Page 73 - net.mototriti.gr 01 Aπριλίου 2024
P. 73

TEST        EFUN Tiger
                                                         ABS PRO
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ

        κοινώνεται στα 130 κιλά, δηλαδή είναι ελαφρύτε-       Τεχνικά χαρακτηριστικά
                                   HONDA
        ρο από ένα βενζινοκίνητο GT scooter 125 κυβικών.                                   Eπιδόσεις
                                                               Κινητήρας
          Στο δρόμο                                           Τύπος    Ηλεκτροκινητήρας 7000W  0-50 χλμ./ώρα (δλ.)  4,77
          Η τοποθέτηση της μπαταρίας στο κέντρο και χα-       Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)      6,4  0-80 χλμ./ώρα (δλ.)   10,7
        μηλά, κάνει το βάρος να εξαφανίζεται και από τα       Μπαταρία         117Ah λιθίου  Απόσταση ακινητοποίησης
                                                                                     180
                                                              Αυτονομία (χλμ.)
        πρώτα  κιόλας  μέτρα  αντιλαμβάνεσαι  την  ευελιξία   Χρόνος φόρτισης      4 ώρες  80-0 χλμ./ώρα (μέτρα)   36
        και την ευκολία χειρισμών που προσφέρει. Γρήγο-       Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)    100

        ρα συνηθίζεις την μπροστόβαρη αίσθηση και παρά
        το μακρύ μεταξόνιο, το μαζεμένο συνολικό πλάτος  σειρά του μειώνει σημαντικά την φθορά στα τακάκια,
        σε βοηθά να ελίσσεσαι εύκολα ανάμεσα στα αυτο- μειώνοντας ακόμα περισσότερο το ήδη μικρό κόστος
        κίνητα και να περνάς από τα πιο στενά σημεία. Ο  συντήρησης. Το εμπρός φρένο έχει ελαφρώς σπογ-
        ηλεκτροκινητήρας είναι ο ορισμός της «ήρεμης δύ- γώδη αίσθηση, αν το χρησιμοποιήσεις μόνο του, με
        ναμης» καθώς είναι εντελώς αθόρυβος και εντυπω- το πίσω να εμφανίζεται πιο προοδευτικό, όμως έχουν
        σιάζει με τον τρόπο που επιταχύνει ανεξάρτητα από  την απαραίτητη δύναμη και μπορούν να ακινητοποι-
        τα χιλιόμετρα που δείχνει το ψηφιακό κοντέρ. Μιλώ- ήσουν το scooter από τα 80 χλμ. / ώρα σε 36 μέ-

        ντας με τη γλώσσα των αριθμών το 0-50 ολοκληρώ- τρα, επίδοση που το κατατάσσει στον μέσο όρο της
        νεται σε 4,77 δευτερόλεπτα, ενώ για το 0-80 απαι- κατηγορίας των scooter 125 κυβικών. Το ABS εί-
        τούνται 10,7, δηλαδή έχει επιδόσεις αντίστοιχες με  ναι σωστά ρυθμισμένο και πρέπει να προσπαθή-
        ένα  βενζινοκίνητο  scooter  200  κυβικών  και  όπως  σεις αρκετά σε γυαλισμένη άσφαλτο προκειμένου
        ήταν αναμενόμενο δεν προβληματίζεται σε έντονες  να ενεργοποιηθεί, με την ανάδραση στις μανέτες
        ανηφόρες ή με δεύτερο άτομο στη σέλα, ενώ τα προ- να είναι διακριτική.
        σπεράσματα γίνονται εύκολα.
          Το Tiger όμως μπορεί να βγει από τα τείχη της πό-     Η άποψή μας
        λης και να κινηθεί με άνεση σε επαρχιακό και αυτο-
        κινητόδρομο και να αναδείξει τον GT χαρακτήρα του        Το Tigerτης EFUN βελτιώθηκε σε σημαντικούς

        με σύμμαχο την μεγάλη αυτονομία, την καλή ανεμο-       τομείς  και  γίνεται  ακόμα  πιο  δελεαστικό.  Πλέον
        κάλυψη και την άνεση που προσφέρει. Στις υψηλές        έχει ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία και προσφέρει
        ταχύτητες είναι σταθερό και συμπαγές με πολύ καλή      αυξημένα επίπεδα ασφάλειας χάρη στο ABS δια-
        ποιότητα κύλισης εμπνέοντας εμπιστοσύνη στις πα-       τηρώντας ταυτόχρονα τα GT στοιχεία που διευρύ-
        ρατεταμένες καμπές. Οι αναρτήσεις ανταποκρίνονται      νουν το πεδίο χρήσης του. Είναι σβέλτο και άνε-
        επάξια στα καθήκοντά τους απορροφώντας τις πε-         το μέσα στην πόλη, ενώ θα σου επιτρέψει να βρεις
        ρισσότερες κακοτεχνίες του οδοστρώματος και μόνο       εκτός για μια κοντινή απόδραση. Είναι μια πολύ
        σε πολύ έντονες ανωμαλίες δυσανασχετούν σε λογι-       δυνατή πρόταση για όποιον θέλει να μειώσει το

        κά βέβαια πλαίσια.                                     κόστος μετακίνησης ή να απαλλαγεί από την κα-
          Ένας ακόμα άσσος στο μανίκι του Tiger είναι το σύ-   θημερινή χρήση του αυτοκινήτου και να εξοικονο-
        στημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση, καθώς       μήσει χρήματα.
        με  ένα  μικρό  «τσίμπημα»  στα  φρένα,  ο  κινητήρας
        λειτουργεί σαν γεννήτρια φορτίζοντας τη μπαταρία.            Αυτονομία, GT εργονομία, ισχύς, 8 χρόνια
        Ένας μικρός χρόνος προσαρμογής είναι απαραίτητος             εγγύηση μπαταρίας
        καθώς έχεις έντονη επιβράδυνση με ελάχιστη πίεση
        στις μανέτες, αλλά γρήγορα συνηθίζεις και εκμεταλ-           Η μπαταρία δεν είναι αποσπώμενη
        λεύεσαι στο έπακρο το φρένο κινητήρα, που με τη


                                               73   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78