Page 72 - net.mototriti.gr 01 Aπριλίου 2024
P. 72

TEST         EFUN Tiger
                                                         ABS PRO
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ

                                                                        HONDA
        αγκώνες σε σωστή και ξεκούραστη θέση. Η σχεδί- τερα από συμβατικό scooter 125 κυβικών.             ZONTES
        αση της σέλας σε τοποθετεί σε πολύ συγκεκριμέ-         Μια από τις σημαντικότερες αλλαγές του μοντέ-
        νη θέση, οπότε δεν μπορείς να κάτσεις πιο μπρο- λου είναι η μπαταρία λιθίου των 72Vη χωρητικότη-
        στά η πιο πίσω, αλλά δεν χρειάζεται έτσι κι αλλιώς,  τα της οποίας έχει ανέβει από τα 80Ah στα 117Ah,
        αφού η συνολική εργονομία είναι πολύ καλή και το  δηλαδή μιλάμε για αύξηση που ξεπερνά το 35%.
        αφρώδες μέτριας σκληρότητας. Για τα πόδια έχεις  Αυτό στην πράξη μεταφράζεται σε σημαντικά με-
        άπλετο χώρο και κεκλιμένες πλατφόρμες για να τα  γαλύτερη αυτονομία καθώς εμείς πετύχαμε 180 χι-

        ξεκουράζεις σε μεγάλες διαδρομές. GT είναι αντί- λιόμετρα χρησιμοποιώντας το mode με τη μέγιστη
        στοιχα και οι διαστάσεις με το Tiger να μπορεί να  τελική ταχύτητα, ενώ οι καθημερινές μας μετακινή-
        φιλοξενήσει με ευκολία συνεπιβάτη, ο οποίος ποτέ  σεις περιελάμβαναν λεωφόρους, οπότε συχνά κι-
        δεν θα νιώσεις στριμωγμένος.                          νούμασταν με υψηλές ταχύτητες, που σημαίνει ότι
          Κάτι  που  δεν  βλέπουμε  συχνά  σε  ηλεκτρικά  με πιο χαλαρή οδήγηση και σε αμιγώς αστικές συν-
        scooter είναι ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη  θήκες, η αυτονομία μπορεί εύκολα να φτάσει και να
        σέλα, καθώς αυτός καταλαμβάνεται από τις μπα- ξεπεράσει τα 250 χιλιόμετρα. Η μπαταρία φέρει την

        ταρίες. Στο Tiger όμως είναι πιο χαμηλά τοποθετη- υπογραφή της CATL, της εταιρείας που προμηθεύ-
        μένες αφήνοντας έναν ενιαίο χώρο που θα φιλο- ει και την Tesla, έχει διάρκεια ζωής πάνω από 3.000
        ξενήσει αρκετά αντικείμενα, όχι όμως και κράνος.  πλήρεις κύκλους φόρτισης και το εντυπωσιακό εί-
        Στον στάνταρ εξοπλισμό όμως ανήκει η σχάρα και  ναι ότι συνοδεύεται από εγγύηση 8 ετών ή 90.000
        το αφαιρούμενο Top Box που θα χωρέσει ένα full  χλμ. Αυτό είναι ενδεικτικό του επιπέδου ποιότητας
        face κράνος, ενώ υπάρχει ανοιχτός αποθηκευτικός  και αξιοπιστίας του συγκεκριμένου scooter που θα
        χώρος στην ποδιά με θύρα USB για να φορτίζεις το  σου επιτρέψει να κάνεις ξέγνοιαστα χιλιόμετρα για
        κινητό σου εν κινήσει. Επίσης, διαθέτει συναγερμό  πολλά χρόνια. Φυσικά, διαθέτει σύγχρονο σύστη-
        και ασύρματο κλειδί, από το οποίο μπορείς να ενερ- μα ελέγχου BMS που αποτρέπει την υπερθέρμανση
        γοποιήσεις και να απενεργοποιήσεις το scooter.        και ελέγχει συνεχώς την τάση της μπαταρίας, εξα-
          Κινητήρας – Μπαταρία – Περιφερειακά                 σφαλίζοντας την σωστή λειτουργία και τη μακροζω-

          Η  ηλεκτρική  καρδιά  του  «Τίγρη»  έχει  μέγιστη  ία της. Μπαταρίες τόσο μεγάλης χωρητικότητα δεν
        απόδοση 7000 Watt (9,5 ίπποι) και βρίσκεται στο  είναι αποσπώμενες, οπότε πρέπει να έχεις συμβατι-
        κέντρο του πίσω τροχού, μια διάταξη που καταρ- κή, οικιακή πρίζα στο γκαράζ σου, όμως χάρη στον
        γεί  την  ανάγκη  χρήσης  αλυσίδας  ή  ιμάντα  κίνη- ενσωματωμένο φορτιστή των 25Α, η φόρτιση ολο-
        σης μειώνοντας έτσι το κόστος συντήρησης και τις  κληρώνεται σε μόλις 4 ώρες, ενώ χάρη στο αρκετά
        απώλειες ισχύος. Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει  μακρύ καλώδιο δεν χρειάζεσαι μπαλαντέζα.
        ανάμεσα από 3 modes λειτουργίας που έχουν δια-         Το Tiger είναι χτισμένο γύρω από ένα ατσάλινο

        φορετική απόκριση και τελική ταχύτητα 45, 65 και  σωληνωτό πλαίσιο που συνεργάζεται με τηλεσκο-
        100 χλμ. / ώρα, ενώ υπάρχει και όπισθεν για με- πικό πιρούνι και διπλά αμορτισέρ. Η σημαντικότε-
        γαλύτερη  ευκολία  κατά  το  παρκάρισμα.  Το  Tiger  ρη ίσως βελτίωση του μοντέλου έχει να κάνει με τα
        μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα Α1 ή αυτοκινήτου  φρένα καθώς το σύστημα συνδυασμένης πέδησης
        για όποιον θέλει να κάνει τη μετάβαση από τους 4  της προηγούμενης γενιάς, έδωσε τη θέση του σε δι-
        στους 2 τροχούς. Η μέγιστη ροπή του ηλεκτροκινη- κάναλο ABS, στοιχείο που σπάνια βλέπουμε σε ηλε-
        τήρα αγγίζει τα 6,4 kgm, δηλαδή είναι αντίστοιχη  κτρικά scooter και εκτοξεύει την ενεργητική ασφά-
        μιας μοτοσυκλέτας 650 κυβικών, οπότε στον τομέα  λεια. Οι τροχοί του είναι αλουμινίου 13 ιντσών και
        των ρεπριζ και τη δυνατότητα κίνησης σε έντονη  φορούν  ελαστικά  διαστάσεων  130/60-13  εμπρός
        ανηφόρα ή με μεγάλο φορτίο τα καταφέρνει καλύ- και πίσω, ενώ το συνολικό βάρος του scooter ανα-

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     72
   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77