Page 42 - net.mototriti.gr 01 Μαρτίου 2024
P. 42

TEST        QJMOTOR

                                              l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  SRT 700














































        ματικά και χωρίς αυτά. Μόνο τα απολύτως απαραί- ψίας, όπως και μύες του συμπαθέστατου ερπετού,
        τητα θα βρούμε στον εξοπλισμό ασφαλείας της SRT  που έχουν ανοιχτό χρώμα, λόγω του υψηλού ποσο-
        700, με το δικάναλο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος  στού μυϊκών ινών τύπου Α. Η κορμοστασιά της είναι

        των τροχών ABS που είναι της Bosch, χωρίς όμως  μεγαλεπήβολη, φέροντας 235 κιλά πλήρες υγρών,
        να μπορεί να απενεργοποιηθεί αλλά ούτε να ρυθμι- που όμως δεν θα δυσκολέψουν καθόλου σε επιτό-
        στεί σε επίπεδα, που δεν το χρειάζεται κιόλας, μιας  πιες μανούβρες και θα πατήσει δυναμικά, σταθερά
        και λειτουργεί χωρίς «ευαισθησίες». Στις καθημε- και με γόητρο όταν τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν σε τρι-
        ρινές μετακινήσεις μας δεν θα δούμε τη μεικτή κα- ψήφια νούμερα. Μπροστά είναι εξοπλισμένη με ένα
        τανάλωση να περνάει τα 6λτ/100 χιλιόμετρα, ενώ  ανεστραμμένο πιρούνι της Marzocchi 43 χιλιοστών
        σε κατάσταση ταξιδιού θα κυμανθεί στα 5λτ/100 χι- με διαδρομή 140 χιλιοστών και με μοναδική ρύθμι-

        λιόμετρα. Ο ήχος της εξάτμισης μας παραπέμπει σε  ση την προφόρτιση ελατηρίου. Στα μετόπισθεν έχει
        ακούσματα των Aerosmith, όταν οι κιθάρες έρχο- τοποθετηθεί ένα Monoshock αμορτισέρ χωρίς μο-
        νται σε υψηλές νότες αλά Feedback διαθέσεων, με  χλικό, όπου καταλήγει στο μαύρο αλουμινένιο ψα-
        διάταξη εξαγωγής σωλήνων 2-1-1.                                                                                                   λίδι με μια αλουμινένια τσαχπινιά εκ’ αριστερών. Τα
          Πλαίσιο - Άναρτήσεις – Φρένα                        «Ιγκουάνα», εκεί που κάθονται παγωμένα, ξαφνι-
          Η ραχοκοκαλιά του «Ιγκουάνα» αποτελείται από  κά κάνουν μια κίνηση και βρίσκονται σε άλλη θέ-
        ένα  δομημένο,  ατσάλινο,  στρόγγυλης  διατομής  ση, έτσι και με την SRT, μία που θα πατήσουμε τα
        πλαίσιο με ξεχωριστό κομμάτι υποπλαισίου, παίρνο- φρένα των ακτινικών τετραπίστονων δαγκάνων της
        ντας την μορφή που χρειάζεται αναλόγως των οδη- Brembo και μία που θα πατήσουν τα έμβολα πά-
        γικών μας διαθέσεων, μιας και είναι μέτριας ακαμ- νω στα τακάκια στους δίσκους των 320 χιλιοστών

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     42
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47