Page 44 - net.mototriti.gr 01 Aπριλίου 2024
P. 44
TEST Suzuki GSX-S
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ 1000GX
Ως πρώτη τοποθέτηση ελαστικών, επιλέχθηκαν είναι πάντα εκεί για να μας γλιτώσει από δυσάρε-
τα Dunlop Sportmax Roadsport 2, με διαστάσεις στες καταστάσεις, ρυθμίζοντάς το σε μία από τις 7
120/70 εμπρός και 190/50 πίσω, σε 17 ιντσών τρο- θέσεις που διαθέτει. Από την άλλη μεριά, μας δίνε-
χούς από χυτό αλουμίνιο. Η μέτρηση που πραγμα- τε η δυνατότητα να το απενεργοποιήσουμε τελείως
τοποιήσαμε σε φρένα πανικού από τα 100 χιλιόμε- το STC, αν θελήσουμε να πάμε μία μέρα να οδη-
τρα στα 0, έρχεται σε 45 μέτρα. γήσουμε μέσα στο ελεγχόμενο περιβάλλον μιας πί-
Οδηγώντας στας, κρατώντας την επιλογή και ας κλείσουμε τον
Η GSX-S 1000GX είναι μία μοτοσικλέτα που η διακόπτη λειτουργίας. Κραδασμοί και συντονισμοί
Suzuki της δίνει τον όρο της Sport Crossover, που δεν υπάρχουν, καθώς κινούμαστε με 140 χιλιόμε-
ομολογουμένως της ταιριάζει γάντι. Βασισμένη στα τρα την ώρα κοντά στις 7.000 στροφές και με το
σπορ γονίδια των GSX-R 1000 και GSX-S 1000GT Cruise control να αποτελεί λύση ξεκούρασης του
θα θέσει νέους ορίζοντες στα ταξίδια με Street χα- δεξιού καρπού, διανύοντας αρκετά χιλιόμετρα. Μυ-
ρακτήρα. Με το που αναβαίνεις πάνω της, βλέπεις γάκια στο μπουφάν, στροβιλισμοί στο κράνος και
ότι η θέση που τοποθετείτε το σώμα μας δείχνει οι- καταστάσεις που θα χαλάσουν την ησυχία μας σε
κία, καθώς βρισκόμαστε να καθόμαστε μέσα στη ρυθμούς ταξιδιού, δεν θα υπάρξουν, καθώς η ζε-
μοτοσικλέτα αλλά ταυτόχρονα και πάνω σε αυτήν. λατίνα ρυθμίζεται σε τρείς θέσεις.
Για να το θέσουμε καλύτερα, το τρίγωνο που δημι-
ουργείται σε πόδια-χέρια-κορμό είναι με μια ελα-
φριά κλίση προς τα εμπρός για κορμό και χέρια, Εξοπλισμός αναβάτη
ενώ για τα πόδια έρχονται σε ελαφριά κατηφορική - Μπουφάν: Nordcode Dakar EVO (Moto Market)
-
Κράνος: LS2 Vector II (ΚΙΟΥΠΗΣ Ά.Ε)
κλίση προς το ρεζερβουάρ και προς τα πίσω στα πα-
τάκια φτιάχνοντας ένα «ν» άνεσης για το κάτω μέ- Η άποψή μας
ρος του σώματός μας. Ο ανεμοθώρακας μπορεί να
ρυθμιστεί καθ’ ύψος, με τη βοήθεια ενός Άλεν ερ- Η Suzuki GSX-S 1000GX είναι μία μοτοσικλέ-
γαλείου σε μία από τις 3 θέσεις που προσφέρει, ξε- τα που θα την αγαπήσεις από την πρώτη στιγμή
βιδώνοντας τις 4 βίδες που τον συγκρατούνε. Το τι- που θα ανέβεις πάνω της. Τα φρένα της Brembo,
μόνι φέρει χούφτες, οι οποίες ανήκουν στο στάνταρ η άνετη θέση οδήγησης, η ευκρινέστατη έγχρω-
εξοπλισμό της, παίζοντας σημαντικό ρόλο στην αε- μη TFT οθόνη των 6,5 ιντσών, η εύκολη διαχείρι-
ροδυναμική. Αρχικά θα χρειαστεί λίγη εξοικείωση ση του μενού, οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις, συν-
μέσα στο κλεινόν άστυ, μιας και οι χούφτες έχουν θέτουν ένα άκρως ταξιδιάρικο με σπορ διαθέσεις
κατηφορική κλίση περνώντας οριακά πολλές φο- σύνολο, ταράζοντας τα εγκεφαλικά μας κύτταρα
ρές πάνω από τους καθρέφτες των αυτοκινήτων. με τον μεθυστικό ήχο που παράγει η τετρακύλιν-
Μπορεί οι χούφτες να θέλουν συνήθεια, αλλά όταν δρη δύναμη. Με τιμή που ανέρχεται στα 17.995
επέλθει αυτό, κινούμαστε λες και οδηγούμε κάποια ευρώ, σίγουρα θα βάλει σε σκέψεις και τους «Ευ-
“Naked Fun bike”, μιας και το ζύγισμά των 60-40 ρωπαίους» ιδιοκτήτες να λοξοκοιτάνε θετικά για
που βγάζει, προσφέρει χειρισμούς έντονης διασκέ- μια αλλαγή!
δασης. Ο κατά τα άλλα εξευγενισμένος «τρελαμέ-
νος» 4-κύλινδρος κινητήρας, υπόσχεται να μας με- Λειτουργία Quickshifter, ημιενεργητικές
ταφέρει δόση ισχυρής αδρεναλίνης σε γρήγορους αναρτήσεις, θέση οδήγησης, φρένα
ρυθμούς, αλλά και την σχετική ηρεμία των ταξιδιω-
τικών μας χιλιομέτρων. Το σύστημα αντιολίσθησης Περιοριστής ταχύτητας χιλιομέτρων,
του πίσω τροχού STC (Suzuki Traction Control) θα ρύθμιση ζελατίνας με εργαλείο
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 44