτο των 14 λίτρων Στο δρόμο
δεν ξεπερνάει τα 193 κιλά. Τύπος Αλουμινένιο Deltabox Θέτοντας το κλειδί στον δια-
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις
Στις αναρτήσεις συναντάμε ένα Ανεστραμμένο πιρούνι KYB 41 χιλ ΑΕ, κόπτη λειτουργίας της Yamaha
πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμ- Διαδρομή (χλστ.) ΑΣ, ΠΕ MT-09, ηχεί μια ευχάριστη νό-
130
μένο πιρούνι 41mm της Kayaba, Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό τα γουργουρίσματος του ορεξά-
το οποίο έχει διαδρομή 130mm αμορτισέρ με μοχλικό KYB ΑΕ, ΑΣ, ΠΕ του τρικύλινδρου κινητήρα, που
117
και ένα μονοσόκ αμορτισέρ της Διαδρομή (χλστ.) 2Δ/298, 4Ε, ABS θα αποτελέσει κινητήριο δύναμη
Φρένα Ε (χλστ.)
ίδιας εταιρείας, πλήρως ρυθμιζό- Φρένα Π (χλστ.) Δ/245, 1Ε, ABS της εκπλήρωσης των καθημερι-
μενο με διαδρομή 127mm με μο- νών υποχρεώσεων, αλλά και των
χλικό στο πίσω μέρος. Εξοπλισμός - τιμή γρήγορων αποδράσεων από την
Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν ABS / Ρυθμ. l/l πόλη, σε συνδυασμό με την πολύ
δύο δίσκοι 298mm με τετραπί- Τraction Control / Ρυθμ. l/l καλή ποιότητα κύλισης.
Στροφόμετρο
l
στονες δαγκάνες και μια ακτινι- Immobilizer l Το φαρδύτερο σχηματικά πλέον
κή αντλία της Brembo στο μπρο- Yπολογιστής ταξιδιού l ρεζερβουάρ των 14 λίτρων, θα
στινό μέρος, ενώ πίσω έχουμε Μερικός χιλιομετρητής l μας δώσει μια αυτονομία η οποία
Ένδειξη βενζίνης
l
έναν δίσκο 245mm με μονοπίστο- Δείκτης θερμοκρασίας l αγγίζει τα 250 χιλιόμετρα με ένα
νη δαγκάνα. Το όλο σύστημα επι- Θερμοκρασία περιβάλλοντος l γέμισμα, ενώ φέρει πάνω του
Ζελατίνα / Ρυθμ.
8
βλέπεται από δικάναλο ABS, το Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ l/l γρίλιες ενίσχυσης του ήχου που
οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί Πλάγιο σταντ l παράγει ο CP3, με ειδικά σχεδι-
Κεντρικό σταντ
8
στον πίσω τροχό. Ένα ακόμα σύ- Χειρολαβές / Σχάρα 8/8 ασμένες εισαγωγές αέρα που το-
στημα ασφαλείας που έρχεται στο Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π l/l νίζουν τους υψηλής συχνότητας
νέο MT-09 είναι το ESS (σύστη- l: στάνταρ, 8: προαιρετικός, ήχους, ειδικά όταν η ταχύτητα
-: δε διατίθεται
μα ειδοποίησης έκτακτου φρενα- ανεβαίνει. Η λειτουργία του ψε-
ρίσματος), το οποίο ανάβει τα αλάρμ σε περίπτω- κασμού αποδίδει ομοιόμορφα και με σθένος σε όλο
ση απότομου φρεναρίσματος, ώστε να ειδοποιήσει το φάσμα των στροφών, συνδράμοντας στην από-
τα οχήματα που ακολουθούν. Οι μετρήσεις μας λαυση της οδήγησης, χωρίς απότομα κλοτσήματα
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 22