Page 66 - net.mototriti.gr 01 Aπριλίου 2024
P. 66
TEST KTM 890
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ Adventure
δρομή 200mm, το οποίο είναι πλήρως ρυθμιζόμε- τές περιπτώσεις και για χώμα. Έτσι, ο πολύπλευ-
νο και ένα μονοσόκ αμορτισέρ με τα ίδια χαρακτη- ρος χαρακτήρας που καλούνται να έχουν αυτές οι
ριστικά πίσω. Στα φρένα βρίσκουμε δύο δίσκους μοτοσυκλέτες επιβάλλει στη ζυγαριά – συνήθως –
320mm μπροστά με τετραπίστονες δαγκάνες και να γείρει προς κάποια πλευρά λίγο παραπάνω. Πα-
έναν δίσκο 260mm πίσω με διπίστονη δαγκάνα, ρόλα αυτά, η KTM κατάφερε να φτιάξει ένα …ισό-
ενώ το ABS έχει και λειτουργία Cornering. Η από- πλευρο τρίγωνο επιδόσεων, με την 890 Adventure
δοση των φρένων είναι καλή, καθώς οι μετρήσεις να μην νιώθει λίγη σε κανέναν ρόλο της.
έδειξαν ότι απαιτούνται 42 μέτρα για να ακινητοποι- Μέσα στην πόλη το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού
ηθεί το 890 Adventure από τα 100 χλμ./ώρα. της και οι σχετικά μαζεμένες της διαστάσεις θα την
Οι τροχοί του 890 Adventure έχουν διαστάσεις κάνουν να μην κολλήσει στην κίνηση (το τιμόνι της
21” και 18”, με τα ελαστικά διπλής χρήσης Pirelli άλλωστε βρίσκεται ψηλότερα από την πλειοψηφία
Scorpion STR που τις ντύνουν να έχουν διαστάσεις των καθρεπτών), ενώ και το ύψος της σέλας (ρυθ-
90/90 και 150/70 αντίστοιχα. μιζόμενο μεταξύ 840mm και 860mm) δεν θα προ-
Στο δρόμο βληματίσει τους περισσότερους αναβάτες στις μα-
Οι απαιτήσεις για μια Adventure μοτοσυκλέτα εί- νούβρες, όμως η εύρεση της νεκράς γίνεται με
ναι πάντα μεγάλες. Πρέπει να καταφέρνει να επιτε- δυσκολία, ειδικά όταν το μοτέρ ζεσταθεί. Το θέμα
Εξοπλισμός αναβάτη
λεί ένα διπλό ή και τριπλό ρόλο αν θέλετε, καθώς της ζέστης του κινητήρα έχει βελτιωθεί αισθητά σε Κράνος: Caberg Drift Full Carbon (Moto Market)
οι περισσότεροι τις χρησιμοποιούν για καθημερι- σχέση με παλαιότερα μοντέλα της ΚΤΜ και τώρα Μπουφάν: Nordcode Dakar EVO (Moto Market)
νά οχήματα, για ταξίδι στην άσφαλτο και σε αρκε- μόνο στην πυκνή κίνηση θα νιώσεις έντονα στα πό- Μποτάκια: Seventy Degrees SD-BA5 (Moto Πήγασος)
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 66