Page 58 - net.mototriti.gr 01 Aπριλίου 2024
P. 58

TEST        Triumph Tiger

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  900 Rally Pro
        κλειστούς. Στον αγώνα ρίχνεται      Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           τη βοήθεια της ακτινικής τρόμπας.
        και η ζελατίνα με το ενδιάμεσο                                        Ενώ πίσω συναντάμε μια ρυθμιζό-
        κενό που έχει για τη μείωση των       Τύπος  Ατσάλινο σωληνωτό - ξεχωριστό    μενη ανάρτηση, επίσης της Showa
        ταλαντώσεων, όπου με μια απλή         Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Ανεστραμμένο   με μοχλικό, φέροντας ρύθμιση ως
                                                                  υποπλαίσιο
        κίνηση με το ένα χέρι και πιέζο-                  Showa 45 χιλ ΑΕ, ΑΣ  προς  την  προφόρτιση  ελατηρίου
                                                                     πιρούνι
        ντας το πλαστικό μπαράκι προς       Διαδρομή (χλστ.)           240    μέσω  μιας  ροζέτας  που  βρίσκε-
        τα  έξω,  ρυθμίζεται  καθ’  ύψος    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Μονό   ται στα δεξιά κάτω από το κάθισμα
                                            αμορτισέρ με μοχλικό Showa ΑΕ, ΠΕ
        σε 5 θέσεις. Καθώς κινούμαστε       Διαδρομή (χλστ.)           230    του οδηγού, καθώς και απόσβεσης
                                            Φρένα Ε (χλστ.)  2Δ/320, 4Ε Brembo
        στους ρυθμούς της πόλης, μέσα                         Stylema 4, ABS  επαναφοράς.  Οι  ακτινωτοί  τροχοί
        στο κλεινόν άστυ, η καλή λαβή       Φρένα Π (χλστ.)   Δ/255, 1Ε, ABS  τύπου  Tubeless  με  στεφάνια  της
        που προσφέρει το αλουμινένιο τιμόνι μεταβλητής  Akront των 21 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω,
        διατομής και το μεγάλο κόψιμο του σε επιτόπιες  όπου σε συνδυασμό με τα λάστιχα πρώτης τοποθέ-
        μανούβρες, θα αποδειχθεί σωτήριο. Τρεις στο νού- τησης, τα Bridgestone Battlax Adventure, διαστά-
        μερο οι αδιάβροχες θύρες, με αρχή γενόμενης τη  σεων 90/90 εμπρός και 150/70 πίσω, προσφέρουν

        θέση USB Type C που βρίσκεται στα αριστερά της  τη δυνατότητα να κινηθείς όπου τραβάει η ψυχή
        οθόνης, την παροχή ισχύος DC 12V που βρίσκεται  σου. Οι ρυθμιζόμενες μανέτες θα δώσουν την επι-
        δίπλα από την κλειδαριά, που ανασηκώνει το πί- θυμητή απόσταση στα δάχτυλα μας, για να τις πι-
        σω κομμάτι της σέλας και την κρυφή θύρα USB 5V  έσουμε όποτε χρειαστεί, ώστε να γίνει η αλλαγή
        2A η οποία βρίσκεται μέσα σε ένα πλαστικό κουτί,  των ταχυτήτων ή να επιβραδύνουμε όποτε καθιστή
        κάτω από το κάθισμα του συνεπιβάτη. Ακόμη και  αναγκαίο με την αχρείαστη επέμβαση του συστή-
        στο απλό συμβατικό κλειδί διακρίνεις την αισθητι- ματος αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS.
        κή που αντιπροσωπεύει την Triumph, καθώς φέρει         Οδηγώντας
        ανάγλυφο το σήμα της εταιρείας.                        Με την 900 Rally Pro δεν θα χρειαστεί να βάλεις

         Πλαίσιο - Άναρτήσεις – Φρένα                         ποτέ όριο χιλιομέτρων και τερέν, μιας και ο κινη-
         Το  εξαιρετικά  μυώδες  σώμα  μιας  «Τίγρης»  εί- τήρας στέκεται αντάξιος των προσδοκιών μας, οι
        ναι φτιαγμένο από ένα άκαμπτο σωληνωτό ατσάλι- αναρτήσεις δεν μας βάζουν όριο που και πως θα
        νο πλαίσιο στρόγγυλης διατομής, φέροντας ξεχω- κινηθούμε  και  η  προστασία  των  αεροδυναμικών
        ριστό υποπλαίσιο, όπου και τα δύο είναι βαμμένα  βοηθημάτων  δεν  θα  μας  αφήσουν  ακάλυπτους
        σε άσπρο χρώμα προσδίδοντας μια πιο Rally εμ- από τις ριπές του αέρα. Ο 3-κύλινδρος κινητήρας
        φάνιση, όπως άλλωστε είναι και το μεσαίο όνομά

        της. Το καλοζυγισμένο σύνολο της σε κάνει να αι-
        σθάνεσαι ότι βρίσκεσαι σε 700κ.εκ παρά σε 900
        κυβικών εκατοστών μοτοσικλέτα, μιας και τα κιλά
        που φτάνει πλήρες υγρών ανέρχονται στα 201. Οι
        διαθέσεις του ρυθμιζόμενου μπροστινού ως προς
        την απόσβεση επαναφοράς και απόσβεση συμπίε-
        σης, ανεστραμμένου πιρουνιού της Showa των 45
        χιλιοστών και διαδρομής 240 χιλιοστά, κάνει ηχη-
        ρή την παρουσία του έχοντας το χρώμα του χρυ-
        σού, καθώς βυθίζεται από τα ισχυρά φρεναρίσματα

        που θέτουν οι 4-πίστονες δαγκάνες Stylema 4 της       Τρελή ισχύ ροπής του 3-κύλινδρου κινητήρα
        Brembo, στις δισκόπλακες των 320 χιλιοστών, με  προσφέροντας έντονα συναισθήματα.
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     58
   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63