Page 36 - net.mototriti.gr 01 Aπριλίου 2024
P. 36

TEST         Suzuki GSX-S
                                                         1000GX
        Η                                                     Τεχνικά χαρακτηριστικά       Eπιδόσεις
                                            l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
               Suzuki θέλησε να κατασκευάσει μία μοτοσι-
               κλέτα που θα φέρει νέα δεδομένα για την
                                                               Κινητήρας
               εταιρεία. Η δημιουργία της GSX-S 1000GX
        έγινε με γνώμονα να φέρει στοιχεία Superbike απο-     Τύπος             4Τ, 4Κ, Υ/Ψ  0-50 χλμ./ώρα (δλ.)  1,55
                                                              Κυβισμός (κ.εκ.)
                                                                                     999
                                                                                                           3,67
                                                                                           0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
                                                              Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)  73,4 Χ
        δόσεων-επιδόσεων αλλά με χαρακτήρα όπως μιας                                 59,0  0-160 χλμ./ώρα (δλ.)   6,55
        Adventure tourer, η οποία θα μας ταξιδέψει όπου       Συμπίεση (:1)          12,2  0-200 χλμ./ώρα (δλ.)   10,2
                                                              Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)   152 / 11.000
                                                                                           60-120 χλμ./ώρα (δλ.) 4η  4,65
        υπάρχει άσφαλτος, γρήγορα και με άνεση. Σίγουρα       Ροπή (Nm/σ.α.λ.)    106 / 9.250  60-160 χλμ./ώρα (δλ.)  4,34
                                                                               Ηλ.Ψεκασμός
                                                              Τροφοδοσία
        η Suzuki θα αποτελέσει «πονοκέφαλο» στις υπόλοι-      Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)   19  Απόσταση ακινητοποίησης  45
                                                              Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)
                                                                                      6,3
                                                                                           100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)
        πες εταιρείες μοτοσικλετών, καθώς σε αυτή την κα-     Κατανάλωση ταξιδίου (λτ./100χλμ.)  6,6
                                                              Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
                                                                                     228
        τηγορία δεν είχε θέσει ακόμη υποψηφιότητα. Μπο-
        ρεί να άργησε να βγάλει ένα τέτοιο σύνολο αλλά  ριστή εμφάνιση που θα μας κάνει να την επεξερ-
        το έκανε μεθοδικά, σωστά και με πλήρη εικόνα των  γαστούμε  σχεδιαστικά  σπιθαμή  προς  σπιθαμή.  Το
        απαιτήσεων που έχουν οι αναβάτες σε αυτή την κα- αεροδυναμικό σχήμα των εμπρός πλαστικών μερών
        τηγορία. Η GX σχεδιάστηκε πάνω στο σπορ σύνολο  χρώματος  μπλε,  αγκαλιάζουν  τον  προβολέα  των
        της GSX-S 1000GT, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση  φώτων πορείας, της μεγάλης σκάλας και τις δύο λε-
        στον τομέα της άνεσης και του σύγχρονου ηλεκτρο- πτοκομμένες γραμμές των LED φωτιστικών σωμά-
        νικού εξοπλισμού. Βέβαια, τα προαναφερθείσα λό- των, θυμίζοντας ταινία επιστημονικής φαντασίας. Το
        για, είναι ένας μικρός πρόλογος που μπορούμε να  μπροστινό μέρος ολοκληρώνεται με το χρυσό ανε-
        χωρέσουμε σε λίγες γραμμές, για να μας συστηθεί  στραμμένο πιρούνι, τονίζοντας τα σπορ γονίδια του.

        η νέα μοτοσικλέτα της Suzuki.                         Η ρυθμιζόμενη ζελατίνα φέρει ένα καμπυλωτό σχή-
         Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής                       μα ώστε να αποβάλει τον αέρα καλά πάνω από τους
         Αντικρίζοντας την GSX-S 1000GX, το πρώτο πράγ- ώμους μας. Ακριβώς από κάτω της συναντάμε δύο
        μα που σου έρχεται στο μυαλό, είναι ότι έχει ξεχω- αεραγωγούς με πλαϊνά ασημένια πλαστικά, φέρο-









































                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     36
   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41