Page 30 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2024
P. 30

TEST        Ducati Hypermotard

                                              l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  698 Mono RVE
        θήματα καλαισθησίας με χρώμα         Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           λων.  Έχοντας  μπλέξει  μέσα  στην
        χρυσού και πλαστικά προστατευ-                                         κίνηση  και  με  το  ανεβοκατέβα-
        τικά στα καλάμια σε μαύρο κόκ-         Τύπος    Ατσάλινο χωροδικτύωμα,    σμα των ποδιών να είναι συνεχό-
        κινο. Το λεπτό ρεζερβουάρ είναι        Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις   Αν. πιρούνι    μενο, η απόσταση που χωρίζει τη
                                                          ξεχωριστό υποπλαίσιο
                                                     Marzocchi 45 χιλ ΑΕ, ΑΣ, ΠΕ
        τοποθετημένο πάνω σε ένα μαύ-          Διαδρομή (χλστ.)         215    σέλα με το οδόστρωμα είναι στα
        ρο ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτυ-       Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Μονό   904  χιλιοστά,  το  οποίο  την  καθι-

        ώματος  με  κόκκινο  ξεχωριστό       αμορτισέρ με μοχλικό Sachs ΑΕ, ΠΕ, ΠΕ  στά  προσεγγίσιμη  από  το  μεγα-
                                                                        240
                                             Διαδρομή (χλστ.)
        υποπλαίσιο.  Η  στενή  σέλα  μαύ-    Φρένα Ε (χλστ.)  1Δ/330, 4Ε Brembo,    λύτερο μέρος αναβατών. Στον το-

                                                                Cornering ABS
        ρου  χρώματος  φέρει  στο  τελεί-    Φρένα Π (χλστ.)      Δ/245, 1Ε,    μέα της ανεμοκάλυψης, τα πλαϊνά
        ωμα της μια κόκκινη λωρίδα που                          Cornering ABS  πλαστικά  θα  συντελέσουν  στην
        αναγράφει 698 Mono, συντροφεύοντάς τη στο πί- σωστή αποβολή του αέρα, καθώς είναι και τα μό-
        σω φτερό το όνομα της εταιρείας. Η μαύρη αλου- να που συνδράμουν στην αεροδυναμική της. Στον
        μινένια βάση της πινακίδας βρίσκεται κάτω από το  τομέα της πληροφορίας είναι εξοπλισμένη με μια
        LED φανάρι που έχει σχήμα 2C, πλαισιώνοντάς τη,  LCD οθόνη των 3,8 ιντσών, η οποία μας προσφέρει

        τα δύο τελικά καζανάκια.                              ένα πλήθος απλοποιημένων ενδείξεων όπως είναι
          Άνεση – Εργονομία                                   το στροφόμετρο, ταχύμετρο, ρολόι, ολικός-μερικός
          Η εμφάνιση της Ducati Hypermotard 698 Mono  χιλιομετρητής, εξωτερική θερμοκρασία περιβάλλο-
        RVE  είναι  σκέτη  αναστάτωση,  καθώς  ξεσηκώνει  ντος,  αυτόματο  σβήσιμο  των  φλας,  θερμοκρασία
        αντρικό  και  γυναικείο  πληθυσμό.  Από  πού  να  το  ψυκτικού, ένδειξη σχέσης κιβωτίου ταχύτητας, βολ-
        πρωτοπιάσουμε…; Από τα χρώματα πάνω στις ζά- τομέτρου, Shift light, φώτα ημέρας DRL, προγράμ-
        ντες, τα LED φωτιστικά σώματα, πραγματικά αποτε- ματα  οδήγησης,  ένδειξη  απενεργοποίησης  TCS  -
        λεί ένα κομψοτέχνημα! Οπότε αναζητώντας μια μο- ABS  του  πίσω  τροχού  και  όλων  των  βοηθητικών
        τοσικλέτα με όρθια θέση, η οποία θα τα κάνει όλα  ηλεκτρονικών συστημάτων.
        καλά και οικονομικά δίχως συμβιβασμούς σε κα-          Κινητήρας

        θημερινό επίπεδο, θα την ξεχωρίσεις για την ιδανι-     Όλα  ξεκινάνε  από  έναν  τρελαμένο  τετραβάλβι-
        κή τοποθέτηση του σώματος, καθώς οι γωνίες που  δο,  υγρόψυκτο,  Superquadro  Mono  (προερχόμε-
        δημιουργεί η λαβή του τιμονιού είναι ανοιχτή, προ- νος από τα δικύλινδρα Superbike), δεσμοδρομικό,
        σφέροντας  άνεση.  Το  αφρώδες  υλικό  της  επίπε- μονοκύλινδρο κινητήρα, με ηλεκτρονικό ψεκασμό
        δης, ενιαίας σέλας είναι λίγο, αλλά μόλις κάτσεις  καυσίμου  Ride  by  Wire  των  659  κυβικών  εκατο-
        καταλαβαίνεις ότι δεν έχει πάντα σημασία πόσο υλι- στών, αποδίδοντας 77,5 ίππους στις 9.750σ.α.λ και
        κό έχει, αλλά πόσο μελετημένη είναι η πυκνότητα  με ροπή 63Nm στις 8.000 στροφές ανά λεπτό. Οι 6
                                     που  φέρει  αυτή  και  σχέσεις που διαθέτει το κιβώτιο ταχυτήτων, θα συ-

                                          στην  περίπτωση  νεργαστούν  σε  καλά  επίπεδα,  με  τον  μονόδρομο
                                              της  698  θα  συμπλέκτη ολίσθησης, για πιο μαλακές αλλαγές και
                                                αποτελέ- την εξάλειψη των φρεναρισμάτων του πίσω τροχού
                                                 σει  γνή- σε απότομα κατεβάσματα των ταχυτήτων. Η δύνα-
                                                  σια  μο- μη που διαπερνάει όλο το εσωτερικό κυκλοφορια-
                                                  ταρντίσια  κό μας σύστημα, θα προσφέρει ατελείωτα παιχνίδια
                                                  λύση  με  χωρίς η κατανάλωση να χτυπάει κόκκινα στο κάθε
                                                 λοξοκοι- γέμισμα, μιας και η κατανάλωση εκτός πόλης κυ-
              PHOTO GALLERY                    τάγματα πιο  μαίνεται στα 5,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και σε
                                             Street  μοντέ- μεικτό κύκλο στα 5,5 λίτρα. Ο ήχος που παράγε-

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     30
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35