Page 18 - net.mototriti.gr 01 Ιουλίου 2024
P. 18
TEST Yamaha
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ MT-09
έχει πάντα σημασία πόσο γέμισμα έχει, αλλά πό- σης, καθώς και διαχείρισης κλήσεων και μουσικής.
σο μελετημένη είναι η πυκνότητα που φέρει αυτή. Ο χειρισμός της οθόνης γίνεται από ένα νέο
Έχοντας μπλέξει μέσα στην κίνηση και με το ανεβο- Joystick που βρίσκεται στα αριστερά του τιμονιού,
κατέβασμα των ποδιών να είναι συνεχόμενο, η από- αντικαθιστώντας τη ροδέλα που βρισκόταν στα δε-
σταση που χωρίζει τη σέλα με το οδόστρωμα είναι ξιά του τιμονιού στο προηγούμενο μοντέλο. Στα
στα 825 χιλιοστά, το οποίο την καθιστά προσεγγίσι- αριστερά βρίσκεται επίσης ο διακόπτης του Cruise
μη από το μεγαλύτερο μέρος αναβατών Το μερίδιο Control (που περνάει στον βασικό εξοπλισμό στη
του συνεπιβάτη είναι σχετικά μικρό και – μπορεί τα νέα έκδοση), ενώ στα δεξιά υπάρχει ένα κουμπί
μαρσπιέ του να ήρθαν λίγο πιο χαμηλά – παραμέ- το οποίο εναλλάσσει γρήγορα και απλά τα Riding
νουν όμως ακόμα αρκετά ψηλά και θα κουράσουν Modes (απλά απαιτείται το κλείσιμο του γκαζιού).
σχετικά νωρίς. Κινητήρας
Η πληροφόρηση του αναβάτη γίνεται μέσω της Όλη η «συγκίνηση» ξεκινάει από τον εύστροφο
νέας, έγχρωμης TFT οθόνης 5” (από 3,5”), η οποία κινητήρα που συναντάμε στην καρδιά της Yamaha
διαθέτει 4 Interfaces και διαθέτει όλες τις απαραί- MT-09, ο οποίος είναι ο γνωστός και μη εξαιρετέ-
τητες πληροφορίες, δομημένες με έναν απλό και ος CP3 της Yamaha, που πλέον εναρμονίζεται με
κατανοητό τρόπο. Υπάρχει δυνατότητα συνδεσιμό- τους κανονισμούς ρύπων Euro 5+. Πρόκειται για
τητας, μέσω Bluetooth και της εφαρμογής Garmin έναν υγρόψυκτο, τετραβάλβιδο, τρικύλινδρο εν
Street Cross μπορείς να έχεις λειτουργίες πλοήγη- σειρά κινητήρα με δύο επικεφαλής εκκεντροφό-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 18