Page 49 - net.mototriti.gr 01 Aπριλίου 2024
P. 49

TEST        Honda CRF1100 Africa

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Twin Adventure
        ροκίνητης ρύθμισης. Συνολικά η Africa έχει διατη-     TFT οθόνη αφής των 6,5 ιντσών, η οποία παρέχει
        ρήσει το σκληροπυρηνικό και adventure προφίλ          δυνατότητα  συνδεσιμότητας  μέσω  Bluetooth  με

        που  προστάζει  η  συγκεκριμένη  κατηγορία,  ενώ      smartphone συσκευές Android και Apple  για δια-
        παραμένει και η προστατευτική ποδιά του κινητή-       χείριση μουσικής, κλήσεων, πλοήγησης καθώς και
        ρα παρά τις πιο ασφάλτινες ανησυχίες της.  Όσο        χρήση όλων των διαθέσιμων εφαρμογών. Ωστό-
        και αν ψάξεις δε θα βρεις ψεγάδι σε επίπεδο υλι-      σο η αλληλεπίδραση μαζί της απαιτεί εξοικείωση,
        κών και συναρμογής, με τα ποιοτικά χαρακτηριστι-      καθώς η μετάβαση στο μενού ρυθμίσεων γίνεται
        κά να συνθέτουν μια πολυτελή made in Japan κα-        περίπλοκή σε ορισμένες περιπτώσεις. Θερμαινό-
        τασκευή.                                              μενες χειρολαβές, cruise control και θύρες USB
          Άνεση- Εργονομία                                    και 12V βελτιώνουν την εμπειρία οδήγησης, ενώ
          Η νέα Africa Adventure Sports έρχεται με χα-        ο κατάλογος των αξεσουάρ περιλαμβάνει ένα σω-
        μηλότερη σέλα για ακόμη πιο εύκολη πρόσβαση           ρό καλούδια για να φέρεις την Africa στην επιθυ-

        του αναβάτη. Το ύψος της έχει μειωθεί κατά 15χιλ.     μητή μορφή.
        φτάνοντας τα 835 από το έδαφος (ρυθμίζεται και         Κινητήρας - Ηλεκτρονικά
        στα 855), ενώ στον κατάλογο των αξεσουάρ υπάρ-         O δικύλινδρος σε σειρά υγρόψυκτος 8-βάλβιδος
        χει  επιλογή  για  ακόμα  χαμηλότερη.  Παράλληλα      κινητήρας με χωρητικότητα 1084 κυβικών διατη-
        είναι κατά 5 χιλιοστά φαρδύτερη με πλουσιότερο        ρεί την ιπποδύναμη των 102 ίππων στις 7500σαλ.
        αφρώδες στο εσωτερικό της, ενώ διαθέτει 8% με-        όμως η μέγιστη ροπή έχει αυξηθεί κατά 7% φτάνο-
        γαλύτερη επιφάνεια βελτιώνοντας την άνεση οδη-        ντας τα 11,4 kg-m, ενώ αποδίδεται και 750 στρο-
        γού και συνεπιβάτη στην πολύωρη χρήση. Η θέ-          φές χαμηλότερα, στις 6.250. Για να φτάσουμε εκεί,

        ση οδήγησης διατηρεί τον κορμό σε όρθια θέση          ο  κινητήρας  υπέστη  ορισμένες  τροποποιήσεις
        με σωστές αποστάσεις των χεριών από το τιμόνι         που περιλαμβάνουν υψηλότερη σχέση συμπίεσης
        και ξεκούραστες γωνίες των πο-                                         10,5:1, ενισχυμένες μπιέλες και
        διών,  τα  οποία  ακουμπούν  πλέ-     Εξοπλισμός - τιμή                μακρύτερα  κατά  0,4mm  πιστό-
        ον  με  μεγαλύτερη  σιγουριά  στο     ABS / Ρυθμ.               l/l    νια,  επανασχεδιασμένο  στρόφα-
        έδαφος. Η ζελατίνα έχει μεγαλώ-       Τraction Control / Ρυθμ.    l/l  λο,  νέο  χρονισμό  βαλβίδων  και
                                              Στροφόμετρο
                                                                           l
        σει  για  καλύτερη  αεροδυναμική      Immobilizer                  l   διαφορετικές γωνίες μπεκ ψεκα-
        προστασία  και  μπορεί  να  ρυθμι-    Yπολογιστής ταξιδιού         l   σμού,  μεγαλύτερους  σε  μήκος
                                                                           l
                                              Μερικός χιλιομετρητής
        στεί σε 5 προεπιλεγμένες θέσεις,      Ένδειξη βενζίνης             l   και  με  αυξημένη  διάμετρο  κα-
        χειροκίνητα. Κέντρο πληροφόρη-        Δείκτης θερμοκρασίας         l   τά 20% αυλούς εισαγωγής, ανα-
                                                                           l
        σης είναι η γνωστή μας έγχρωμη        Θερμοκρασία περιβάλλοντος    l/l  σχεδιασμένο  τελικό  εξάτμισης
                                              Ζελατίνα / Ρυθμ.
                                              Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ   l/l   για βελτιωμένη απόκριση και ήχο
                                              Πλάγιο σταντ                 l
                                              Κεντρικό σταντ               l   και φυσικά αναθεωρημένες ρυθ-
                                              Χειρολαβές / Σχάρα        l/l    μίσεις  στην  μονάδα  εγκεφάλου
                                              Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π    l/l
                                              l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,     ECU. Το κιβώτιο DCT φέρει νέο
                                                -: δε διατίθεται               υδραυλικό σύστημα με νέους αι-
                                                                               σθητήρες υδραυλικής πίεσης και
                                                              ρυθμού ροής, προσφέροντας καλύτερη διαχείριση
                                                              του γκαζιού καθώς και ομαλότερες αλλαγές στις
                                                              χαμηλές ταχύτητες. Συνεργάζεται με την IMU και
              PHOTO GALLERY                                   λαμβάνει real-time πληροφόρηση για την κλίση,
                                                              την  επιτάχυνση  και  τις  δυνάμεις  επιβράδυνσης.


                                               49   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54