Page 40 - net.mototriti.gr 01 Μαρτίου 2024
P. 40
TEST QJMOTOR
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ SRT 700
νοιώθεις ότι ανεβαίνεις σε μο- Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι το παραμικρό. Εδώ το καλύτερο
τοσικλέτα 500 κυβικών εκατο- που έχουμε να κάνουμε, είναι να
στών, τοποθετώντας το σώμα Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό το αφήσουμε στο αρεστό χρώμα
μας μέσα στη μοτοσικλέτα. Στό- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις ρυθμίζοντάς το σε manual χρήση.
χος της είναι να μπει στον κό- Ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi 43 χιλ Οι πληροφορίες που θα δούμε εί-
140
Διαδρομή (χλστ.)
σμο των γνήσιων Commuter, με Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό ναι ένας ολικός χιλιομετρητής, δύο
δυνατότητες να καλύπτει μεγά- αμορτισέρ χωρίς μοχλικό μερικοί, ένδειξη σχέσης κιβωτίου
λες αποστάσεις άνετα και εύκο- Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α ταχυτήτων, θερμοκρασία κινητή-
Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/320, 4Ε Brembo, ABS
λα. Η μεγάλη ζελατίνα έχοντας Φρένα Π (χλστ.) Δ/265, 1Ε Brembo, ABS ρα, στάθμης καυσίμου, ταχύμετρο,
τα πλαϊνά αυτάκια στο πλευρό στροφόμετρο, ένδειξη πίεσης ελα-
της, προσφέρει καλή κάλυψη στους αναβάτες που στικών, συνδεσιμότητα Bluetooth και επιλογή φω-
θέλουν να μην έχουν μπροστά στο οπτικό τους πε- τεινότητας οθόνης.
δίο, ένα δεύτερο πλαστικό τζάμι, πέραν της ζελατί- Κινητήρας
νας του κράνους. Κρύο, τι είναι αυτό…; Το ξεχνά- Ο δικύλινδρος εν σειρά, υγρόψυκτος, 8-βάλβιδος
με κανονικά και με το νόμο, αφού τα θερμαινόμενα κινητήρας των 698κ.εκ με τις τετράγωνες διαστά-
γκρίπ μιας σκάλας και η σέλα ενός επιπέδου θα μας σεις, προσφέρει υψηλά αποθέματα ισχύος ακόμη
ζεσταίνουν επαρκώς τις παγωμένες μέρες του Χει- και στις υψηλές στροφές, καθώς η λειτουργία του
μώνα. Η εργονομία που διαθέτει η σέλα του αναβά- ψεκασμού της Bosch λειτουργεί άψογα σε όλο το
τη και του συνεπιβάτη, θα αποτελέσουν ιδανικοί σύ- φάσμα των στροφών της. Η ελαστικότητα του κινη-
ντροφοι στα πολλά χιλιόμετρα με το αφρώδες υλικό τήρα της SRT 700 είναι εμφανή, τραβώντας από τα
να είναι ιδιαιτέρως ξεκούραστο. Οι γωνίες που κά- χαμηλά, ενώ αποδίδει 73,5 ίππους στις 8.000σ.α.λ
νουν τα χέρια είναι ελαφρώς με κλίση ανηφορική και με ροπή 67Nm στις 6.000 στροφές ανά λεπτό.
προς τα γκρίπ, μιας και το στενό τιμόνι μεταβλητής Υπάρχει και έκδοση περιορισμένης ισχύος για κα-
διατομής έχει την τάση να «τσοπερίζει» για μεγαλύ- τόχους διπλωμάτων Α2, η οποία ανέρχεται στους
τερη άνεση. Οι ωμοπλάτες δεν θα παραπονεθούν 47,6 ίππους στις 6.750σ.α.λ.. Μαλακή αίσθηση μας
ποτέ, η μέση δεν θα αναγκαστεί να σκεβρώσει κα- δίνει το 6-τάχυτο κιβώτιο στη μανέτα, με μόνο ψεγά-
μία στιγμή και θα σταματήσουμε μόνο όταν το επι- δι, ότι έχει μεγάλη διαδρομή στις αλλαγές ο λεβιές
θυμήσουμε εμείς. Η απόσταση που χωρίζει τη σέλα ταχυτήτων. Η απουσία του συστήματος αντιολίσθη-
από το έδαφος είναι χαμηλή, στα 795 χιλιοστά, δί- σης του πίσω τροχού TCS και του Quickshifter για
νοντας πόντους σε ένα μεγάλο μερίδιο αναβατών γρήγορες αλλαγές χωρίς την χρήση του συμπλέ-
να πατάνε καλά κάτω στον δρόμο. Οι ρυθμιζόμε- κτη, δεν θα μας λείψουν, μιας και κινείται υποδειγ-
νες μανέτες θα βοηθήσουν τον κάθε αναβάτη να τις
φέρει σε σημείο που θα τον βολεύουν, ως προς την
απόσταση διαδρομής. Η έγχρωμη TFT οθόνη των
5 ιντσών, θα απεικονίσει όλες τις απαραίτητες πλη-
ροφορίες και έχοντας δίπλα μία θύρα USB, δεν θα
μας αφήσει ποτέ χωρίς μπαταρία από τις ηλεκτρονι-
κές μας συσκευές. Λίγο παραπάνω από ότι έχουμε
συνηθίσει, είναι η ευαισθησία της αυτόματης εναλ-
λαγής του background, από λευκό σε μαύρο φό-
ντο, που συναντώντας έστω και μια μικρή συννε-
φιά, εναλλάσσει το δύο χρώματα μεταξύ τους με
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 40

