Page 60 - net.mototriti.gr 01 Aπριλίου 2024
P. 60
TEST Triumph Tiger
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ 900 Rally Pro
είναι σαν έχει «πιει» ισοτονικό ποτό μη αφήνοντάς ντας τα 125χλμ/ώρα στις 5000σ.α.λ., τα 140χλμ/
μας σε ησυχία, προκαλώντας μας να δούμε τι κάνει ώρα στις 5500σ.α.λ και τα 150χλμ/ώρα στις 6000
σε γρήγορες επιταχύνσεις. Ξεκινώντας τις μετρή- στροφές ανά λεπτό. Οι LED προβολείς μπροστά
σεις μας από τα 0 χιλιόμετρα έως τα 50, βλέπου- που σχηματίζουν δύο τριγωνικά μάτια και μία συ-
με να έρχονται σε 1,75 δευτερόλεπτα, τα 0-100 σε νεχόμενη γραμμή φέροντας σχήμα σαν να είναι τα
3,9 δευτερόλεπτα και τα 0-160 σε 9,2 δευτερό- φρύδια μας ανασηκωμένα, που φέρει ρόλο DRL
λεπτα. Δεν σταματάμε όμως εδώ, καθώς υπάρχει φώτων ημέρας, θα διοχετεύουν το φως επαρκώς
και ένας τομέας που λέγεται ρεπρίζ, δηλαδή πό- για να βλέπουμε αρκετά καλά το βράδυ, σε περί-
ση ώρα θα κάνει για να προσπεράσει γρήγορα ένα πτωση που θέλουμε να δούμε χωρίς φόβο και πά-
άλλο όχημα ενώ κινούμαστε με 60χλμ/ώρα φτά- θος, την τελική ταχύτητα των 207 χιλιομέτρων. Στο
νοντας τα 120χλμ/ώρα, με χρόνο των 4,7 δευτε- κλείσιμο της οδηγικής αυλαίας, έχουμε να πούμε
ρολέπτων και τα 60-160χλμ/ώρα να έρχονται σε ότι, τα στενά επαρχιακά κομμάτια θα αποτελέσουν
7 δευτερόλεπτα. Τελευταία και από τις πλέον ση- το καλύτερο περιβάλλον για αυτή την μοτοσικλέτα
μαντικές μετρήσεις είναι αυτή της απότομης επι- και οι εξορμήσεις ταξιδιών με συνδυασμό τα χωμά-
βράδυνσης σε πλήρη ακινητοποίηση της μοτο- τινα τερέν, θα προσφέρουν έντονα συναισθήματα.
σικλέτας, όπου από τα 100 χιλιόμετρα την ώρα
μειώνουμε στα 0, επιτυγχάνοντας τη σε 44 μέτρα.
Η λειτουργία που φέρει των έκτακτων φρένων Η άποψή μας
(Emergency brake lights)θα αποδειχθεί ιδιαίτερα Η Triumph Tiger 900 Rally Pro θα σου ξυπνή-
χρήσιμη σε τέτοιου είδους φρεναρίσματα, ειδο- σει όλα τα «άγρια» ένστικτα σου και θα σε κάνει
ποιώντας τα πίσω οχήματα για την έγκαιρη μείω- να κινείσαι κάθε μέρα μαζί της, ανακαλύπτοντας
ση της ταχύτητας του. Το σώμα μας είναι τοποθε- καινούριες διαδρομές από και προς την εργασία.
τημένο μέσα στη μοτοσικλέτα αλλά και πάνω από Τους καλοκαιρινούς μήνες η καλή ψύξη των δύο
αυτήν, μιας και η ρυθμιζόμενη θερμαινόμενη σέλα ψυγείων, δεν θα της επιτρέψουν να βγάλει ζέστη
δημιουργεί μια διαφορά των 20 χιλιοστών, όπου και να ανεβάσει εύκολα θερμοκρασία σε πολύω-
από τα 860 πηγαίνει στα 880 χιλιοστά. Το τρίγωνο ρη χρήση λειτουργίας. Ο 3-κύλινδρος κινητήρας
που συνθέτουν τα χέρια μας προς το τιμόνι μετα- αποδίδει σε όλο το φάσμα των στροφών με όρε-
βλητής διατομής, τα πόδια μας στα οδοντωτά πα- ξη και τα φρένα Stylema 4 της Brembo, βάζουν
τάκια και η απόσταση που δημιουργείται σχετικά άγκυρα ότι ώρα τους ζητηθεί. Η έγχρωμη TFT οθό-
με τον κορμό μας, θα δώσουν ξεκούραστες γωνί- νη των 7 ιντσών θα γεμίσει τους οφθαλμούς μας
ες μη γρήγορης επερχόμενης κούρασης. Οι μαλα- ευχάριστα με το πλήθος των συνδεσιμοτήτων που
κές ρυθμιζόμενες αναρτήσεις σε συνδυασμό με το προσφέρει και τα 6 προγράμματα οδήγησης θα
άκαμπτο πλαίσιο, θα προσφέρουν πέραν του δέο- μας δώσουν ευελιξία ρυθμίσεων οδηγικού στυλ.
ντος καλά κρατήματα σε όλες τις διαδρομές, είτε Η τιμή των 17.290,00 ευρώ θα σου διαταράσσει το
εντός, είτε εκτός δρόμου. Με υποδειγματική στα- νευρικό σου σύστημα, τριβελίζοντας το μυαλό κά-
θερότητα θα κινηθεί σε ρυθμούς ταξιδιού έχο- θε ώρα και στιγμή.
ινητήρας, αναρτήσεις, φρένα, πλαίσιο,
Εξοπλισμός αναβάτη ρυθμιζόμενη σέλα
Μπουφάν: Nordcode Dakar EVO (Moto Market)
Μπότες: Seventy Degrees SD-BA5 Μαλακή πλαστική μπάρα ρύθμισης
Adventure (Μότο Πήγασος) ζελατίνας
Κράνος: LS2 Pioneer (Ά.ΚΙΟΥΠΗΣΆ.Ε)
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 60