Page 33 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2024
P. 33

TEST        Ducati Hypermotard

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  698 Mono RVE








































        τήρας Superquadro Mono, προερχόμενος από την  αντιμπλοκαρίσματος των τροχών Cornering ABS σε
        1299 Panigalle, κληρονομώντας το θερμικό μέρος  4 θέσεις όπου στην 1η απενεργοποιείται μόνο στον
        της προερχόμενης ισχύς, μοιράζοντας το αγωνιστι- πίσω τροχό και του Quickshifter up/down με δυ-
        κό τύπου έμβολο με διάμετρο 116χλστ, το σχέδιο  νατότητα απενεργοποίησης το οποίο διατίθεται μό-
        του θαλάμου καύσης και το δεσμοδρομικό σύστημα  νο στην έκδοση της RVE. Η 698 Mono μπορεί να

        που είναι υπεύθυνο για το μέγεθος των βαλβίδων  αποτελέσει το κύριο δίκυκλο όχημά μας, μιας και η
        εισαγωγής τιτανίου. Ένα ευχάριστο κλότσημα νοιώ- πολύπλευρη προσωπικότητα της μας μεταφέρει πα-
        θουμε με το που κουμπώνουμε την 1η σχέση στο  ντού σε εντός δρόμου διαδρομές, κάνοντας μικρές
        6άρι κιβώτιο ταχυτήτων και καθώς ξεκινάμε να ρο- υποχωρήσεις  στον  τομέα  του  ταξιδίου,  ως  προς
        λάρουμε, η ανασήκωση του εμπρός τροχού έρχε- τον αέρα και το δεύτερο άτομο που δεν αποτελεί
        ται με το «Καλημέρα» έχοντας επιλεγμένο το Sport  την ιδανικότερη φιλοξενία για εκείνο. Βέβαια, δεν
        πρόγραμμα. Τα τέσσερα Riding modes Sport, Road,  έχει φτιαχτεί για δικάβαλες ταξιδιωτικές περιπέτει-
        Urban και Wet μπορούν να προσαρμοστούν ανάλο- ες, αλλά για να προσφέρει έντονα χαμόγελα στον

        γα με την οδηγική εμπειρία του κάθε αναβάτη μέσω  αναβάτη και το μοναδικό πράγμα που θα χρειαστεί,
        των εξής συστημάτων. Το σύστημα μείωσης ανα- είναι να έχεις γεμάτο το ρεζερβουάρ των 12,1 λί-
        σηκώματος  του  μπροστινού  τροχού  DWC  (Ducati  τρων, με αυτονομία που φτάνει τα 215 χιλιόμετρα.
        Wheelie Control) σε 4 επίπεδα + της off, της αντι- Η λειτουργία του ηλεκτρονικού ψεκασμού αποδίδει
        ολίσθησης του πίσω τροχού DTC (Ducati Traction  ως «Απάτσι» σε όλο το φάσμα των στροφών χωρίς
        Control) σε 4 θέσεις + της off, του φρεναρίσματος  ανεξήγητα ξεσπάσματα, μόνο ελεγχόμενα! Οι μα-
        του κινητήρα EBC (Engine Brake Control) σε 3 κλί- λακές αναρτήσεις, τα ισχυρά της φρένα και το πο-
        μακες,  καλύτερης  εκκίνησης  DPL  (Ducati  Power  λύ ελαφρύ σύνολο, θα διευκολύνουν να ελίσσεται
        Launch) σε 3 επίπεδα, απόδοσης δύναμης κινητή- μέσα στο κλεινόν άστυ με μοναδική σπιρτάδα. Όταν
        ρα PM (Power Modes) σε Low-Medium-High, του  τα  χιλιόμετρα  θα  αρχίσουν  να  ανεβαίνουν  και  το


                                               33   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38