Page 32 - net.mototriti.gr 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 32

TEST        KTM 1290

                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Super Duke R Evo
        και τις προτιμήσεις του αναβάτη. Επίσης υπάρχει
        σύστημα  anti-dive  που  μπορεί  να  απενεργοποιη-
        θεί και το οποίο περιορίζει το βύθισμα του πιρου-
        νιού σε απότομο φρενάρισμα. Η αύξηση του βά-
        ρους εξαιτίας της ημιενεργητικής ανάρτησης είναι
        ελάχιστη μόλις 2 κιλά, σταματώντας τη ζυγαριά στα
        198 κιλά πλήρες υγρών. Το πλαίσιο είναι ελαφρύ-

        τερο σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο και πα-
        ρουσιάζει 3 φορές μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία,
        ενώ χρησιμοποιεί τον κινητήρα σαν ενεργό μέλος
        του, κάτι που συμβάλλει και στο χαμηλό κέντρο βά-
        ρους. Το μονόμπρατσο ψαλίδι είναι κατά 15% πιο
        άκαμπτο  και  εδράζεται  5χιλ  ψηλότερα.  Νέο  και
        ελαφρύτερο είναι και το υποπλαίσιο, το οποίο χω-      Ο κυβισμός του LC8 παρέμεινε στα 1.301κ.εκ,
                                                              όμως άλλαξε στο εσωτερικό του σ με αποτέλεσμα
        ρίζεται σε δύο τμήματα, αφού μόνο το μπροστά μέ-      να είναι ελαφρύτερος, αποδίδοντας 180 ίππους

        ρος κατασκευάζεται από αλουμίνιο. Το πίσω κομ-        στις 9.500σ.α.λ και 14.3kg-m ροπής με τα 10
        μάτι  αποτελείται  από  συνθετικά  υλικά  χωρίς  έτσι   από αυτά να είναι διαθέσιμα από τις 3.000σαλ. Η
        να χρειάζονται επιπλέον πλαστικά για να το καλύ-      απόκριση του γκαζιού είναι πλέον αστραπιαία,
                                                              καθώς η διαδρομή της γκαζιέρας μειώθηκε κατά 7
        ψουν, ενώ η σέλα του συνεπιβάτη, το πίσω φανά- μοίρες.
        ρι και η βάση της πινακίδας συνδέονται απευθεί-
        ας πάνω σε αυτό. Η γεωμετρία της μοτοσυκλέτας  βάζει τη δυνατότητα εξατομίκευσης σε πολύ υψη-
        άλλαξε ελαφρώς με μεγαλύτερο offset κατά 3χιλ,  λά  επίπεδα.    Πραγματικά  μπορείς  να  προσαρμό-
        ενώ νέες είναι και οι αλουμινένιες τιμονόπλακες  σεις μοτέρ και αναρτήσεις όπως εσύ θέλεις. Χάρη
        εξοικονομώντας επιπλέον βάρος από το σύνολο.  σε αυτό, μια σπορ δικύλινδρη μοτοσυκλέτα 1.301

        Κορυφαίες λύσεις συναντάμε και στα φρένα με τις  κ.εκ  μπορεί  να  κινείται  καθημερινά  στους  δρό-
        τετραπίστονες δαγκάνες Stylema της Brembo και  μους της πόλης χωρίς να σε ταλαιπωρεί. Το τιμό-
        δίσκους 320 χιλ μπροστά και ένα δίσκο 240 χιλ με  νι κόβει όσο χρειάζεται, η ημιενεργητική ανάρτη-
        διπίστονη δαγκάνα πίσω. Το cornering ABS 9.1MP  ση  εξαφανίζει  κάθε  ατέλεια  του  οδοστρώματος,
        της Bosch, μπορεί να απενεργοποιηθεί για τον πί- ενώ για να νιώσεις σκορτσαρίσματα πρέπει πραγ-
        σω τροχό στην επιλογή Supermoto Mode επιτρέ- ματικά να το επιδιώξεις κινούμενος αρκετά κάτω
        ποντας τα γλιστρήματα αλλά και τα endo, ενώ το  από τις 3.000σ.α.λ. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι
        extra σύστημα MSR βοηθάει στο φρενάρισμα ρυθ- απαρνείται τη φύση του V2 και τον χαρακτηριστι-

        μίζοντας το φρένο του κινητήρα. Οι ελαφριές σφυ- κό ήχο που τον συντροφεύει. Η φιλική λειτουργία
        ρήλατες ζάντες 5 ακτίνων συνδυάζουν χαμηλότερη  του κινητήρα και η άψογη απόκριση του ψεκασμού
        μη αναρτώμενη μάζα και μεγαλύτερη αντοχή και  δεν είναι χαρακτηριστικά που εκτιμάς μόνο στις μι-
        τυλίγονται από τα S22 της Bridgestone που προο- κρές ταχύτητες της πόλης και αυτό το καταλαβαί-
        ρίζονται για χρήση στο δρόμο αλλά και στην πίστα. νεις μόλις ανοίξεις λίγο παραπάνω το δεξί γκριπ.
         Στο δρόμο                                            Το SuperDuke δεν έχει αντίπαλο στο χαμηλό με-
         Όσο ζεσταίνεις το τέρας, έχεις μια ευκαιρία για  σαίο φάσμα στροφών και έτσι δεν χρειάζεται ποτέ
        γρήγορη  περιήγηση  στο  μενού  επιλογών  ώστε  να ανησυχείς για την επιλεγμένη σχέση στο κιβώ-
        να επιλέξεις το επιθυμητό mode για κινητήρα και  τιο. Απλώς ανοίγεις το γκάζι, ακούς την εισαγωγή
        ανάρτηση. Η πλειάδα διαθέσιμων ρυθμίσεων ανε- να ρουφά αέρα και εξαφανίζεσαι ή σουζάρεις ατε-

                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     32
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37