Page 40 - net.mototriti.gr 01 Aπριλίου 2024
P. 40
TEST Suzuki GSX-S
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ 1000GX
βαλιτσών. Καταλήγοντας στο πί- Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι μπάρα στάθμης καυσίμου των 4/4
σω μέρος της μοτοσικλέτας δι- εκ’ αριστερών, θα γεμίσει τον αρι-
ακρίνουμε ένα LED φανάρι σε Τύπος Αλουμινένιο περιμετρικό, στερό μας οφθαλμό. Αλλά, για να
σχήμα «χελώνας» αντικατοπτρί- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Ανεστραμμέ- μην μείνει χωρίς πληροφορίες και
ξεχωριστό υποπλαίσιο
ζοντας μία τρίγωνη συστοιχία νο πιρούνι Showa, ημιενεργητικό Δ.Α ο δεξιός μας οφθαλμός, θα χορτά-
Διαδρομή (χλστ.)
LED φωτισμού. Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό σει με τις επιλογές των 3 προγραμ-
Άνεση – Εργονομία αμορτισέρ Showa με μοχλικό, μάτων οδήγησης SDMS (Suzuki
ημιενεργητικό
Ανεβαίνοντας πάνω στη σέλα Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α Drive Mode Selector), των A,B και
Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/310, 4Ε, Brembo,
της GSX-S 1000GX αισθάνεσαι ABS C. Επίσης, μας δίνεται η δυνατότη-
να σε κατακλύζει μια προσωπι- Φρένα Π (χλστ.) Δ/ Δ.Α, 1Ε, Nissin, ABS τα να προβούμε σε γρήγορες ρυθ-
κότητα με έντονο ταμπεραμέντο, αλλά με καλούς μίσεις των ημιενεργητικών αναρτήσεων εμπρός-πί-
τρόπους. Το ύψος της σέλας των 845 χιλιοστών που σω, όπου μπροστά μας δίνει 4 επιλογές την SAD,
την χωρίζει από το έδαφος, τη καθιστά προσεγγίσι- MAD, HAD και την UAD φέροντάς τις εκεί που μας
μη σε ένα μεγάλο μέρος αναβατών, καθώς οι λαβές ταιριάζουν οδηγικά. Για την πίσω ανάρτηση μας δί-
που δημιουργούνται προς το τιμόνι είναι χαμηλές, νονται οι εξής επιλογές να τεθεί η προφόρτιση με
ενώ το σύνολο από το κάθισμα και κάτω δεν φέρνει έναν αναβάτη, με αναβάτη + μπαγκάζια, με δύο
σε μεγάλο άνοιγμα τα πόδια του αναβάτη. Καθώς αναβάτες και στην αυτόματη ρύθμιση.
κινούμαστε στους ρυθμούς της πόλης, το σχετικά Κινητήρας
μεγάλο κόψιμο του τιμονιού (δεδομένου του σπορ Ο τετράχρονος, εναρμονισμένος EURO5, τετρα-
χαρακτήρα της) σε επιτόπιες μανούβρες θα αποδει- κύλινδρος, DOCH, υδρόψυκτος, εν σειρά κινητή-
χθεί ικανοποιητικό. Η ποιότητα που διαθέτει η σέ- ρας προερχόμενος από παλαιότερης γενιάς GSX-R
λα είναι σε καλά επίπεδα, με το αφρώδες υλικό να των 999 κυβικών εκατοστών, προσφέρει φιλικό-
είναι μαλακό, χωρίς να κουράζει σε πολύωρη χρή- τητα στις χαμηλές και μεσαίες στροφές ενώ με-
ση, μιας και η εργονομία της είναι έτσι μελετημένη τά τις 7.000 στροφές ανά λεπτό, τρώει ένα ευχά-
όπου στενεύει μπροστά χωρίς να θυσιάζει το υλικό ριστο «κλότσημα» που ξεσηκώνει τα ερυθρά μας
που φέρει. Στον αγώνα ρίχνεται και η ζελατίνα με αιμοσφαίρια παράγοντας μεγάλες δόσεις αδρενα-
κυματιστό σχήμα, αποβαλόντας τον αέρα από στή- λίνης στις υψηλές στροφές. Η ελαστικότητα του κι-
θος και ώμους . Λίγο παραπάνω υποψιασμένοι θα νητήρα της GSX-S 1000GX, μας ωθεί να κινηθού-
χρειαστεί να είμαστε με τις χούφτες, που ναι μεν
αποβάλουν σωστά τον αέρα από τα χέρια μας, αλ-
λά περνάνε οριακά από τους καθρέφτες των αυτο-
κινήτων. Στο σημείο αυτό έρχεται να σώσει την κα-
τάσταση η καρατιμόνα μεταβλητής διατομής που
διαθέτει, δημιουργώντας καλό μοχλό, θα μας κά-
νει να ξεχάσουμε οτιδήποτε και με ελαφρά στρέ-
ψη του τιμονιού θα περνάμε χωρίς δυσκολία. Το-
ποθετούμε το συμβατικό κλειδί στον διακόπτη και
η έγχρωμη TFT οθόνη των 6,5 ιντσών εμφανίζει το
γράμμα “S” και έπειτα απεικονίζει όλες τις απαραί-
τητες πληροφορίες, που θα χρειαστούμε. Η ευχά-
ριστη νότα που δίνει το αναλογικό ψηφιακό όργα- Φιλική ισχύ του κινητήρα σε όλο το φάσμα των
νο, έχοντας ως «μαξιλάρι» το ταχύμετρο και την στροφών, με ωραίο κλότσημα στις υψηλές.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 40