Page 24 - net.mototriti.gr 01 Ιουλίου 2024
P. 24

TEST         Yamaha

                                            l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  MT-09
        Τεχνικά χαρακτηριστικά                                 Το δυνατό της στοιχείο είναι τα επαρχιακά κομ-
                                                              μάτια, μιας και εκεί ξεδιπλώνει όλες τις αρετές
         Κινητήρας                   Eπιδόσεις
        Τύπος             4Τ, 3Κ, Υ/Ψ  0-50 χλμ./ώρα (δλ.)  1,7  των  αναρτήσεων,  πλαισίου  και  φρένων,  δίνο-
        Κυβισμός (κ.εκ.)       890    0-100 χλμ./ώρα (δλ.)   3,4  ντας γερές δόσεις έντονης αδρεναλίνης! Το τιμό-
        Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 78 Χ 62,1  60-120 χλμ./ώρα (δλ.) 4η  3,5
        Συμπίεση (:1)          11,5                           νι κόβει πλέον περισσότερο, τα πατάκια οδηγού
        Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)    119/10.000  Απόσταση ακινητοποίησης  έχουν έρθει πιο ψηλά, τα πατάκια του συνεπιβά-
        Ροπή (Nm/σ.α.λ.)    93/7.000  100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)  42,6
        Τροφοδοσία       Ηλ.Ψεκασμός                          τη πιο χαμηλά, παραμένοντας ακόμη πολύ ψηλά
        Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)   14
        Μεικτή κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 5,5                   και κουράζοντας γρήγορα το έτερον ήμισυ, η σέ-
        Κατανάλωση ταξιδίου (λτ./100χλμ.) 5,6                 λα χωρίστηκε στα δύο χωρίς να δίνει μεγαλύτε-
        Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)    Δ.Π
                                                              ρη υψομετρική διαφορά από τον οδηγό, συντε-

        του κινητήρα.                                         λώντας κι αυτό σε πιο χαμηλή γενικά θέση του
           Η πυκνότητα του αφρώδους υλικού της σέλας, οι      συνεπιβάτη.  Το  σώμα  μας  τοποθετείται  κάπου
        μαλακές αναρτήσεις, η φιλικότητα προς τον χρήστη      στην  μέση  των  οδηγικών  στυλ,  ούτε  πάνω  από
        και τα ισχυρά φρένα της, συνθέτουν μια μοτοσικλέ-     αυτήν, αλλά ούτε μέσα σε αυτή, δημιουργώντας

        τα με πολλές αρετές για όλους τους οδηγούς που        μια  υβριδική  θέση  και  βοηθώντας  τις  μετατοπί-
        θέλουν να μετακινούνται με ένα σύνολο σπορ κατα-      σεις του σώματος να γίνονται χωρίς συγκεκριμέ-
        βολών, ανεξαρτήτως οδηγικού επίπεδου. Η θέση          να  μοτίβα.  Οι  αναρτήσεις  προσφέρουν  όλες  τις
        οδήγησης αφήνει τον κορμό σε σχεδόν ίσια θέ-          απαραίτητες ρυθμίσεις που χρειάζονται καλύπτο-
        ση και ακροβατεί ανάμεσα στο τουριστικό και στο       ντας τις απαιτήσεις όλων των αναβατών.
        σπορ στιλ οδήγησης, με φυσικές γωνίες για χέρια
        και πόδια, που δεν θα κουράσουν ούτε στην πο-          Η άποψή μας
        λύωρη οδήγηση.
          Μέσα στο κλεινόν άστυ θα ελιχθεί παντού χω-            Η Yamaha MT-09 των 890κ.εκ είναι μία μοτο-
        ρίς πρόβλημα, με το τιμόνι της να περνάει με άνε-      σικλέτα η οποία αντιπροσωπεύει επάξια τον όρο

        ση από τους καθρέφτες των IX, ενώ πλέον τα κα-         των γνήσιων Hyper Naked, δίνοντας τη δυνατότη-
        ταφέρνει καλύτερα και στις επιτόπιες μανούβρες,        τα να κινηθεί το ίδιο εύκολα σε επαρχιακούς δρό-
        με το «κόψιμο» να ανεβαίνει στις  32° από 28°          μους, σε ρυθμούς ταξιδίου και στο μποτιλιαρισμέ-
        που ήταν στο προηγούμενο μοντέλο. Στο ταξίδι           νο κλεινόν άστυ. Δεν θα πει όχι όταν έρθει η ώρα
        κινείται με χάρη πατώντας γερά στα «τακούνια»          να  μας  βάλει  σε  ρυθμούς  γρήγορων  γυρολογί-
        της,  δίχως  να  επηρεάζεται  από  τους  δυνατούς      ων μέσα στο κλειστό περιβάλλον μιας πίστας. Το
        ανέμους. Ξεκινώντας λοιπόν να διανύουμε χιλιό-         Quick Shifter 3ης γενιάς θα βοηθήσει στις γρήγο-
        μετρα σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, βλέπεις          ρες αλλαγές ταχυτήτων και τα φρένα της Nissin με

        στην έγχρωμη TFT οθόνη τις στροφές να έχουν            την ακτινική αντλία της Brembo θα ρίξουν άγκυ-
        αγγίξει τις 4.750σ.α.λ και το ταχύμετρο να δείχνει     ρες την ώρα που θα τους ζητηθεί. Η τιμή της είναι
        τα 120χλμ/ώρα, ενώ αν επιλέξουμε να κινηθούμε          άκρως δελεαστική μιας και το κόστος κτήσης της,
        με 130χλμ/ώρα θα βλέπουμε το στροφόμετρο να            είναι στα 11.190 ευρώ.
        είναι στις  5.300, άλλα η ιδανική ταχύτητα ταξιδί-
        ου είναι τα 140χλμ/ώρα στις 5.800σ.α.λ, έχοντας             Κινητήρας, Πλαίσιο, Quickshifter,
        μεγάλο  απόθεμα  ισχύος  για  άνετες  προσπερά-             Θέση Οδήγησης
        σεις, ανοίγοντας τη γκαζιέρα κανονικής διαδρο-
        μής, μιας και η κόκκινη περιοχή κάνει την εμφά-              Θέση συνεπιβάτη
        νισή της στις 10.500 στροφές ανά λεπτό.

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     24
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29