Page 56 - net.mototriti.gr 01 Aπριλίου 2024
P. 56
TEST Triumph Tiger
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ 900 Rally Pro
τει, σε συναρμογή πλαστικών και βαφής. Τα πλαϊνά ξάρτητες η μία από την άλλη, οι οποίες δεν έχουν
πλαστικά αναγράφουν το όνομα Tiger, τα οποία δέ- μεγάλες υψομετρικές διαφορές μεταξύ τους, κα-
νουν αρμονικά με το στενό κάτω μέρος του ρεζερ- θιστώντας το ταξίδι ευχάριστο. Για τον συνεπιβά-
βουάρ των 20 λίτρων και εντοπίζοντας το «μότο» τη η σχάρα η οποία έχει τμήμα της και τις χειρο-
της Triumph “For the ride”, φέροντας το επιβλη- λαβές, θα αποδειχθούν ιδιαίτερα χρήσιμες κατά τη
τικό σήμα της. Εξοπλισμένη με δύο σήτες ψυγεί- συγκράτηση του σε αυτές. Η σχεδίαση που έχουν
ων και μια αλουμινένια καρίνα η οποίες θα προστα- δώσει στο ανεξάρτητο πίσω φανάρι, το οποίο ξε-
τεύσουν τις κυψέλες και αντίστοιχα τους σωλήνες προβάλει κάτω από τη σχάρα, βρίσκεται στη βάση
που έρχονται από τους λαιμούς της εξάτμισης και της πινακίδας, δημιουργώντας ένα μικρό τρίγωνο.
το κάρτερ. Σημαντικό κομμάτι από «κακοτοπιές», Άνεση – Εργονομία
είναι τα πλαϊνά ασημένια κάγκελα στρόγγυλης δια- Με το που κάθεσαι πάνω στην 900 Rally Pro, νοι-
τομής, που αρχίζουν να καλύπτουν τις επιφάνειες ώθεις έντονο το στοιχείο της μοναδικότητας που
που περιβάλλουν τον κινητήρα μέχρι και τα πλαστι- αποπνέει μια Βρετανίδα «Αγριεμένη» καλλονή. Η
κά που φτάνουν κοντά στο ρεζερβουάρ. Το πλαίσιο θέση που τοποθετείτε το σώμα μας, είναι είτε μέ-
και το υποπλαίσιο είναι βαμμένα σε άσπρο χρώμα σα στη μοτοσικλέτα, είτε πάνω, μιας και η σέλα δι-
δίνοντας μια πραγματική Rally αίσθηση, βγαλμένη αθέτει ρύθμιση δύο επιπέδων για τον αναβάτη.
από τον απαιτητικό αγώνα τουDakar. Το πίσω μέ- Μέσα σε 1 λεπτό βγάζεις τη πίσω, τραβάς έξω την
ρος είναι δημιουργημένο έτσι ώστε να μας θυμίζει μπροστά και μεταφέρεις τα δύο μπαράκια στο επι-
την έκδοση που οδηγούμε και με δύο σέλες ανε- θυμητό σημείο, δίνοντας το ανάλογο ύψος που σε
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 56