Page 30 - net.mototriti.gr 01 Μαρτίου 2024
P. 30
TEST Honda
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ NX500
ροπή 43Nm στις 6.500 στροφές ανά λεπτό. Οι 6 ταξη εξαγωγής των σωλήνων 2-1-1. Η ύπαρξη του
σχέσεις που διαθέτει το κιβώτιο ταχυτήτων, θα συ- συστήματος αντιολίσθησης του πίσω τροχού HSTC
νεργαστούν σε καλά επίπεδα, με το μονόδρομο συ- (Honda Selectable Torque Control) αποτελεί γερό
μπλέκτη ολίσθησης, για πιο μαλακές αλλαγές και χαρτί στον εξοπλισμό της NX500, το οποίο μπορεί
την εξάλειψη των αναπηδήσεων του πίσω τροχού να ενεργοποιηθεί και να απενεργοποιηθεί άμεσα,
σε απότομα κατεβάσματα των ταχυτήτων. Η δύναμη μέσω ενός κουμπιού που βρίσκεται στα αριστερά
που περνάει όλη κάτω στον δρόμο μέσω της βελτι- χειριστήρια.
ωμένης ECU, θα του επιτρέψει να αποφύγει οποια- Πλαίσιο - Άναρτήσεις – Φρένα
δήποτε απώλεια ισχύος, προσφέροντας σημαντικό Η λυγερή κορμοστασιά της αποτελείται από ένα
προβάδισμα στην κατανάλωση εκτός πόλης, που εύκαμπτο, ατσάλινο πλαίσιο, στρόγγυλης διατο-
κυμαίνεται στα 3.8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και σε μής σε σχήμα διαμαντιού, φέροντας ξεχωριστό τμή-
μεικτό κύκλο στα 4,5 λίτρα. Ο ήχος της εξάτμισης μα υποπλαισίου. Η διαχείριση του βάρους της γίνε-
είναι άκρως μελωδικός στο άκουσμα του, με διά- ται με ευκολία, καθώς τα 196 κιλά που έχει πλήρες
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 30

