Page 52 - net.mototriti.gr 01 Aπριλίου 2024
P. 52

TEST        Honda CRF1100 Africa

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Twin Adventure
        των αλλαγών, η συμπαγής αίσθηση που αποκομί- τιο. Αυτό αποκαλύπτουν και τα νούμερα των μετρή-
        ζει ο οδηγός. Βελτιωμένη ευστάθεια και καλύτερη  σεων με το Africa να ολοκληρώνει το 0-100χλμ./
        ανατροφοδότηση από τις αναρτήσεις, σταθερότη- ώρα σε μόλις 3,7δ. Σπάει το φράγμα των 160χλμ.
        τα στις απότομες επιβραδύνσεις (100-0  42 μέτρα),  ώρα σε 9,33δ ενώ οι ενδιάμεσες ρεπρίζ με 4η σχέ-
        αυξημένα  περιθώρια  κλίσης  με  μεγαλύτερη  αυ- ση διαρκούν 5,35δ. Η συμπεριφορά στον αυτοκι-
        τοπεποίθηση στο εσωτερικό της στροφής καθώς  νητόδρομο είναι ένα ακόμα ηχηρό προσόν της νέ-

        και μειωμένη μεταφορά βάρους κατά το φρενάρι- ας Africa. Ταξιδιάρα από τη φύση της με εξαιρετική
        σμα ή  το άνοιγμα του γκαζιού, συνιστούν κανό- ποιότητας κύλισης, βελτιωμένη ανεμοκάλυψη και
        νες επιτυχίας για την νέα Africa. Τα διπλής χρήσης  μεγάλο ρεζερβουάρ  24,8 λίτρων,  θα σε μεταφέ-
        Bridgestone A41 κρατάνε εξαιρετικά στην άσφαλ- ρει ξεκούραστα και αδιαμαρτύρητα,  ανεξάρτητα
        το και ο 19αρης τροχός ανοίγει τη βεντάλια των  από την επιλεγμένη διαδρομή. Δεν αποτελεί έκ-
        επιλογών, ακόμα για πιο sport touring ελαστικά. Ο  πληξη  ότι  οι  αλλαγές  σε  τροχούς,  ανάρτηση  και
        κινητήρας είναι εμφανώς βελτιωμένος στη μεσαία  γεωμετρικά χαρακτηριστικά έχουν αντίκτυπο στις
        περιοχή στροφών και επιταχύνει πιο πρόθυμα σε  εκτός  δρόμου  εξορμήσεις.  Βέβαια,  η  νέα  Africa

        κάθε άνοιγμα του γκαζιού. Η έξτρα ροπή γεμίζει  θα λερώσει τις ρόδες με χώμα αν χρειαστεί, έχει
        με μεγαλύτερη ευκολία το ηλεκτρονικό ταχύμετρο  όμως περιορισμένες δυνατότητες σε σχέση με το
        και ανεξάρτητα από την απόφαση της Honda να  απερχόμενο μοντέλο, ενώ υπάρχει και «απλή» έκ-
        μην επιδοθεί στο κυνήγι μεγάλων ιπποδυνάμεων,  δοση με τους χωμάτινους τροχούς που καλύπτει
        ποτέ δε θα αισθανθείς ότι πηγαίνεις αργά ή ότι σου  αυτό το σκοπό.
        λείπει το γκάζι. Οι 102 ίπποι κινούν αρκετά γρήγο-
        ρα  τα 253 κιλά που ζυγίζει η έκδοση με DCT κιβώ-
                                                                Η άποψή μας


                                                                 Η  Honda  δίνει  στη  μπαρουτοκαπνισμένη  από
                                                                χώματα λάσπες και νεροφαγώματα Africa μια νέα
                                                                πιο ασφάλτινη διάσταση, τονίζοντας τον τουριστι-
                                                                κό της χαρακτήρα χωρίς ωστόσο να αφαιρεί την
                                                                εκτός δρόμου διάθεση για περιπέτεια. Οι αλλαγές
                                                                σε τροχούς κινητήρα και ανάρτηση αναδεικνύουν
                                                                με μεγαλύτερη ένταση τον διττό ρόλο της μεγάλης
                                                                ιαπωνικής adventure και σου παρέχουν μια ισορ-
                                                                ροπημένη μαγιά για να πλάσεις ανεξίτηλες ανα-

                                                                μνήσεις σε μακρινά ταξίδια και προορισμούς εντός
                                                                και εκτός ασφάλτου. Η νέα Africa Twin αποτελεί
                                                                ωδή στα adventure ιδεώδη και είναι το  κατάλλη-
                                                                λο τουριστικό φάρμακο για τις πληγές της ανιαρής
                                                                καθημερινότητας.
        Η ισχύς του δικύλινδρου κινητήρα παραμένει
        στους 102 ίππους, όμως η μέγιστη ροπή έχει                   βελτιωμένος χειρισμός στην άσφαλτο, αυξη-
        αυξηθεί κατά 7% φτάνοντας τα 11,4 kg-m, ενώ                  μένη προσβασιμότητα, λειτουργία ανάρτη-
        αποδίδεται και 750 στροφές χαμηλότερα. Το
        κιβώτιο DCT βελτιώθηκε για καλύτερη διαχείριση               σης, ροπή κινητήρα
        του γκαζιού και ομαλότερες αλλαγές στις χαμηλές              πολυπλοκότητα μενού ρυθμίσεων
        ταχύτητες.
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     52
   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57