Page 42 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2024
P. 42

TEST        KTM 1290 Super

                                              l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Duke GT
        δύσκολο έργο, το πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών βο-
        ηθημάτων που εξευγενίζει τα άγρια ένστικτα του τέ-
        ρατος. Τρεις διαφορετικές χαρτογραφήσεις (Sport,
        Street και Rain) προσαρμόζουν την απόκριση του
        γκαζιού και την ισχύ του κινητήρα, ενώ το προαι-
        ρετικό Tech Pack προσθέτει δύο επιπλέον– Track

        and  Performance  –  με  αποκλειστικές  ρυθμίσεις
        απόκρισης γκαζιού, launch control, traction control
        πολλαπλών  επιπέδων  και  δυνατότητα  απενεργο-
        ποίησης wheelie control. Το 1290 Super Duke GT
        εξοπλίζεται  επίσης  με  IMU  6-αξόνων  για  τον  δυ-
        ναμικό έλεγχο του Cornering ABS και του traction
        control με προσαρμοζόμενη γωνία κλίσης. Η μέση
        κατανάλωση βρίσκεται στα 7 λίτρα αλλά το μεγαλύ-

        τερο ρεζερβουάρ των 23 λίτρων θα προσφέρει  με-
        γαλύτερη αυτονομία σε σχέση με το γυμνό Duke R.
        Σε συνθήκες ταξιδιού, το νούμερο αυτό πέφτει στα
        5,85 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα χρήσης.
          Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα
          Το πλαίσιο είναι το γνωστό ατσάλινο χωροδικτύω-
        μα της γυμνής έκδοσης, ζευγαρωμένο με ένα όμορ- λούνται από USD πιρούνι διαμέτρου 48 χλστ. με δι-
        φο μονόμπρατσο ψαλίδι αλουμινίου. Είναι ισχυρό  αδρομή 125 χλστ. και μονό αμορτισέρ με διαδρομή
        και συνάμα ελαφρύ, συνδυάζοντας ακαμψία και χα- 156 χλστ. Είναι ημιενεργητικές με τρεις λειτουργί-
        μηλό βάρος, το οποίο στην περίπτωση του GT είναι  ες απόσβεσης (Sport, Street και Comfort) και τέσ-

        223 κιλά. Γεωμετρικά δεν υπάρχουν αλλαγές, ενώ το  σερις προεπιλογές για προφόρτιση πίσω ελατηρίου.
        υποπλαίσιο έχει μεγαλώσει σε μήκος λόγω του του-       Στο δρόμο
        ριστικού χαρακτήρα του μοντέλου. Οι νέοι ελαφρύ-       Πατώντας στην εξαιρετική βάση του Duke R, το
        τεροι τροχοί των 17 ιντσών μειώνουν το μη αναρτη- GT αποτελεί το τουριστικό alter ego του γυμνού τέ-
        μένο βάρος κατά 1 κιλό, δίνοντας στο GT ακόμα πιο  ρατος,  προσφέροντας  περισσότερα  στο  πεδίο  της
        ελαφριά αίσθηση και τυλίγονται από τα πολύ καλά  μικτής χρήσης. Εξίσου ικανό σε ανοιχτό δρόμο και
        σε απόδοση ContiSportAttack 4 της Continental. Τα  επαρχιακό δίκτυο με χαλαρή διάθεση ή fun-to-drive

        φρένα, παραμένουν ίδια με αυτά του Super Duke  διαστήματα, αποσαφηνίζει με τον δικό του ξεχωρι-
        R, δηλαδή δύο δισκόφρενα διαμέτρου 320 χλστ. με  στό τρόπο τον όρο Grand Touring. Παρά το 23αρι
        ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες Βrembo Stylema  ρεζερβουάρ  το  νιώθεις  μαζεμένο  κάτι  που  ισχύ-
        μπροστά και ένα δισκόφρενο διαμέτρου 240 χλστ.  ει και στην πράξη όταν τύχει να βρεθείς σε αστικό
        με διπίστονη δαγκάνα της ίδιας εταιρείας πίσω. Το  κομφούζιο ανάμεσα σε μποτιλιαρισμένα αυτοκίνη-
        δικάναλο Cornering ABS της Bosch, επιδρά αποτε- τα, βεβηλώνοντας μονομιάς τα όνειρα μιας παρέ-
        λεσματικά ακόμα και με τη μοτοσικλέτα υπό γωνία,  ας Αυστριακών μηχανικών που ξενυχτούσε μελε-
        διαθέτει λειτουργία Supermoto με απενεργοποίηση  τώντας για ώρες τον τρόπο να κατασκευάσει τον πιο
        στον πίσω τροχό για μπλοκαρισμένα πλασαρίσματα  γρήγορο  δικύλινδρο παραγωγής. Σε συνθήκες τα-
        στις στροφές, ενώ μπορεί να απενεργοποιηθεί πλή- ξιδιού, γρήγορα ανακαλύπτεις ότι φέρει δικαίως το

        ρως αν του ζητηθεί. Οι αναρτήσεις της WP αποτε- αρκτικόλεξο GT στην ονομασία του. Οι εργονομικές
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     42
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47