Page 20 - net.mototriti.gr 01 Ιουλίου 2024
P. 20
TEST Yamaha
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ MT-09
ρους, ο οποίος αποδίδει 119 ίππους στις 10.000 χουν 5 Riding Modes (Sport, Street, Rain, Custom
σ.α.λ. και 93 Nm ροπής στις 7.000 σ.α.λ. Ο ρυθ- 1, Custom 2), με τα δύο τελευταία να μπορούν να
μός απόδοσης της δύναμης (PDM – Power Delivery παραμετροποιηθούν από τον αναβάτη. Ακόμη, πα-
Mode) μπορεί να προσαρμοστεί σε 4 θέσεις, ενώ το ρόν είναι το BSR (Back Slip Regulator), το οποίο
Quickshifter 3ης γενιάς επιτρέπει την αλλαγή ταχυ- αναλαμβάνει να προσαρμόσει το επίπεδο της παρα-
τήτων και προς τις δύο κατευθύνσεις χωρίς να χρη- γόμενης ροπής σε περίπτωση μπλοκαρίσματος του
σιμοποιήσουμε τη μανέτα του συμπλέκτη – ο οποί- πίσω τροχού λόγω απότομου και υπερβολικού φρέ-
ος είναι ολίσθησης A&S. Μια μονάδα IMU 6 αξόνων νου κινητήρα (στα κατεβάσματα).
– που προέρχεται από την R1 – ελέγχει όλα τα ηλε- Ο ηλεκτρονικός ψεκασμός συμβάλλει στο να κρα-
κτρονικά βοηθήματα, που περιλαμβάνουν Traction τηθεί η μέση κατανάλωση σε αρκετά χαμηλά για την
Control, Slide Control και κατηγορία επίπεδα, καθώς μέσα στην πόλη ζήτησε
σύστημα αντισού- 5,6 λίτρα ανά 100 χλμ., ενώ σε μεικτό κύκλο η κα-
ζας (Lift Control τανάλωση έφτασε τα 5,5 λίτρα.
System) και Στις μετρήσεις μας το Yamaha MT-09 χρειάστηκε
μπορούν 3,4” για τα 100 χλμ. και 3,5” για να φτάσει από τα 60
να ρυθμι- στα 120 χλμ./ώρα με την 4η σχέση επιλεγμένη στο
στούν σε 3 εξατάχυτο κιβώτιο.
θέσεις, κα- Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα
θώς και να Το γνωστό αλουμινένιο Deltabox πλαίσιο της
PHOTO GALLERY απενεργοποι- Yamaha (το οποίο πρόσφατα έκλεισε τα 40 χρόνια)
ηθούν. Υπάρ- βρίσκεται και στο MT-09, φέροντας μαζί του και ένα
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 20