Page 32 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2024
P. 32

TEST        Ducati Hypermotard

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  698 Mono RVE
        ται  από  τα  δύο  τελικά  Τεχνικά χαρακτηριστικά                              σω  μέρος  έχει  τοποθε-
        της εξάτμισης, με διάτα-   Κινητήρας                    Eπιδόσεις              τηθεί,  ένα  αμορτισέρ  με

        ξη  εξαγωγής  των  σωλή- Τύπος               4Τ, 1Κ, Υ/Ψ  0-50 χλμ./ώρα (δλ.)  1,9  μοχλικό πλήρες ρυθμιζό-
                                   Κυβισμός (κ.εκ.)       659   0-100 χλμ./ώρα (δλ.)   43
        νων  1-2,  είναι  ηλεκτρικά  Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)  90,7 Χ              μενο,  διαπερνώντας  κά-
                                                         68,7   0-160 χλμ./ώρα (δλ.)   10,6
        ηδονικός από τις μεταλλι- Συμπίεση (:1)          13,1   60-120 χλμ./ώρα (δλ.) 4η  5,64  θετα  το  ασημένιο  αλου-
                                   Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)    77.5/9.750  60-160 χλμ./ώρα (δλ.)   8,3
        κές κρούσεις που προκα- Ροπή (Nm/σ.α.λ.)      63/8.000                         μινένιο ψαλίδι. Ως πρώτη
        λούν  «ψυχολογικά»  στο    Τροφοδοσία       Ηλ.Ψεκασμός  Απόσταση ακινητοποίησης  44  τοποθέτηση  ελαστικών,
                                   Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  12,1
                                                                100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)
        πέρασμα τους! Η ύπαρξη     Μεικτή κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 5,5                 επιλέχθηκαν  τα  Pirelli
                                   Κατανάλωση ταξιδίου (λτ./100χλμ.)  5,4
        του  συστήματος  αντιολί-  Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)    209                   Diablo  Rosso  IV,  με  δια-
        σθησης του πίσω τροχού                                                         στάσεις  120/70  εμπρός
        DTC (Ducati Traction Control), θα προστατεύσει στα  και 160/60 πίσω, σε 17 ιντσών τροχούς με πεντάδι-
        απότομα ανοίγματα του γκαζιού από ανεπιθύμητα  πλες ακτίνες από χυτό αλουμίνιο, σε σχήμα «Υ». Τα
        γλιστρήματα σε ολισθηρά οδοστρώματα. Αν όμως  φρένα της Hypermotard RVE, απαρτίζονται από 1
        θελήσουμε  να  προβούμε  σε  ανεξήγητα  παιχνίδια  δίσκο των 330 χιλιοστών με μια τετραπίστονη ακτι-

        πλαγιολίσθησης, μπορεί να απενεργοποιηθεί μέσα  νική δαγκάνα της Brembo μπροστά, ενώ πίσω έχει
        από το μενού των riding modes και να κρατηθεί η  τοποθετηθεί μία δισκόπλακα των 245 χιλιοστών με
        επιλογή δίχως να κάνουμε την ίδια διαδικασία κά- μονοπίστονη δαγκάνα, επίσης της Brembo. Η ρυθ-
        θε φορά. Η εταιρεία από το Borgo Panigale της Ιτα- μιζόμενη μανέτα του μπροστινού φρένου συντελεί
        λίας, έχει καταφέρει έναν συνδυασμό «φωτιά», από  στην ωραία αίσθηση και στην έγκαιρη ακινητοποίη-
        πλευράς επιδόσεων και συντήρησης, όπου μια αλ- ση της Ducati.
        λαγή λαδιών πραγματοποιείται κάθε 15.000χλμ και        Οδηγώντας
        κάθε 30.000 χιλιόμετρα ο έλεγχος        Εξοπλισμός - τιμή                 Νέα  εποχή,  νέες  καινοτόμες
        βαλβίδων.  Επίσης, δίνεται η δυνα-                                       λύσεις και νέα σχεδιαστικά σύ-
        τότητα να έρθει κατόπιν παραγγελί-      ABS / Ρυθμ.               l/l    νολα  με  μοναδικό  γνώμονα  το
                                                Τraction Control / Ρυθμ.
                                                                          l/l
        ας με περιορισμένη ισχύ για κατό-       Στροφόμετρο                 l    έντονο χτυποκάρδι και το κέντρι-
        χους άδειας διπλώματος Α2.              Immobilizer                 l    σμα των οφθαλμών προς ικανο-
          Πλαίσιο - Άναρτήσεις – Φρένα          Yπολογιστής ταξιδιού        l    ποίηση  του  μυαλού,  με  κάποια
                                                                            l
                                                Μερικός χιλιομετρητής
          Η περίτεχνη κορμοστασιά της απο-      Ένδειξη βενζίνης            8    πράγματα όμως που μένουν ίδια
        τελείται από ένα άκαμπτο, ατσάλινο      Δείκτης θερμοκρασίας        l    για να συντελέσουν στη φρέσκια
                                                                            l
                                                Θερμοκρασία περιβάλλοντος
        χωροδικτυωμένο πλαίσιο, τετράγω-        Ζελατίνα / Ρυθμ.            8    πνοή της εποχής που διανύουμε.
        νης διατομής, φέροντας ξεχωριστό        Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ   l/l   Η νέα Hypermotard είναι εδώ με
                                                Πλάγιο σταντ
                                                                            l
        τμήμα υποπλαισίου στρόγγυλης δι-        Κεντρικό σταντ              8    τους 17άρηδες τροχούς, την το-
        ατομής.  Η  διαχείριση  του  βάρους     Χειρολαβές / Σχάρα        8/8    ποθέτηση  του  σώματος  πάνω
        της  γίνεται  με  ευκολία,  καθώς  τα   Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π    l/l  από  τη  μοτοσικλέτα,  τη  καρατι-
                                                l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,
        159,6 κιλά που έχει πλήρες υγρών,         -: δε διατίθεται               μόνα, φρενάρες με μονή δισκό-
        δεν θα μας προβληματίσει να προ-                                         πλακα  και  έναν  μονοκύλινδρο
        βούμε σε μανούβρες και ξαφνικούς ελιγμούς στις  κινητήρα που φέρνει τα πάνω κάτω στο πέρασμά
        καθημερινές  μετακινήσεις  μας.  Στη  σύνθεση  αυ- του! Το μόνο που χρειάζεται για να αρχίσει η μέ-
        τού του πάζλ παίζουν ρόλο και οι αναρτήσεις, όπου  ρα μας με ορεξάτες ανησυχίες είναι, να γυρίσουμε
        εδώ  συναντάμε  ένα  μπροστινό  ανεστραμμένο  πι- το παραδοσιακό κλειδί στον κεντρικό διακόπτη, να
        ρούνι της Marzocchi, πλήρες ρυθμιζόμενο των 45  κατεβάσουμε το ενιαίο διακόπτη του Kill switch και
        χιλιοστών  και  διαδρομής  215  χιλιοστών.  Στο  πί- να αρχίσει να κροταλίζει ο «εξευγενισμένος» κινη-

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     32
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37