Page 32 - net.mototriti.gr 01 Μαρτίου 2024
P. 32

TEST        Honda

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  NX500
        υγρών, την καθιστούν μια μοτοσικλέτα που δε θα
        δυσκολέψει σε επιτόπιες μανούβρες, ελιγμούς και
        περάσματα έκτος δρόμου. Στον τομέα των αναρτή-
        σεων, συναντάμε ένα μπροστινό ανεστραμμένο πι-
        ρούνι της Showa, το λεγόμενο Separate Function
        Fork Big Piston (SFF-BP), των 41 χιλιοστών και δι-
        αδρομή άξονα 135 χιλιοστά (150χλστ πιρουνιού),

        ρυθμιζόμενο  ως  την  προφόρτιση  ελατηρίου,  δι-
        αθέτοντας  διαχωρισμό  των  λειτουργιών  στις  δύο
        μπουκάλες. Η Honda αναφέρει ότι αυτή η τεχνολο-
        γία που έχει εφαρμοστεί λειτουργεί ως «σκεπτόμε-
        νη», δίνοντας στον αναβάτη καλύτερη πληροφορία
        στους δρόμους που κινείται. Στο πίσω μέρος έχει
        τοποθετηθεί,  ένα  αμορτισέρ  ρυθμιζόμενο  με  μο-    Ροπάτος δικύλινδρος κινητήρας των 471κ.εκ, σε
        χλικό, ως προς την προφόρτιση ελατηρίου, με δια-      όλο το φάσμα των στροφών, με μικρή διαδρομή

        δρομή άξονα 135 χιλιοστά (60χλστ διαδρομή αμορ-       γκαζιέρας.
        τισέρ),  διαπερνώντας  κάθετα  το  μαύρο  ατσάλινο  να ξεχάσεις τι πάει να πει βενζινάδικο, μιας και η
        ψαλίδι, πάχους 2 χιλιοστών, εξασφαλίζοντας νέους  αυτονομία που προσφέρει μπορεί να ξεπεράσει τα
        βελτιστοποιημένους  συντελεστές  ελατηρίων  και  400 χιλιόμετρα. Η λειτουργία του ψεκασμού απο-
        ρυθμίσεις απόσβεσης. Ως πρώτη τοποθέτηση ελα- δίδει σε smooth διαθέσεις σε όλο το φάσμα των
        στικών, επιλέχθηκαν τα Dunlop Trailmax Mixtour,  στροφών, συνδράμοντας στην ήρεμη οδηγική ευ-
        με διαστάσεις 110/80 εμπρός και 160/60 πίσω, σε  χαρίστηση και η κοντή γκαζιέρα που διαθέτει, δί-
        17 ιντσών τροχούς με πεντάδιπλες ακτίνες από χυ- νουν μια «ανήσυχη» ανέμελη νότα μέσα στο μου-
        τό  αλουμίνιο.  Τα  φρένα  της  νέας  NX500  πρώην  ντό τοπίο μιας πόλης. Η αφρώδης σέλα, οι μαλακές

        CB500X,  την  απαρτίζουν  2  δίσκοι  των  296  χιλιο- αναρτήσεις,  η  φιλικότητα  χρήσης  και  τα  ισχυρά
        στών με διπίστονες δαγκάνες της Nissin μπροστά.  φρένα της, συνθέτουν μια μοτοσικλέτα με πολλές
        Ενώ πίσω, υπεύθυνος είναι ένας δίσκος των 240 χι- αρετές για όλους τους οδηγούς ανεξαρτήτου οδη-
        λιοστών με μία μονοπίστονη δαγκάνα. Η ρυθμιζό- γικού επίπεδου. Ξεκινώντας λοιπόν, να διανύεις χι-
        μενη των έξι θέσεων, μανέτα, του μπροστινού φρέ- λιόμετρα  σε  δρόμους  ταχείας  κυκλοφορίας,  βλέ-
        νου συντελεί στην ωραία αίσθηση και στην έγκαιρη  πεις στην οθόνη των 5 ιντσών τις στροφές να έχουν
        ακινητοποίηση της NX500. Καθώς πατάμε μίζα και  αγγίξει τις 6.000σ.α.λ και το ταχύμετρο να δείχνει
        παίρνει ζωή η μοτοσικλέτα, η προειδοποιητική έν- κοντά στα 130χλμ/ώρα. Ταξιδεύεις άνετα με 120-

        δειξη καλής λειτουργίας του δικάναλου συστήμα- 130χλμ/ώρα και με επαρκή διάθεση δύναμης για
        τος  αντιμπλοκαρίσματος  των  τροχών  ABS,  μένει  άνετες προσπεράσεις, μιας και τα κόκκινα αρχίζεις
        αναμμένη μέχρι να πιάσουμε τα πρώτα 10 χιλιόμε- να τα βλέπεις στις 8.500 στροφές ανά λεπτό. Κα-
        τρα στο ταχύμετρο.                                    θώς βρισκόμαστε στην Εθνική οδό, μας φαγουρίζει
         Οδηγώντας                                            το χέρι να περιστρέψουμε το δεξί γκρίπ, βλέποντας
         Η  Honda  NX500  είναι  μία  μοτοσικλέτα,  που  θα  το ταχύμετρο να σκαρφαλώνει και να σταματάει στα
        αποτελέσει  μέρος  των  καθημερινών  υποχρεώσε- 178 χιλιόμετρα που ανέρχεται η τελική του ταχύτη-
        ων, αλλά και μεγάλων ταξιδιών με χαμηλή κατανά- τα. Η αυξημένη ροή των οχημάτων μας αναγκάζει
        λωση. Το μοναδικό πράγμα που θα χρειαστεί, είναι  να κόβουμε αρκετά, δημιουργώντας μας την ανά-
        να έχεις γεμάτο το ρεζερβουάρ των 17,5 λίτρων και  γκη  να  δούμε  πόσο  γρήγορα  ρεπριζάρει  από  τα

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     32
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37