Page 49 - net.mototriti.gr 01 Aπριλίου 2024
P. 49
TEST Honda CRF1100 Africa
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ Twin Adventure
ροκίνητης ρύθμισης. Συνολικά η Africa έχει διατη- TFT οθόνη αφής των 6,5 ιντσών, η οποία παρέχει
ρήσει το σκληροπυρηνικό και adventure προφίλ δυνατότητα συνδεσιμότητας μέσω Bluetooth με
που προστάζει η συγκεκριμένη κατηγορία, ενώ smartphone συσκευές Android και Apple για δια-
παραμένει και η προστατευτική ποδιά του κινητή- χείριση μουσικής, κλήσεων, πλοήγησης καθώς και
ρα παρά τις πιο ασφάλτινες ανησυχίες της. Όσο χρήση όλων των διαθέσιμων εφαρμογών. Ωστό-
και αν ψάξεις δε θα βρεις ψεγάδι σε επίπεδο υλι- σο η αλληλεπίδραση μαζί της απαιτεί εξοικείωση,
κών και συναρμογής, με τα ποιοτικά χαρακτηριστι- καθώς η μετάβαση στο μενού ρυθμίσεων γίνεται
κά να συνθέτουν μια πολυτελή made in Japan κα- περίπλοκή σε ορισμένες περιπτώσεις. Θερμαινό-
τασκευή. μενες χειρολαβές, cruise control και θύρες USB
Άνεση- Εργονομία και 12V βελτιώνουν την εμπειρία οδήγησης, ενώ
Η νέα Africa Adventure Sports έρχεται με χα- ο κατάλογος των αξεσουάρ περιλαμβάνει ένα σω-
μηλότερη σέλα για ακόμη πιο εύκολη πρόσβαση ρό καλούδια για να φέρεις την Africa στην επιθυ-
του αναβάτη. Το ύψος της έχει μειωθεί κατά 15χιλ. μητή μορφή.
φτάνοντας τα 835 από το έδαφος (ρυθμίζεται και Κινητήρας - Ηλεκτρονικά
στα 855), ενώ στον κατάλογο των αξεσουάρ υπάρ- O δικύλινδρος σε σειρά υγρόψυκτος 8-βάλβιδος
χει επιλογή για ακόμα χαμηλότερη. Παράλληλα κινητήρας με χωρητικότητα 1084 κυβικών διατη-
είναι κατά 5 χιλιοστά φαρδύτερη με πλουσιότερο ρεί την ιπποδύναμη των 102 ίππων στις 7500σαλ.
αφρώδες στο εσωτερικό της, ενώ διαθέτει 8% με- όμως η μέγιστη ροπή έχει αυξηθεί κατά 7% φτάνο-
γαλύτερη επιφάνεια βελτιώνοντας την άνεση οδη- ντας τα 11,4 kg-m, ενώ αποδίδεται και 750 στρο-
γού και συνεπιβάτη στην πολύωρη χρήση. Η θέ- φές χαμηλότερα, στις 6.250. Για να φτάσουμε εκεί,
ση οδήγησης διατηρεί τον κορμό σε όρθια θέση ο κινητήρας υπέστη ορισμένες τροποποιήσεις
με σωστές αποστάσεις των χεριών από το τιμόνι που περιλαμβάνουν υψηλότερη σχέση συμπίεσης
και ξεκούραστες γωνίες των πο- 10,5:1, ενισχυμένες μπιέλες και
διών, τα οποία ακουμπούν πλέ- Εξοπλισμός - τιμή μακρύτερα κατά 0,4mm πιστό-
ον με μεγαλύτερη σιγουριά στο ABS / Ρυθμ. l/l νια, επανασχεδιασμένο στρόφα-
έδαφος. Η ζελατίνα έχει μεγαλώ- Τraction Control / Ρυθμ. l/l λο, νέο χρονισμό βαλβίδων και
Στροφόμετρο
l
σει για καλύτερη αεροδυναμική Immobilizer l διαφορετικές γωνίες μπεκ ψεκα-
προστασία και μπορεί να ρυθμι- Yπολογιστής ταξιδιού l σμού, μεγαλύτερους σε μήκος
l
Μερικός χιλιομετρητής
στεί σε 5 προεπιλεγμένες θέσεις, Ένδειξη βενζίνης l και με αυξημένη διάμετρο κα-
χειροκίνητα. Κέντρο πληροφόρη- Δείκτης θερμοκρασίας l τά 20% αυλούς εισαγωγής, ανα-
l
σης είναι η γνωστή μας έγχρωμη Θερμοκρασία περιβάλλοντος l/l σχεδιασμένο τελικό εξάτμισης
Ζελατίνα / Ρυθμ.
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ l/l για βελτιωμένη απόκριση και ήχο
Πλάγιο σταντ l
Κεντρικό σταντ l και φυσικά αναθεωρημένες ρυθ-
Χειρολαβές / Σχάρα l/l μίσεις στην μονάδα εγκεφάλου
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π l/l
l: στάνταρ, 8: προαιρετικός, ECU. Το κιβώτιο DCT φέρει νέο
-: δε διατίθεται υδραυλικό σύστημα με νέους αι-
σθητήρες υδραυλικής πίεσης και
ρυθμού ροής, προσφέροντας καλύτερη διαχείριση
του γκαζιού καθώς και ομαλότερες αλλαγές στις
χαμηλές ταχύτητες. Συνεργάζεται με την IMU και
PHOTO GALLERY λαμβάνει real-time πληροφόρηση για την κλίση,
την επιτάχυνση και τις δυνάμεις επιβράδυνσης.
49 Eπιστροφή στα περιεχόμενα