Page 67 - net.mototriti.gr 01 Aπριλίου 2024
P. 67

TEST        KTM 890

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Adventure
        δια σου τη ζέστη. Όσο κινείσαι όμως δεν θα αντιμε-
        τωπίσεις πρόβλημα.
          Όμως  μια  μοτοσυκλέτα  σαν  την  890  Adventure
        δεν έχει ως κύριο «πεδίο κυνηγιού» την πόλη, αλ-
        λά  μάλλον  την  φυγή  από  αυτήν.  Βγαίνοντας  λοι-
        πόν εκτός πόλης και ξεκινώντας το ταξίδι, η 890
        Adventure θα σταθεί αντάξια των προσδοκιών και
        είναι πρόθυμη στην αλλαγή κατευθύνσεων και στο

        πλάγιασμα, με τον 21” τροχό μπροστά να φέρεται
        σχεδόν σαν «19άρης». Σε αυτό έχει βοηθήσει πο-
        λύ η αλλαγή της κατανομής βάρους που έφερε το         Μια υπερκυβισμένη έκδοση του παλιού 790,
        «διαιρούμενο» ντεπόζιτο. Η σέλα, ενώ εκ πρώτης        χαρίζει στο 890 105 ίππους και ροπή διαθέσιμη σε
                                                              όλο το φάσμα των στροφών.
        όψεως φαίνεται ότι θα σε «προδώσει» μετά από κά-
        ποια ώρα παραμένει άνετη, ενώ η θέση οδήγησης
        ευνοεί την πολύωρη οδήγηση, με το τιμόνι να βρί-

        σκεται σε ένα ύψος που δεν σε αναγκάζει να κρα-
        τάς ψηλά τους ώμους. Η κάλυψη από τη ζελατίνα (η
        οποία δεν ρυθμίζεται) καλύπτει επαρκώς τον ανα-
        βάτη, ενώ παρά τον μεγάλο τροχό και τα τακουνάτα
        ελαστικά, η μοτοσυκλέτα παραμένει πλήρως στα-
        θερή στις μεγάλες ταχύτητες, κάτι στο οποίο συμ-      Η σέλα εκ πρώτης όψεως δεν εντυπωσιάζει, όμως
        βάλλει τα μέγιστα και το σταμπιλιζατέρ τιμονιού. Η    είναι αναπάντεχα άνετη, ακόμα και στην πολύωρη
                                                              οδήγηση.
        τελική του ταχύτητα ξεπερνάει τα 210 χιλιόμετρα,
        χωρίς οι κραδασμοί να ξεπερνούν ποτέ τα φυσιο-
        λογικά επίπεδα και να ενοχλούν, κάνοντας έτσι την       Η άποψή μας

        890 Adventure μια μοτοσυκλέτα που ευχάριστα θα           Η  ΚΤΜ  890  Adventure  αποτελεί  ένα  άκρως
        σε συνοδεύσει σε ένα πολύωρο ταξίδι στην άσφαλ-         ποιοτικό σύνολο, με πολύ προσοχή στη λεπτο-
        το και την επόμενη μέρα θα είσαι έτοιμος να ξεκινή-     μέρεια. Ο κινητήρας είναι ευχάριστος για κάθε
        σεις και πάλι, καθώς δεν θα είσαι «κομμάτια».           επίπεδο εμπειρίας, ενώ θα μπορούσε κανείς να
          Περνώντας στο χώμα, η μοτοσυκλέτα δείχνει τον         παρομοιάσει τη μοτοσυκλέτα με …παιχνίδι - τέ-
        πραγματικό χαρακτήρα της, καθώς γεμίζει με αυ-          τοια είναι η ευκολία του χειρισμού της και o fun
        τοπεποίθηση  ακόμα  και  έναν  πιο  άπειρο  αναβά-      χαρακτήρας της. Αποτελεί εν κατακλείδι, μια πο-
        τη, δίνοντας σαφές και καθαρό πάτημα, τόσο στον         λύ  δυνατή  επιλογή  στην  πολυμορφική  μεσαία

        στρωτό χωματόδρομο όσο και στις πέτρες και στα          κατηγορία  των  Adventure,  την  κατηγορία  που
        νεροφαγώματα.                                           αυτή τη στιγμή είναι η πιο δημοφιλής στη χώ-
                                                                ρα μας.


                                                                     Απόδοση στο χώμα, Φρένα, Αναρτήσεις,

                                                                     Απόδοση κινητήρα
                                       Εξοπλισμός αναβάτη
              Κράνος: Caberg Drift Full Carbon (Moto Market)
              Μπουφάν: Nordcode Dakar EVO (Moto Market)              Δυσκολία εύρεσης νεκράς
         Μποτάκια: Seventy Degrees SD-BA5 (Moto Πήγασος)

                                               67   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72