Page 42 - net.mototriti.gr 01 Aπριλίου 2024
P. 42

TEST        Suzuki GSX-S

                                              l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  1000GX










































        με  και  σε  χαλαρούς  ρυθμούς,  απολαμβάνοντας  γωγής σωλήνων 4-2-1. Τέλος, στις μετρήσεις επι-
        τους 152 ίππους, οι οποίοι περιμένουν καρτερικά  δόσεων είδαμε ότι τα 0-50 χιλιόμετρα τα φέρνει σε
        για να πιάσουν τις 11.000 στροφές ανά λεπτό και  1,55, τα 0-100 σε 3,67 δευτερόλεπτα, τα 0-160 σε
        η μέγιστη ροπή που θα επιτευχθεί είναι τα 106Nm  6,55 δευτερόλεπτα, τα 0-200 10,2 δευτερόλεπτα,

        στις  9.250σ.αλ..  Ο  συμπλέκτης  ολίσθησης  SCAS  τα 60-120 με 4η σχέση στο κιβώτιο σε 4,65 δευτε-
        (Suzuki Clutch Assist System) συντελεί στις αναί- ρόλεπτα, τα 60-160 σε 4,34 δευτερόλεπτα.
        μακτες αλλαγές που θα πραγματοποιήσουμε στους          Πλαίσιο - Άναρτήσεις – Φρένα
        μποτιλιαρισμένους δρόμους με το 6-τάχυτο κιβώτιο.      Η ραχοκοκαλιά της GX αποτελείται από ένα άκα-
        Η Suzuki εδώ έχει κάνει φανταστική δουλειά με το  μπτο αλουμινένιο πλαίσιο περιμετρικής διάταξης με
        Quickshifter, μιας και η λειτουργία του στα ανεβο- ξεχωριστό κομμάτι υποπλαισίου στρόγγυλης διατο-
        κατεβάσματα των σχέσεων ταχυτήτων, γίνεται άμε- μής. Η «κορμοστασιά» της είναι μεγαλεπήβολη, φέ-

        σα, με ευκολία και με βουτυρένιες αλλαγές δίχως  ροντας 232 κιλά πλήρες υγρών, που όμως δεν θα
        ίχνος ψεγαδιού. Σε καταστάσεις μεικτού κύκλου η  δυσκολέψουν καθόλου σε επιτόπιες μανούβρες και
        κατανάλωση  θα  κυμανθεί  στα  6,3  λίτρα  ανά  100  θα πατήσει δυναμικά, σταθερά και με γόητρο όταν
        χιλιόμετρα, ενώ σε κατάσταση ταξιδίου θα κυμαν- τα  χιλιόμετρα  ανεβαίνουν  σε  τριψήφια  νούμερα.
        θεί στα 6,6λτ/100 χιλιόμετρα. Ο ήχος της εξάτμισης  Μπροστά είναι εξοπλισμένη με ένα ανεστραμμένο
        μας παραπέμπει σε ακούσματα ρόκ συγκροτήματος  πιρούνι της Showa και πίσω με ένα μονό αμορτι-
        των Guns N’ Roses, καθώς οι μπαγκέτες του ντρα- σέρ με μοχλικό. Με το που πατάμε την ρυθμιζόμενη
        μίστα Steven Adler χτυπάγανε με πάθος τα Ντραμς,  μανέτα του μπροστινού φρένου, οι ακτινικές τετρα-
        βγάζοντας δυναμικούς ήχους συνθέτοντας μοναδι- πίστονες δαγκάνες της Brembo πιέζουν τα τακάκια
        κές συχνότητες στο άκουσμα τους, όπως βγάζει και  πάνω στους δίσκους των 310 χιλιοστών μπροστά

        ο σχεδόν λίτρου κινητήρας της GX, με διάταξη εξα- και πίσω σε μια μονοπίστονη δαγκάνα της Nissin.
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     42
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47