Page 65 - net.mototriti.gr 01 Μαρτίου 2024
        P. 65
     TEST        Triumph
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Speed 400
        η Speed 400 μια entry level μο-     Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           επικαλύψεις  DLC  για  μείωση  της
        τοσυκλέτα (όπως είναι λογικό).                                        τριβής.  Ο  κινητήρας  συνεργάζε-
          Άνεση – Εργονομία                   Τύπος   ατσάλινο περιμετρικό, βιδωτό    ται με εξατάχυτο κιβώτιο και συ-
          Το τιμόνι και η θέση του μαρ-                      πίσω υποπλαίσιο  μπλέκτη υποβοήθησης ροπής που
        σπιέ  και  της  σέλας,  δημιουρ-    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις          κάνει  τη  χρήση  του  ξεκούραστη
                                                   Ανεστραμμένο  πιρούνι 43χιλ
        γούν  ωραίες  και  φυσικές  γω-     Διαδρομή (χλστ.)           140    στις πολλές αλλαγές, ενώ εφοδι-
        νίες για τον αναβάτη, ο οποίος      Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Μονό    άζεται και με Traction Control, για
                                                               αμορτισέρ,  ΠΕ
        θα  υιοθετήσει  μια  αρκετά  όρ-    Διαδρομή (χλστ.)           130    το οποίο υπάρχει δυνατότητα απε-
        θια θέση οδήγησης. Η ίδια η σέ-     Φρένα Ε (χλστ.)   Δ/300, 4Ε, ABS  νεργοποίησης. Σημαντικό στοιχείο
                                            Φρένα Π (χλστ.)
                                                              Δ/230, 1Ε, ABS
        λα  είναι  μεγάλη  και  άνετη  με                                     είναι η εξάτμιση με την οποία εξό-
        γενναία  ποσότητα  αφρώδους,  τόσο  για  τον  επι- πλισε  η  Triumph  την  Speed  400  και  της  χαρίζει
        βάτη όσο και για το συνεπιβάτη, ακόμα και στην  έναν μελωδικότατο, σχετικά βαθύ ήχο
        πολύωρη οδήγηση, ενώ το ύψος της στα 790mm             Πλαίσιο – Άναρτήσεις – Φρένα
        θα επιτρέψει σε όλους τους αναβάτες να πατάνε          Το  ατσάλινο  περιμετρικό  πλαίσιο  με  ξεχωριστό
        με ασφάλεια και τα δύο πόδια στο έδαφος.  Όπως  βιδωτό υποπλαίσιο και ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο
        αναφέρθηκε και λίγο πιο πάνω, η Triumph χρησι- κρατάει την ισορροπία μεταξύ ακαμψίας και ευε-
        μοποιεί έναν «υβριδικό» πίνακα οργάνων, με ένα  λιξίας και συνεργάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι
        μεγάλο  αναλογικό  ταχύμετρο,  που  έχει  στα  δε- Big Piston 43mm με διαδρομή 140mm και αμορτι-
        ξιά του μια μικρότερη LCD οθόνη που περιλαμβά- σέρ RSU με εξωτερικό ρεζερβουάρ αερίου και δυ-
        νει το στροφόμετρο και τις υπόλοιπες πληροφο- νατότητα ρύθμισης της προφόρτισης σε 9 θέσεις.
        ρίες που δίνονται στον αναβάτη. Ο χειρισμός της  Στα φρένα συναντάμε έναν δίσκο 300mm με τε-
        γίνεται από ένα κουμπί που βρίσκεται στο αριστε- τραπίστονη ακτινική δαγκάνα της ByBre και μεταλ-
        ρό μέρος του τιμονιού, με αρκετά απλό και κατα- λικά σωληνάκια μπροστά και έναν δίσκο 230mm
        νοητό τρόπο. Υπάρχει επίσης μια θύρα USB μπρο- με  αιωρούμενη  δαγκάνα  πίσω.  Το  φρενάρισμα
        στά από το τιμόνι για τη φόρτιση των συσκευών  επιβλέπει το δικάναλο ABS της Bosch. Οι ζάντες
        του αναβάτη.                                          της  Triumph  Speed  400  είναι  κατασκευασμένες
          Κινητήρας                                           από κράμα αλουμινίου και είναι 17”, ενώ τα ελα-
          Για πρώτη φορά στη σύγχρονη ιστορία της (από  στικά της Pirelli που τις ντύνουν έχουν διαστάσεις
        το  1983  και  μετά),  μια  μοτοσυκλέτα  κάτω  των  110/70 και 150/60 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
        600cc  φέρει  το  σήμα  της  Triumph  και  για  αυτό   Στο δρόμο
        το λόγο χρειάστηκε η ανάπτυξη ενός ολοκαίνου-          Ανεβαίνοντας  στη  σέλα  της  Triumph  Speed
        ριου κινητήρα. Στην καρδιά της νέας σειράς των  400  ήδη  περιμέναμε  ότι  θα  έρθουμε  αντιμέτω-
        400cc βρίσκεται ένας μονοκύλιδρος, υγρόψυκτος,  ποι με ένα «παιχνιδιάρικο» σύνολο και το αρχικό
        τετραβάλβιδος κινητήρας 398,15cc, ο οποίος φέ- μας προαίσθημα επιβεβαιώθηκε και με το παρα-
        ρει δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και αποδί- πάνω. Η Speed 400 είναι πανάλαφρη τόσο στην
        δει 40 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 37,5 Nm ροπής  πραγματικότητα (σταματάει τη ζυγαριά στα 170 κι-
        στις 6.500 σ.α.λ. Στις μετρήσεις μας, η Speed 400  λά με γεμάτο το ντεπόζιτο των 13 λίτρων), όσο και
        χρειάστηκε 2,33” για να φτάσει τα 50 χλμ./ώρα και  στην αίσθηση, ειδικά στις γρήγορες αλλαγές κα-
        7” για τα 100, ενώ το ρεπρίζ από τα 50 στα 100  τευθύνσεων μέσα στην κίνηση. Ο μοχλός που δί-
        παίρνει 4,46”. Στην επίτευξη αυτής της απόδοσης  νει το τιμόνι, σε συνδυασμό με το μεταξόνιο των
        συμβάλλει ένα σύστημα βαλβίδων με βραχίονες  1.377mm  σου  επιτρέπει  να  αντιμετωπίσεις  την
        ενεργοποίησης με χαμηλή παλινδρομική μάζα και  Speed 400 σαν παπί μέσα στην κίνηση, με το μό-
                                               65   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
     	
