Page 33 - net.mototriti.gr 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 33
TEST KTM 1290
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ Super Duke R Evo
λείωτα, αφού σηκώνεται ακόμη και με 4η εάν έχεις έχεις μαζέψει στην ευθεία, τα φρένα της Brembo
απενεργοποιημένα τα ηλεκτρονικά. Ο V2 των 75 θα αντεπεξέλθουν με ακρίβεια, δύναμη και αίσθη-
μοιρών ξερνάει ασύλληπτη ροπή, με την απόδοση ση, με το 100-0 να ολοκληρώνεται σε 41,2 μέτρα.
της να κορυφώνεται στις 8.000σαλ. με μια τιτάνια
γροθιά 14,3 εξαγριωμένων κιλών! Τα 6,3 δευτερό-
λεπτα για το 0-160 είναι ενδεικτικά της δύναμης
του Evo ενώ οι 180 ίπποι στέλνουν το ηλεκτρονι-
κό κοντέρ κοντά στα 280χλμ/ώρα. Παρότι η επι-
τάχυνση είναι απολαυστική, ακόμη πιο απολαυ-
στικός είναι ο τρόπος που στρίβει το 1290 Super
Duke R όταν η ευθεία τελειώσει. Το Evo είναι εκ- Η ευανάγνωστη TFT οθόνη αλλάζει φόντο
πληκτικά ευέλικτο και πλαγιάζει με τη σκέψη, χάρη σύμφωνα με τον εξωτερικό φωτισμό και
στην ημιενεργητική ανάρτηση της WP και τα σπορ συνοδεύεται από νέο πιο εύχρηστο μενού. Κάτω
ελαστικά Bridgestone S22. Οι πιο μαλακές ρυθμί- από αυτήν βρίσκεται θύρα USB για φόρτιση
ηλεκτρονικών συσκευών. Φυσικά παραμένει η
σεις της ανάρτησης είναι περισσότερο κατάλληλες δυνατότητα για σύνδεση με το κινητό μέσω της
για το δρόμο αφού συνδυάζουν κράτημα και άνε- εφαρμογής KTM My Ride που μεταξύ άλλων
ση χωρίς παραχωρήσεις σε κανέναν από τους δύο απεικονίζει τις οδηγίες GPS στροφή-στροφή στην
τομείς. Ωστόσο τα πράγματα γίνονται πραγματικά οθόνη.
ενδιαφέροντα με επιλεγμένη τη λειτουργία Auto,
όπου και η ανάρτηση αλλάζει αυτόματα απόσβεση Η άποψή μας
ανάλογα με το πόσο επιθετικά οδηγείς. Έτσι έχεις Το 1290 Super Duke R προκαλεί ανατριχίλα και
μια μοτοσυκλέτα που οδηγείς καθημερινά φιλική αναστεναγμούς στο πέρασμα του, συναισθήματα
χωρίς εξάρσεις, που ανά πάσα στιγμή έχει τη δυ- που πολλαπλασιάζονται όταν βρίσκεσαι πάνω στη
νατότητα να μεταμορφωθεί σε ανήμερο θηρίο σε σέλα του. Το νέο πλαίσιο, ο αναθεωρημένος κι-
κάθε σου εντολή. Σε καλή άσφαλτο εκτιμάς ακό- νητήρας και κυρίως η προσθήκη ημιενεργητικών
μη περισσότερο το άκαμπτο πλαίσιο και τις ημιε- αναρτήσεων πότισαν το μεγάλο Δούκα με μαγικές
νεργητικές αναρτήσεις της WP που σου παρέχουν σταγόνες εξέλιξης, δίνοντας το κάτι παραπάνω
την πληροφόρηση και την εμπιστοσύνη που χρειά- σε μια μοτοσυκλέτα που ήταν ήδη σε πολύ υψη-
ζεσαι για να κινηθείς ταχύτατα, με κλίσεις που μό- λό επίπεδο, οδηγικά και τεχνολογικά. Το αποτέλε-
νο superbike θα μπορούσαν να αγγίξουν. Απόλυτα σμα είναι ένα σούπερ γυμνό 180 ίππων και 200
σταθερό, χωρίς τάσεις πλεύσεις, εκτελεί πιστά κά- κιλών που συμπεριφέρεται τόσο παιχνιδιάρικα και
θε εντολή που θα του δώσεις ακολουθώντας την προβλέψιμα σαν μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλέτα,
επιλεγμένη γραμμή στην είσοδο, με λιγότερα κου- παραμένει όμως αφοπλιστικά εκρηκτικό με δυνα-
νήματα τιμονιού, επιτρέποντάς σου έτσι να εκμε- τότητα να χαράζει χαμόγελα στο πρόσωπο σου με
ταλλευτείς στο έπακρο τον δικύλινδρο κινητήρα. Τα την ίδια ευκολία που χαράζει παχιές γραμμές ελα-
ηλεκτρονικά βοηθήματα συμβάλλουν με τον τρό- στικού στην άσφαλτο.
πο τους λειτουργώντας εξαιρετικά σε κάθε περί-
πτωση, οπότε εσύ αποφασίζεις πόσο θες να «παί- κινητήρας, ημιενεργητική ανάρτηση,
ξεις» με το θηρίο ανάλογα με την εμπειρία σου. ηλεκτρονικά, ο τρόπος που στρίβει
Το σύστημα πέδησης θα εκτελέσει τα καθήκοντα
του αδιαμαρτύρητα ακόμα και μετά από συνεχόμε- χρέωση εξοπλισμού Tech Pack
νες βίαιες επιβραδύνσεις. Όσα χιλιόμετρα και αν
33 Eπιστροφή στα περιεχόμενα