Page 34 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2024
P. 34

TEST         Ducati Hypermotard

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  698 Mono RVE
        στροφόμετρο μπει στη περιοχή των 5.000σ.α.λ το

        ταχύμετρο θα δείχνει τα 110χλμ/ώρα, ενώ αν επι-
        λέξουμε να κινηθούμε με 120-130χλμ/ώρα η πε-
        ριοχή των στροφών θα κυμαίνεται από 5.500 έως
        6.000 και ταξιδεύουμε με 140χλμ/ώρα στις 6.500
        στροφές ανά λεπτό με αρκετό απόθεμα ισχύος, πε-
        ριστρέφοντας την κοντή γκαζιέρα. Η αίσθηση της
        δύναμης που μεταφέρεται στα χέρια μας είναι τόσο
        ευχάριστη που μας ωθεί να πιάσουμε τα 209 χιλιό-

        μετρα, όπου είναι η τελική της ταχύτητα. Ως γνήσιο    Ροπή σε όλο το φάσμα των στροφών με μικρή
                                                              διαδρομή γκαζιέρας και με έναν μονοκύλινδρο
        μονοκύλινδρο σύνολο θα περιμέναμε οι κραδασμοί  κινητήρα των 659κ.εκ, να δημιουργεί ταραχή.
        που θα παράγει να είναι ισχυροί, αλλά μας διαψεύ-
        δει ευχάριστα, μιας και έχουν τοποθετηθεί δύο αντι-                                 Διπλά τελικά
                                                                                            εξάτμισης
        κραδασμικοί  άξονες  εξισορρόπησης  που  βρίσκο-                                    μονοκύλινδρων
        νται μέσα στον στροφαλοθάλαμο μειώνοντας κατά                                       συναισθημάτων.
        πολύ τους κραδασμούς. Ξεκούραστες γωνίες δη-
        μιουργούνται  στο  τρίγωνο  χεριών-ποδιών-λεκά-
        νης, με την επίπεδη σέλα να βοηθάει στη μετατόπι-
        ση των γοφών και την τοποθέτηση του σώματος να

        έρχεται πιο κοντά στο τιμόνι. Το δυνατό στοιχείο των    Η άποψή μας
        Hypermotard είναι ότι μπορούν να οδηγηθούν με
        ότι οδηγικό στυλ μας «έρθει», είτε βγάζοντας πόδι        Η  Ducati  Hypermotard  698  Mono  RVE  των
        ως motard, είτε πλαγιολισθαίνοντας ξύνοντας γό-         659κ.εκ είναι μία μοτοσικλέτα που ήρθε στα πο-
        νατο σε κλειστά ολισθηρά τερέν. Όταν έχεις στα χέ-      λιτικά εδάφη για να διαταράξει τα σωθικά μας και
        ρια σου μια τέτοια μοτοσικλέτα δεν μπορείς να μην       την κοινή ησυχία! Η δυνατότητα να μπορεί να οδη-
        μπεις σε διαδικασία επιδόσεων και αποδόσεων σε          γηθεί και με δίπλωμα κατηγορίας Α2, θα προσελ-
        πραγματικά  νούμερα  επιταχύνσεων,  για  αυτό  και      κύσει κάθε ηλικία είτε θέλει να πηγαίνει καθημε-

        στα ξαφνικά ανοίγματα των 0-50 χιλιόμετρα τα δια-       ρινά στην εργασία, στη σχολή ή και σε αποδράσεις
        νύει σε 1,9 δευτερόλεπτα, τα 0-100 σε 4,3 δευτερό-      εντός και εκτός πίστας με μεγάλες δόσεις αδρε-
        λεπτα, τα 0-160 σε 10,6 δευτερόλεπτα, τα 60-120         ναλίνης. Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που φέρει θα
        με 4η σχέση σε 5,64 δευτερόλεπτα και τα 60-160          βοηθήσουν τον νεοεισερχόμενο στη Motard οδή-
        σε 8,3 δευτερόλεπτα. Τελευταία και από τις πλέον        γηση να δοκιμάζει με ασφάλεια κάθε «ινδιανιλί-
        σημαντικές μετρήσεις είναι αυτή της απότομης επι-       κι» και τον έμπειρο να τα θέτει εκτός λειτουργίας
        βράδυνσης  σε  πλήρη  ακινητοποίηση  της  μοτοσι-       για τη μέγιστη οδηγική ευχαρίστηση. Αχχχ αυτό το
        κλέτας, όπου από τα 100 χιλιόμετρα την ώρα μειώ-        shifter… κουμπώνεις ταχύτητα και βγάζει ένα ήχο
        νουμε στα 0, επιτυγχάνοντάς τη σε 44 μέτρα.             απαπα!!! Η τιμή κτήσης της είναι στα 15.600 ευρώ.


                                                                     Κινητήρας, κατανάλωση,
                                                                     θέση οδήγησης, πλαίσιο

                                       Εξοπλισμός αναβάτη
               Μπουφάν: Metropolis EVO Man (ΚΙΟΥΠΗΣ Ά.Ε)             Δεν, δεν, δεννν υπάρχουν
                 Κράνος: LS2 Thunder Carbon  (ΚΙΟΥΠΗΣ Ά.Ε)

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     34
   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39