Page 42 - net.mototriti.gr 01 Μαρτίου 2024
P. 42
TEST QJMOTOR
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ SRT 700
ματικά και χωρίς αυτά. Μόνο τα απολύτως απαραί- ψίας, όπως και μύες του συμπαθέστατου ερπετού,
τητα θα βρούμε στον εξοπλισμό ασφαλείας της SRT που έχουν ανοιχτό χρώμα, λόγω του υψηλού ποσο-
700, με το δικάναλο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος στού μυϊκών ινών τύπου Α. Η κορμοστασιά της είναι
των τροχών ABS που είναι της Bosch, χωρίς όμως μεγαλεπήβολη, φέροντας 235 κιλά πλήρες υγρών,
να μπορεί να απενεργοποιηθεί αλλά ούτε να ρυθμι- που όμως δεν θα δυσκολέψουν καθόλου σε επιτό-
στεί σε επίπεδα, που δεν το χρειάζεται κιόλας, μιας πιες μανούβρες και θα πατήσει δυναμικά, σταθερά
και λειτουργεί χωρίς «ευαισθησίες». Στις καθημε- και με γόητρο όταν τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν σε τρι-
ρινές μετακινήσεις μας δεν θα δούμε τη μεικτή κα- ψήφια νούμερα. Μπροστά είναι εξοπλισμένη με ένα
τανάλωση να περνάει τα 6λτ/100 χιλιόμετρα, ενώ ανεστραμμένο πιρούνι της Marzocchi 43 χιλιοστών
σε κατάσταση ταξιδιού θα κυμανθεί στα 5λτ/100 χι- με διαδρομή 140 χιλιοστών και με μοναδική ρύθμι-
λιόμετρα. Ο ήχος της εξάτμισης μας παραπέμπει σε ση την προφόρτιση ελατηρίου. Στα μετόπισθεν έχει
ακούσματα των Aerosmith, όταν οι κιθάρες έρχο- τοποθετηθεί ένα Monoshock αμορτισέρ χωρίς μο-
νται σε υψηλές νότες αλά Feedback διαθέσεων, με χλικό, όπου καταλήγει στο μαύρο αλουμινένιο ψα-
διάταξη εξαγωγής σωλήνων 2-1-1. λίδι με μια αλουμινένια τσαχπινιά εκ’ αριστερών. Τα
Πλαίσιο - Άναρτήσεις – Φρένα «Ιγκουάνα», εκεί που κάθονται παγωμένα, ξαφνι-
Η ραχοκοκαλιά του «Ιγκουάνα» αποτελείται από κά κάνουν μια κίνηση και βρίσκονται σε άλλη θέ-
ένα δομημένο, ατσάλινο, στρόγγυλης διατομής ση, έτσι και με την SRT, μία που θα πατήσουμε τα
πλαίσιο με ξεχωριστό κομμάτι υποπλαισίου, παίρνο- φρένα των ακτινικών τετραπίστονων δαγκάνων της
ντας την μορφή που χρειάζεται αναλόγως των οδη- Brembo και μία που θα πατήσουν τα έμβολα πά-
γικών μας διαθέσεων, μιας και είναι μέτριας ακαμ- νω στα τακάκια στους δίσκους των 320 χιλιοστών
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 42

