Page 44 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2024
P. 44

TEST        KTM 1290 Super

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Duke GT
        αλλαγές κινούνται προς αυτή την κατεύθυνση με  νεις, καθώς το πλαίσιο βράχος σε αφήνει να ανακα-
        πιο άνετη σέλα, πιο όρθια θέση οδήγησης και πιο  λύψεις τα όρια σου και όχι τα δικά του. Τα φρένα της
        ξεκούραστες  γωνίες  στα  άκρα.  Ο  ανεμοθώρακας  Brembo  απλώνουν  δίχτυ  ασφαλείας  όπως  αποδει-
        κάνει πιο εύκολη την συμβίωση με τα στοιχεία τη  κνύει και η μέτρηση 100-0 στα 43 μέτρα, με συνέπεια
        φύσης και η δυνατότητα φόρτωσης στοιχειοθετεί μια  στη δύναμη και καλή αίσθηση στη μανέτα. Οι ημινερ-
        μοτοσυκλέτα έτοιμη να καλύψει μεγάλες αποστάσεις  γητικές  αναρτήσεις  έχουν  μεγάλο  μερίδιο  ευθύνης

        με ένα ή δύο άτομα στη σέλα της. Οι μεγάλες ευθείς  στην σπορ συμπεριφορά του συνόλου. Στη λειτουρ-
        καλύπτονται είτε με χαλαρό ρυθμό και το cruise ενερ- γία Comfort και Street, ίσως είναι περισσότερο ενδοτι-
        γοποιημένο, είτε με ανοιχτό γκάζι στρεβλώνοντας τον  κές από το επιθυμητό για γρήγορη οδήγηση, αλλά στη
        χωροχρόνο και εξανεμίζοντας τις αποστάσεις με την  λειτουργία Sport το GT είναι πιο πειθαρχημένο και σε
        τελική να ξεπερνάει τα 280χλμ./ώρα και το GT ακλό- προκαλεί να βουτήξεις στην επόμενη στροφή. Το μο-
        νητο σε κάθε περίπτωση. Μέχρι εδώ είμαστε σύμφω- ναδικό σημείο που χαλάει ελαφρώς τη διασκέδαση εί-
        νοι, όμως το GT είναι κατά βάση και ουσία Duke με ότι  ναι η απουσία quickshifter στην εργοστασιακή έκ-
        αυτό συνεπάγεται για τις δυνατότητες του. Ο εκπληκτι- δοση- είναι και το σφιχτό κιβώτιο που στο θυμίζει

        κός σε λειτουργία και δύναμη δικύλινδρος LC8  «ξερ- σχετικά συχνά-.
        νάει»  τόνους  ροπής  σε  κάθε  άνοιγμα  του  γκαζιού.                              Εξοπλισμός αναβάτη
        Brutal, μυώδης που όσο επιμένεις μαζί του τόσο αφη-                    Κράνος: LS2 Vector II(LS2- Κιούπης)
        νιάζει. Η αίσθηση μοναχικότητας του πίσω τροχού εί-               Jacket: Nordcode Pantera (Moto Market)
        ναι διαθέσιμη σε κάθε στρέψη του δεξιού καρπού και           Γάντια: Furygan Jet All Season D30 (Motoway)
                                                                       Υποδήματα: Eleveit Miura WP (Moto Market)
        με κάθε σχέση, αφού ο μπροστινός φλερτάρει συνε-
        χώς με τα ουράνια εφόσον το επιδιώξεις. Το GT ανα-
        πτύσσει ταχύτητες αυτοφώρου εν ριπή οφθαλμού με         Η άποψή μας
        τα πρώτα 100 να έρχονται σε 3,4, ενώ σε κάτι λιγότε-     Το ΚΤΜ Super Duke GT κάνει bullying σε κάθε
        ρο από 10 δεύτερα έχει φτάσει τα 200χλμ./ώρα. Απο-      λογής 1000αρια τετρακύλινδρα, δικύλινδρα ή ότι

        καλυπτικές είναι και οι ρεπρίζ με το GT να χρειάζεται   άλλο υπόσχεται επιδόσεις. Επιθετικά σχεδιασμέ-
        3,63 για το 60-120 με 4η και μόλις 4,27 για να επιτα-   νο, απίστευτα γρήγορο και αρκετά άνετο για να
        χύνει από τα 60 στα 160. Σημασία βέβαια δεν έχει μό-    καταπιεί εκατοντάδες χιλιόμετρα μεταξύ των ανε-
        νο η δύναμη αλλά και η διαχείριση της, με το GΤ να τα   φοδιασμών, το GT αποδεικνύεται ένα πραγματικό
        καταφέρνει περίφημα και σε αυτό τον τομέα. Η σω-        πολυτελές παιχνίδι απόλαυσης.  Μια συναρπαστι-
        στά ρυθμισμένη απόκριση του γκαζιού δίνει στον ανα-     κή μοτοσικλέτα με high-tech εξοπλισμό και ready
        βάτη τον απόλυτο έλεγχο της παρεχόμενης ισχύς-που       to race φιλοσοφία σε ευθείες και στροφές, η οποία

        δεν είναι και λίγη- την ώρα που η σουίτα των ηλεκτρο-   θα προσφέρει πολύ περισσότερα από αυτά που θα
        νικών επιτρέπει την προσαρμογή της οδηγικής εμπει-      της ζητηθούν σε κάθε τομέα και παράλληλα έχει
        ρίας στις εκάστοτε συνθήκες και παρέχει μεγαλύτερο      τον τρόπο να σε μυήσει σε αυτό που εκείνη πρε-
        περιθώριο ασφαλείας. Πεδίον δόξης λαμπρόν, οι φιδί-     σβεύει. Την αποποινικοποίηση της υπερβολής και
        σιες διαδρομές στο επαρχιακό δίκτυο. Το σχεδόν μη-      την υπερθετική έκφραση του μοτοσυκλετισμού.
        δενικό φρένο κινητήρα σου επιτρέπει να οδηγείς με
        ροή, με το GT να ακολουθεί κάθε σου προσταγή ακό-            κινητήρας, ηλεκτρονικά, αναρτήσεις,
        μα και σε σφιχτή διαδρομή. Ακόμα και αν ανοίξεις βί-         οδική συμπεριφορά
        αια το γκάζι στην έξοδο δεν θα ιδρώσει, προσφέρο-
        ντας  απλόχερα  πρόσφυση.  Στροφή-γκάζι-στροφή               απουσία quickshifter, σκληρό κιβώτιο

        είναι μια διαδικασία που λατρεύεις να επαναλαμβά-
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     44
   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49