Page 32 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2024
P. 32
TEST Ducati Hypermotard
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ 698 Mono RVE
ται από τα δύο τελικά Τεχνικά χαρακτηριστικά σω μέρος έχει τοποθε-
της εξάτμισης, με διάτα- Κινητήρας Eπιδόσεις τηθεί, ένα αμορτισέρ με
ξη εξαγωγής των σωλή- Τύπος 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ 0-50 χλμ./ώρα (δλ.) 1,9 μοχλικό πλήρες ρυθμιζό-
Κυβισμός (κ.εκ.) 659 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 43
νων 1-2, είναι ηλεκτρικά Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 90,7 Χ μενο, διαπερνώντας κά-
68,7 0-160 χλμ./ώρα (δλ.) 10,6
ηδονικός από τις μεταλλι- Συμπίεση (:1) 13,1 60-120 χλμ./ώρα (δλ.) 4η 5,64 θετα το ασημένιο αλου-
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 77.5/9.750 60-160 χλμ./ώρα (δλ.) 8,3
κές κρούσεις που προκα- Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 63/8.000 μινένιο ψαλίδι. Ως πρώτη
λούν «ψυχολογικά» στο Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός Απόσταση ακινητοποίησης 44 τοποθέτηση ελαστικών,
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 12,1
100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)
πέρασμα τους! Η ύπαρξη Μεικτή κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 5,5 επιλέχθηκαν τα Pirelli
Κατανάλωση ταξιδίου (λτ./100χλμ.) 5,4
του συστήματος αντιολί- Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 209 Diablo Rosso IV, με δια-
σθησης του πίσω τροχού στάσεις 120/70 εμπρός
DTC (Ducati Traction Control), θα προστατεύσει στα και 160/60 πίσω, σε 17 ιντσών τροχούς με πεντάδι-
απότομα ανοίγματα του γκαζιού από ανεπιθύμητα πλες ακτίνες από χυτό αλουμίνιο, σε σχήμα «Υ». Τα
γλιστρήματα σε ολισθηρά οδοστρώματα. Αν όμως φρένα της Hypermotard RVE, απαρτίζονται από 1
θελήσουμε να προβούμε σε ανεξήγητα παιχνίδια δίσκο των 330 χιλιοστών με μια τετραπίστονη ακτι-
πλαγιολίσθησης, μπορεί να απενεργοποιηθεί μέσα νική δαγκάνα της Brembo μπροστά, ενώ πίσω έχει
από το μενού των riding modes και να κρατηθεί η τοποθετηθεί μία δισκόπλακα των 245 χιλιοστών με
επιλογή δίχως να κάνουμε την ίδια διαδικασία κά- μονοπίστονη δαγκάνα, επίσης της Brembo. Η ρυθ-
θε φορά. Η εταιρεία από το Borgo Panigale της Ιτα- μιζόμενη μανέτα του μπροστινού φρένου συντελεί
λίας, έχει καταφέρει έναν συνδυασμό «φωτιά», από στην ωραία αίσθηση και στην έγκαιρη ακινητοποίη-
πλευράς επιδόσεων και συντήρησης, όπου μια αλ- ση της Ducati.
λαγή λαδιών πραγματοποιείται κάθε 15.000χλμ και Οδηγώντας
κάθε 30.000 χιλιόμετρα ο έλεγχος Εξοπλισμός - τιμή Νέα εποχή, νέες καινοτόμες
βαλβίδων. Επίσης, δίνεται η δυνα- λύσεις και νέα σχεδιαστικά σύ-
τότητα να έρθει κατόπιν παραγγελί- ABS / Ρυθμ. l/l νολα με μοναδικό γνώμονα το
Τraction Control / Ρυθμ.
l/l
ας με περιορισμένη ισχύ για κατό- Στροφόμετρο l έντονο χτυποκάρδι και το κέντρι-
χους άδειας διπλώματος Α2. Immobilizer l σμα των οφθαλμών προς ικανο-
Πλαίσιο - Άναρτήσεις – Φρένα Yπολογιστής ταξιδιού l ποίηση του μυαλού, με κάποια
l
Μερικός χιλιομετρητής
Η περίτεχνη κορμοστασιά της απο- Ένδειξη βενζίνης 8 πράγματα όμως που μένουν ίδια
τελείται από ένα άκαμπτο, ατσάλινο Δείκτης θερμοκρασίας l για να συντελέσουν στη φρέσκια
l
Θερμοκρασία περιβάλλοντος
χωροδικτυωμένο πλαίσιο, τετράγω- Ζελατίνα / Ρυθμ. 8 πνοή της εποχής που διανύουμε.
νης διατομής, φέροντας ξεχωριστό Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ l/l Η νέα Hypermotard είναι εδώ με
Πλάγιο σταντ
l
τμήμα υποπλαισίου στρόγγυλης δι- Κεντρικό σταντ 8 τους 17άρηδες τροχούς, την το-
ατομής. Η διαχείριση του βάρους Χειρολαβές / Σχάρα 8/8 ποθέτηση του σώματος πάνω
της γίνεται με ευκολία, καθώς τα Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π l/l από τη μοτοσικλέτα, τη καρατι-
l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,
159,6 κιλά που έχει πλήρες υγρών, -: δε διατίθεται μόνα, φρενάρες με μονή δισκό-
δεν θα μας προβληματίσει να προ- πλακα και έναν μονοκύλινδρο
βούμε σε μανούβρες και ξαφνικούς ελιγμούς στις κινητήρα που φέρνει τα πάνω κάτω στο πέρασμά
καθημερινές μετακινήσεις μας. Στη σύνθεση αυ- του! Το μόνο που χρειάζεται για να αρχίσει η μέ-
τού του πάζλ παίζουν ρόλο και οι αναρτήσεις, όπου ρα μας με ορεξάτες ανησυχίες είναι, να γυρίσουμε
εδώ συναντάμε ένα μπροστινό ανεστραμμένο πι- το παραδοσιακό κλειδί στον κεντρικό διακόπτη, να
ρούνι της Marzocchi, πλήρες ρυθμιζόμενο των 45 κατεβάσουμε το ενιαίο διακόπτη του Kill switch και
χιλιοστών και διαδρομής 215 χιλιοστών. Στο πί- να αρχίσει να κροταλίζει ο «εξευγενισμένος» κινη-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 32