Page 40 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2024
P. 40
TEST KTM 1290 Super
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ Duke GT
μενο προβολέα είναι πάντοτε Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι είναι και οι διακόπτες με τον ρυθ-
παρούσα. Στην ουσία, η προ- μιζόμενο οπίσθιο φωτισμό. Δύο
σθήκη ανεμοθώρακα, το επι- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις WP 48ιλ., μικροί αποθηκευτικοί χώροι που
βλητικό ρεζερβουάρ και τα λίγο ΗΜ/ΕΝ., AE,ΠΕ, ΑΣ διπλώνουν, έχουν κάνει την εμφά-
μεγαλύτερα πλαϊνά πλαστικά με Διαδρομή (χλστ.) 125 νιση τους στο εσωτερικό μέρος των
τα ενσωματωμένα φώτα στρο- Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό φέρινγκ, με τον αριστερό εξ’ αυτών
φής, είναι τα μόνα σημεία που αμορτισέρ WP ΗΜ/ΕΝ, ΑΕ, ΠΕ, ΑΣ 156 να φέρει και θύρα USB για φόρτι-
Διαδρομή (χλστ.)
διαφοροποιείται το GT από την Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/320, 4Ε, ABS ση συσκευών. Το οξύμωρο είναι
γυμνή έκδοση του Δούκα. Στο Φρένα Π (χλστ.) Δ/240, 2Ε, ABS ότι λόγω της στενής επαφής τους
πίσω μέρος η ουρά είναι φαρδύ- με τα καλάμια του πιρουνιού, δεν
τερη για να χωρέσει τις ενσωματωμένες βάσεις για μπορούν να ανοίξουν αν δεν έχεις τελείως στριμ-
τις βαλίτσες και την πίσω «αεροτομή» για την τοπο- μένο το τιμόνι, κάτι που γίνεται μόνο με το GT πλή-
θέτηση βαλιτσών. 5 κάθετες γραμμές LED απαρτί- ρως ακινητοποιημένο. Το πακέτο εξοπλισμού είναι
ζουν το πίσω φανάρι, ενώ τα DRL φώτα ημέρας του πλούσιο και περιλαμβάνει συστήματα που διευκο-
εμπρός φαναριού διαχωρίζουν το Super Duke GT λύνουν την ζωή του αναβάτη όπως θερμαινόμενα
από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί εκεί έξω. Με μια γκριπ, πλαϊνά φώτα στροφής, Hill Control, Cruise
πιο προσεκτική ματιά στα ποιοτικά χαρακτηριστικά Control και φλας με αυτόματη ακύρωση.
του GT, γίνεται άμεσα αντιληπτό ότι οι Αυστριακοί Κινητήρας - Ηλεκτρονικά
δεν έχουν κάνεις παραχωρήσεις σε κανένα τομέα Με χωρητικότητα 1,3 λίτρων, ο δικύλινδρος
της κατασκευής του πορτοκαλί τέρατος. LC8 με περιεχόμενη γωνία 75 μοιρών διακρίνε-
Άνεση – Εργονομία ται για τη μεγάλα αποθέματα ροπής και δύναμης.
Συγκριτικά με το Super Duke R, το GT έχει πιο χα- Η πιο πρόσφατη έκδοση του διαθέτει νέα εισαγω-
λαρή και πιο ξεκούραστη εργονομία με χαμηλότερα γή αέρα ram-air για καλύτερη αναπνοή και σύστη-
τοποθετημένα μαρσπιέ και ψηλότερο και φαρδύτε- μα ανάφλεξης με διπλά μπουζί σε κάθε κύλινδρο
ρο τιμόνι, τα οποία ρυθμίζονται για ακόμα μεγαλύ- για βελτιωμένη ανάφλεξη. Μέσω Ride-by-wire λει-
τερη εξατομίκευση. Η θέση οδήγησης είναι περισ- τουργίας, η Keihin έχει αναλάβει την τροφοδοσία
σότερο φιλική από του R, με πιο ψηλή στάση του καυσίμου με τη βοήθεια ανεξάρτητων σωμάτων ψε-
κορμού και πιο άνετες γωνίες σε χέρια και γόνα- κασμού 56 mm. Για να περάσουν στο δρόμο οι 175
τα. Πιο άνετη είναι και η σέλα. Το ύψος της παρα- ίπποι στις 9750σαλ. και η μέγιστη ροπή των 14,4kg-
μένει στα 835 χιλιοστά από το έδαφος, αλλά διαθέ- m στις 7.000σαλ. υπεύθυνος είναι ο συμπλέκτης
τει μεγαλύτερη τμήματα για οδηγό και συνεπιβάτη ολίσθησης-υποβοήθησης Power Assist Slipper
και πλουσιότερο αφρώδες υλικό για πιο μακρινές Clutch (PASC) της KTM. Συνοδοιπόρος σε αυτό το
μετακινήσεις. Βέβαια οι χειρολαβές του συνεπι-
βάτη απουσιάζουν, δυσκολεύοντας την παραμονή Τεχνικά χαρακτηριστικά
του στη σέλα του θηρίου με ανοιχτό το γκάζι. Έχουν Κινητήρας Eπιδόσεις
όμως προστεθεί ενσωματωμένες βάσεις για τοπο- Τύπος 4T, 2K, V75o, LC8 0-50 χλμ./ώρα (δλ.) 1,62
Κυβισμός (κ.εκ.)
1301
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
3,4
θέτηση πλαϊνών βαλιτσών και top box, τα οποία Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 108 X 71 0-160 χλμ./ώρα (δλ.) 6,2
13,6
ωστόσο αποτελούν μέρος του εξτρά εξοπλισμού. Η Συμπίεση (:1) 175/9750 0-200 χλμ./ώρα (δλ.) 9,8
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)
αναθεωρημένη έγχρωμη TFT οθόνη έφτασε σε μέ- Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 14,4/7000 60-160 χλμ./ώρα (δλ.) 4,27
60-120 χλμ./ώρα (δλ.) 4η 3,63
γεθος τις 7 ίντσες και φέρει νέα γραφικά και λει- Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός Απόσταση ακινητοποίησης
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 23
τουργία πλοήγησης στροφή-στροφή μέσω της Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 7 100-0 χλμ./ώρα (μέτρα) 43
εφαρμογής KTM Connect, ενώ επανασχεδιασμένοι Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 280+
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 40