Page 24 - net.mototriti.gr 01 Φεβρουαρίου 2024
P. 24

TEST         KTM 1290

                                            l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  Super Duke R Evo
              ο 1290 Super Duke R είναι μια μοτοσυκλέ-        Τεχνικά χαρακτηριστικά
              τα που στηρίζεται στην υπερβολή, με  κορυ-                                   Eπιδόσεις
                                                              Κινητήρας
       Τφαίο στήσιμο και ανελέητη ροπή από τον δι-            Τύπος        4T, 2K, V75o, LC8  0-50 χλμ./ώρα (δλ.)  1,6
       κύλινδρου κινητήρα της, η οποία έχει τον τρόπο να      Κυβισμός (κ.εκ.)      1301   0-100 χλμ./ώρα (δλ.)   3,3
       βγάζει τον χούλιγκαν που κρύβεις μέσα σου σε κά-       Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 108 X 71  0-160 χλμ./ώρα (δλ.)   6,3
                                                                                    13,5
                                                              Συμπίεση (:1)
       θε ευκαιρία. Σε αυτή την τρίτη γενιά του έγινε ακό-    Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)    180/9500  60-160 χλμ./ώρα (δλ.)    4,35
                                                                                           60-120 χλμ./ώρα (δλ.) 4η  3,5
                                                                                14,3/8000
       μη πιο δυνατό, επιβλητικό, ελαφρύ και φιλικό, δι-      Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)    Ηλ.Ψεκασμός  Απόσταση ακινητοποίησης
                                                              Τροφοδοσία
       αθέτοντας τα πιο εξελιγμένα όπλα στην μάχη των         Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)   16  100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)  41,2
                                                                                     7,3
       streetfighter. Η έκδοση Evo είναι η κορυφαία του       Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)   280+
                                                              Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
       1290  Super  Duke  R,  καθώς  φέρνει  περισσότε-
       ρη τεχνολογία στο προσκήνιο. Με αναβαθμισμένη  το έντονο πορτοκαλί βγάζουν μάτι, με αποτέλεσμα
       σουίτα ηλεκτρονικών και ημιενεργητική ανάρτηση  κάθε περαστικός να καρφώνεται πάνω του, ακό-

       2ης γενιάς από την WP, η Αυστριακή εταιρεία με- μη και αν δεν έχει ακούσει τον βροντερό ήχο του
       τατρέπει το πορτοκαλί κτήνος σε πραγματικό όπλο  V2. Ο χαρακτηριστικός προβολέας σήμα κατατεθέν
       εντός κι εκτός πίστας.                                 της ΚΤΜ έχει πλέον την εισαγωγή αέρα στο κέντρο
         Σχεδίαση - Ποιότητα κατασκευής                       του, ενώ  έχουμε νέα πλαστικά και νέο ρεζερβουάρ
          Το Super Duke R έχει ξεκάθαρα την πιο κοφτε- 16 λίτρων. Το ολοκαίνουργιο πλαίσιο έχει σωλήνες
       ρή εμφάνιση όχι μόνο από την γκάμα της KTM αλ- μεγαλύτερης διαμέτρου και συνδυάζεται με αλου-
       λά και από τις περισσότερες μοτοσυκλέτες που κυ- μινένιο-συνθετικό υποπλαίσιο, συμβάλλοντας στην
       κλοφορούν.  Ο  σχεδιαστικός  οίκος  Kiska  Design  πιο μίνιμαλ εικόνα του μοντέλου, ενώ άκρως εντυ-

       έχει αφαιρέσει οτιδήποτε περιττό, ώστε ο Δούκας  πωσιακοί είναι και οι λαιμοί της εξάτμισης. Το μά-
       να δείχνει ακόμη πιο μυώδης και Ready to Race.  τι πέφτει στο τελικό της εξάτμισης με το λογότυπο
       Η  αιχμηρότητα  της  σχεδίασης  σε  συνδυασμό  με  1290 Super Duke R, ενώ δεν μπορείς να μην πα-









































                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     24
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29