Page 42 - net.mototriti.gr 01 Aπριλίου 2024
P. 42
TEST Suzuki GSX-S
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ 1000GX
με και σε χαλαρούς ρυθμούς, απολαμβάνοντας γωγής σωλήνων 4-2-1. Τέλος, στις μετρήσεις επι-
τους 152 ίππους, οι οποίοι περιμένουν καρτερικά δόσεων είδαμε ότι τα 0-50 χιλιόμετρα τα φέρνει σε
για να πιάσουν τις 11.000 στροφές ανά λεπτό και 1,55, τα 0-100 σε 3,67 δευτερόλεπτα, τα 0-160 σε
η μέγιστη ροπή που θα επιτευχθεί είναι τα 106Nm 6,55 δευτερόλεπτα, τα 0-200 10,2 δευτερόλεπτα,
στις 9.250σ.αλ.. Ο συμπλέκτης ολίσθησης SCAS τα 60-120 με 4η σχέση στο κιβώτιο σε 4,65 δευτε-
(Suzuki Clutch Assist System) συντελεί στις αναί- ρόλεπτα, τα 60-160 σε 4,34 δευτερόλεπτα.
μακτες αλλαγές που θα πραγματοποιήσουμε στους Πλαίσιο - Άναρτήσεις – Φρένα
μποτιλιαρισμένους δρόμους με το 6-τάχυτο κιβώτιο. Η ραχοκοκαλιά της GX αποτελείται από ένα άκα-
Η Suzuki εδώ έχει κάνει φανταστική δουλειά με το μπτο αλουμινένιο πλαίσιο περιμετρικής διάταξης με
Quickshifter, μιας και η λειτουργία του στα ανεβο- ξεχωριστό κομμάτι υποπλαισίου στρόγγυλης διατο-
κατεβάσματα των σχέσεων ταχυτήτων, γίνεται άμε- μής. Η «κορμοστασιά» της είναι μεγαλεπήβολη, φέ-
σα, με ευκολία και με βουτυρένιες αλλαγές δίχως ροντας 232 κιλά πλήρες υγρών, που όμως δεν θα
ίχνος ψεγαδιού. Σε καταστάσεις μεικτού κύκλου η δυσκολέψουν καθόλου σε επιτόπιες μανούβρες και
κατανάλωση θα κυμανθεί στα 6,3 λίτρα ανά 100 θα πατήσει δυναμικά, σταθερά και με γόητρο όταν
χιλιόμετρα, ενώ σε κατάσταση ταξιδίου θα κυμαν- τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν σε τριψήφια νούμερα.
θεί στα 6,6λτ/100 χιλιόμετρα. Ο ήχος της εξάτμισης Μπροστά είναι εξοπλισμένη με ένα ανεστραμμένο
μας παραπέμπει σε ακούσματα ρόκ συγκροτήματος πιρούνι της Showa και πίσω με ένα μονό αμορτι-
των Guns N’ Roses, καθώς οι μπαγκέτες του ντρα- σέρ με μοχλικό. Με το που πατάμε την ρυθμιζόμενη
μίστα Steven Adler χτυπάγανε με πάθος τα Ντραμς, μανέτα του μπροστινού φρένου, οι ακτινικές τετρα-
βγάζοντας δυναμικούς ήχους συνθέτοντας μοναδι- πίστονες δαγκάνες της Brembo πιέζουν τα τακάκια
κές συχνότητες στο άκουσμα τους, όπως βγάζει και πάνω στους δίσκους των 310 χιλιοστών μπροστά
ο σχεδόν λίτρου κινητήρας της GX, με διάταξη εξα- και πίσω σε μια μονοπίστονη δαγκάνα της Nissin.
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 42