Page 40 - net.mototriti.gr 01 Aπριλίου 2024
P. 40

TEST        Suzuki GSX-S

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  1000GX
        βαλιτσών. Καταλήγοντας στο πί-      Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           μπάρα στάθμης καυσίμου των 4/4
        σω μέρος της μοτοσικλέτας δι-                                         εκ’ αριστερών, θα γεμίσει τον αρι-
        ακρίνουμε  ένα  LED  φανάρι  σε       Τύπος    Αλουμινένιο περιμετρικό,    στερό μας οφθαλμό. Αλλά, για να
        σχήμα «χελώνας» αντικατοπτρί-         Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Ανεστραμμέ-  μην μείνει χωρίς πληροφορίες και
                                                         ξεχωριστό υποπλαίσιο
        ζοντας  μία  τρίγωνη  συστοιχία     νο πιρούνι Showa, ημιενεργητικό  Δ.Α  ο δεξιός μας οφθαλμός, θα χορτά-
                                            Διαδρομή (χλστ.)
        LED φωτισμού.                       Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Μονό    σει με τις επιλογές των 3 προγραμ-
          Άνεση – Εργονομία                         αμορτισέρ Showa με μοχλικό,    μάτων  οδήγησης  SDMS  (Suzuki
                                                                ημιενεργητικό
          Ανεβαίνοντας  πάνω  στη  σέλα     Διαδρομή (χλστ.)            Δ.Α   Drive Mode Selector), των A,B και
                                            Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/310, 4Ε, Brembo,
        της  GSX-S  1000GX  αισθάνεσαι                                 ABS    C. Επίσης, μας δίνεται η δυνατότη-
        να σε κατακλύζει μια προσωπι-       Φρένα Π (χλστ.) Δ/ Δ.Α, 1Ε, Nissin, ABS  τα να προβούμε σε γρήγορες ρυθ-
        κότητα με έντονο ταμπεραμέντο, αλλά με καλούς  μίσεις των ημιενεργητικών αναρτήσεων εμπρός-πί-
        τρόπους. Το ύψος της σέλας των 845 χιλιοστών που  σω, όπου μπροστά μας δίνει 4 επιλογές την SAD,
        την χωρίζει από το έδαφος, τη καθιστά προσεγγίσι- MAD, HAD και την UAD φέροντάς τις εκεί που μας

        μη σε ένα μεγάλο μέρος αναβατών, καθώς οι λαβές  ταιριάζουν οδηγικά. Για την πίσω ανάρτηση μας δί-
        που δημιουργούνται προς το τιμόνι είναι χαμηλές,  νονται οι εξής επιλογές να τεθεί η προφόρτιση με
        ενώ το σύνολο από το κάθισμα και κάτω δεν φέρνει  έναν  αναβάτη,  με  αναβάτη  +  μπαγκάζια,  με  δύο
        σε μεγάλο άνοιγμα τα πόδια του αναβάτη. Καθώς  αναβάτες και στην αυτόματη ρύθμιση.
        κινούμαστε στους ρυθμούς της πόλης, το σχετικά         Κινητήρας
        μεγάλο κόψιμο του τιμονιού (δεδομένου του σπορ         Ο τετράχρονος, εναρμονισμένος EURO5, τετρα-
        χαρακτήρα της) σε επιτόπιες μανούβρες θα αποδει- κύλινδρος,  DOCH,  υδρόψυκτος,  εν  σειρά  κινητή-
        χθεί ικανοποιητικό. Η ποιότητα που διαθέτει η σέ- ρας προερχόμενος από παλαιότερης γενιάς GSX-R
        λα είναι σε καλά επίπεδα, με το αφρώδες υλικό να  των  999  κυβικών  εκατοστών,  προσφέρει  φιλικό-
        είναι μαλακό, χωρίς να κουράζει σε πολύωρη χρή- τητα  στις  χαμηλές  και  μεσαίες  στροφές  ενώ  με-

        ση, μιας και η εργονομία της είναι έτσι μελετημένη  τά τις 7.000 στροφές ανά λεπτό, τρώει ένα ευχά-
        όπου στενεύει μπροστά χωρίς να θυσιάζει το υλικό  ριστο «κλότσημα» που ξεσηκώνει τα ερυθρά μας
        που φέρει. Στον αγώνα ρίχνεται και η ζελατίνα με  αιμοσφαίρια παράγοντας μεγάλες δόσεις αδρενα-
        κυματιστό σχήμα, αποβαλόντας τον αέρα από στή- λίνης στις υψηλές στροφές. Η ελαστικότητα του κι-
        θος και ώμους . Λίγο παραπάνω υποψιασμένοι θα  νητήρα της GSX-S 1000GX, μας ωθεί να κινηθού-
        χρειαστεί να είμαστε με τις χούφτες, που ναι μεν
        αποβάλουν σωστά τον αέρα από τα χέρια μας, αλ-
        λά περνάνε οριακά από τους καθρέφτες των αυτο-

        κινήτων. Στο σημείο αυτό έρχεται να σώσει την κα-
        τάσταση  η  καρατιμόνα  μεταβλητής  διατομής  που
        διαθέτει, δημιουργώντας καλό μοχλό, θα μας κά-
        νει να ξεχάσουμε οτιδήποτε και με ελαφρά στρέ-
        ψη του τιμονιού θα περνάμε χωρίς δυσκολία. Το-
        ποθετούμε το συμβατικό κλειδί στον διακόπτη και
        η έγχρωμη TFT οθόνη των 6,5 ιντσών εμφανίζει το
        γράμμα “S” και έπειτα απεικονίζει όλες τις απαραί-
        τητες πληροφορίες, που θα χρειαστούμε. Η ευχά-
        ριστη νότα που δίνει το αναλογικό ψηφιακό όργα-       Φιλική ισχύ του κινητήρα σε όλο το φάσμα των

        νο,  έχοντας  ως  «μαξιλάρι»  το  ταχύμετρο  και  την  στροφών, με ωραίο κλότσημα στις υψηλές.
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     40
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45