Page 36 - net.mototriti.gr 01 Μαρτίου 2024
P. 36

TEST         QJMOTOR

                                            l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  SRT 700
               QJMOTOR ιδρύθηκε το 1985 στη Κίνα κατα-        Τεχνικά χαρακτηριστικά
               σκευάζοντας μοτοσικλέτες και ATV από 50κ.                                   Eπιδόσεις
                                                               Κινητήρας
        Η  εκ έως 1200κ.εκ.. Αποτέλεσμα όλων αυτών,           Τύπος             4Τ, 2Κ, Υ/Ψ  0-50 χλμ./ώρα (δλ.)  1,74
        είναι  να  έχει  εισέλθει  δυναμικά  στο  παιχνίδι  των   Κυβισμός (κ.εκ.)    698  0-100 χλμ./ώρα (δλ.)   4,39
        δύο τροχών σε όλες τις κατηγορίες. Η μεσαία πο-       Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 83 Χ 64,5  0-160 χλμ./ώρα (δλ.)  12,13
                                                                                     11,6
                                                              Συμπίεση (:1)
        λυχρηστική SRT, ακροβατεί ανάμεσα στα άλλα της        Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)    73.5/8.000  60-120 χλμ./ώρα (δλ.) 3η  4,54
                                                                                           60-160 χλμ./ώρα (δλ.)  9,93
                                                                                 67/6.000
        αδέλφια, τονίζοντας το κάτι παραπάνω από τη μικρή     Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)    Ηλ.Ψεκασμός  Απόσταση ακινητοποίησης
                                                              Τροφοδοσία
        έκδοση των SRT 550 και από τη μεγαλύτερη των          Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  19,5  100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)  46,3
                                                                                       6
        SRT 800, κοιτάζοντάς τη στα μάτια με ψηλά το κε-      Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)   216
                                                              Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
        φάλι. Μοντέρνο και συνάμα περιπετειώδης είναι το
        στυλ της νέας 700, χρησιμοποιώντας εξεζητημένες  αγριάδα που σε προδιαθέτει να λες, «πίσω και σας
        σχεδιαστικά γραμμές και καλύπτοντας το κενό ανά- έφαγα». Η μη ρυθμιζόμενη ζελατίνα συνοδευμένη

        μεσα στην Α2 κατηγορία με τα κυβικά που βρίσκο- από πλαϊνά φτερά, συμπληρώνει το μούτρο με τα
        νται κοντά στο λίτρο.                                 LED φωτιστικά σώματα χωρίς να αφήνει περιθώρια
         Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής                       ατελειών από τα φυσικά στοιχεία. Το γαμψό φτερό
         Αντικρίζοντας  την  SRT  700,  το  πρώτο  πράγμα  οδεύει προς τα πλαϊνά πλαστικά, δένοντας αρμονι-
        που σου έρχεται στο μυαλό είναι ότι φέρει έντονα  κά με το ρεζερβουάρ των 19,5 λίτρων και τονίζο-
        στοιχεία Premium μοτοσικλέτας. Το δυναμικό σχή- ντας τα γραφικά του. Με χρώματα το μαύρο ματ,
        μα του εμπρός φαναριού εκπέμπει μια γοητεία πιο  το  κόκκινο  και  με  περίτεχνες  ασημένιες  πινελιές
        ακριβών μοντέλων. Το On-Off στοιχείο του αντβε- φτιάχνουν έναν καμβά από πίνακα ζωγραφικής. Τα

        ντζούριστικου φτερού που βρίσκεται κάτω από το  στραβοπατήματα που μπορούν να δημιουργηθούν
        μπροστινό φανάρι, δίνει μια πνοή από την “X” έκ- από τυχαίες πτώσεις είναι κάτι το αναπόφευκτο, για
        δοση με τους ακτινωτούς τροχούς, βγάζοντας μία  αυτό και ο σθεναρός κινητήρας της QJMOTOR, πε-









































                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     36
   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41