Page 28 - net.mototriti.gr 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 28

TEST        KTM 1290

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Super Duke R Evo
        σημαντικά εάν θέλεις να χαίρε-      Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           ρος της μοτοσυκλέτας. Νέα επίσης
        σαι τη μοτοσυκλέτα σου όλες τις                                       είναι τα σώματα ψεκασμού 56χιλ,
        ώρες  της  ημέρας.  Ρυθμιζόμε-        Τύπος     Ατσάλινο χωροδικτύωμα  τα μπεκ, οι πολλαπλασιαστές (δύο
        να επίσης είναι και τα μαρσπιέ      Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις   WP 48ιλ.,    μπουζί σε κάθε κύλινδρο) και φυ-
        σε δύο θέσεις, όπως και ο λε-         Διαδρομή (χλστ.)    ΗΜ/ΕΝ., AE,ΠΕ, ΑΣ  σικά η εξάτμιση που πλέον αποτε-
                                                                       125
        βιές ταχυτήτων που μετατρέπε-       Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Μονό   λείται από μεγαλύτερους λαιμούς
        ται εύκολα για ανάποδες αλλα-       αμορτισέρ WP ΗΜ/ΕΝ, ΑΕ, ΠΕ, ΑΣ    (μπροστά  54  και  πίσω  60χιλ)  και
                                                                       140
        γές  (1η  πάνω)  σε  περιβάλλον     Διαδρομή (χλστ.)    2Δ/320, 4Ε, ABS  παρότι διαθέτει έναν επιπλέον κα-
                                            Φρένα Ε (χλστ.)
        πίστας. Το νέο SuperDuke εφο-       Φρένα Π (χλστ.)   Δ/240, 2Ε, ABS  ταλύτη  ελέω  Euro  5,  είναι  ομορ-
        διάζεται πλέον με πιο καλαίσθη-                                       φότερη αλλά και ελαφρύτερη κα-
        τους διακόπτες για την πλοήγηση στο ανασχεδια- τά 1 κιλό. Όλα τα παραπάνω συνδυάζονται με το
        σμένο μενού της νέας TFT οθόνης 5”, η οποία και  ανανεωμένο κιβώτιο ταχυτήτων το οποίο προσφέ-
        πάλι εντυπωσιάζει με την ευκρίνεια και τα χρώματα  ρει μικρότερη διαδρομή στο λεβιέ για γρηγορότε-
        της, ειδικά τις βραδινές ώρες που το φόντο γίνεται  ρες και ομαλότερες αλλαγές ταχυτήτων, ενώ νέοι
        πορτοκαλί, θυμίζοντάς σου ότι οδηγείς KTM. Όσον  είναι οι δίσκοι του συμπλέκτη περιορισμένης ολί-

        αφορά στο μενού, αυτό είναι ακόμη πιο εύχρηστο  σθησης, το κανάλι του λαδιού για μειωμένες τριβές
        χωρίς να απαιτεί να ξοδέψεις ώρες στο manual για  και μικρότερο βάρος, καθώς και η τρόμπα νερού
        να το μάθεις. Εκτός όμως από τους τυπικούς δι- που επίσης είναι ελαφρύτερη από την προηγούμε-
        ακόπτες, στην αριστερή πλευρά συναντάμε αυτόν  νη γενιά. Η απόκριση του γκαζιού στο Super Duke
        για το cruise control (διαθέσιμο από τα 40 έως τα  R Evo είναι πλέον αστραπιαία, καθώς η διαδρομή
        200χλμ/ ωρα). Φυσικά παραμένει η δυνατότητα για  της γκαζιέρας μειώθηκε κατά 7 μοίρες.  Όμως χά-
        σύνδεση με το κινητό μέσω της εφαρμογής KTM  ρη στα ηλεκτρονικά βοηθήματα, μπορείς να εκμε-
        My Ride που μεταξύ άλλων απεικονίζει τις οδηγί- ταλλευτείς στο έπακρο τις δυνατότητες του μεγά-
        ες GPS στροφή-στροφή στην οθόνη, αλλά και το  λου Δούκα. Με τα 3 διαθέσιμα riding modes Rain,
        σύστημα keyless που συμβάλλει με τον τρόπο του  Street  και  Sport  μπορείς  να  αλλάξεις  εν  κινήσει

        στον τομέα της πρακτικότητας.                         την  απόκριση,  την  παρεμβατικότητα  του  traction
         Κινητήρας - Ηλεκτρονικά                              control, να απενεργοποιήσεις το wheelie control
         Η KTM προχώρησε σε ορισμένες βελτιώσεις του  και να κάνεις εκρηκτικές εκκινήσεις με το Launch
        V2 κινητήρα 75ο ώστε αυτός να καλύπτει και τις  control. Το προαιρετικό Tech Pack, απλώνει περαι-
        προδιαγραφές Euro 5. Ο κυβισμός του LC8 παρέ- τέρω τη βεντάλια των ηλεκτρονικών με Track pack
        μεινε στα 1.301κ.εκ, όμως το εσωτερικό του άλλαξε  (έλεγχος πρόσφυσης 9 σταδίων, λειτουργία anti-
        σε αρκετά σημεία με αποτέλεσμα να είναι ελαφρύ- wheelie  off,  launch  control,  Performance  Mode

        τερος, αποδίδοντας 180 ίππους στις 9.500σ.α.λ και  και Track Mode), quickshifter+, Suspension Pro,
        διατηρώντας  φυσικά  τα  τεράστια  αποθέματα  ρο- Motor Slip Regulation (απενεργοποιείται στις λει-
        πής σε όλο το φάσμα των στροφών, αφού ήδη από  τουργίες Track και Supermoto) και προσαρμοζόμε-
        τις 3.000 σ.α.λ προσφέρει τα 10χλγμ. από τα 14.3  νο φως φρένων. Μια IMU 6 αξόνων επεξεργάζεται
        χλγμ που είναι διαθέσιμα. Εκτός από την εξοικο- ταχύτητα όλα τα παραπάνω δεδομένα, αντλώντας
        νόμηση βάρους 800γρ. η οποία επιτεύχθηκε από  συνεχώς πληροφορίες για την κατάσταση της μο-
        τα λεπτότερα τοιχώματα στα κάρτερ, μεγάλες αλ- τοσυκλέτας.
        λαγές συναντάμε και στο φιλτροκούτι καθώς είναι        Πλαίσιο - Άναρτήσεις  - Φρένα
        μεγαλύτερο κατά 2.8 λίτρα έχοντας πλέον άμεση          Η έκδοση Evo εξοπλίζεται με τη 2η γενιά ημιε-
        εισαγωγή αέρα κατευθείαν από το μπροστινό μέ- νεργητικών αναρτήσεων της WP, οι οποίες διαθέ-

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     28
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33