Page 103 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2023
P. 103

TEST         ESF E-Ride
                                                         Scorpion NFC
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
          Για να μπορέσεις να ξεχωρίσεις μέσα στον ωκεα-      Τεχνικά χαρακτηριστικά
        νό της ηλεκτροκίνησης πρέπει να προσφέρεις κά-         Κινητήρας
        τι διαφορετικό και καινοτόμο. Στην E-Ride φαίνεται    Τύπος                   Ηλεκτροκινητήρας 2400W
        να το γνωρίζουν καλά και το αποδεικνύουν με το        Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                           Δ.Α.
        νέο Scorpion που στη χώρα μας φτάνει μέσω της         Μπαταρία          72V/20AH λιθίου (αποσπώμενη)
                                                                                                            70
        ESF. Το συγκεκριμένο ηλεκτρικό scooter είναι από      Αυτονομία (χλμ.)                          8 ώρες
                                                              Χρόνος φόρτισης
        τα πρώτα που έρχονται στην Ελλάδα με σύστημα          Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)                    45
        κλειδώματος  –  ξεκλειδώματος  NFC  με  ασύρμα-
        τη κάρτα, ενώ κάτω από τη σέλα υπάρχει μεγάλος  στο κάτω μέρος, ενώ τα φλάς είναι τοποθετημέ-
        αποθηκευτικός χώρος, καθώς η μπαταρία βρίσκε- να στο τιμόνι, ώστε να είναι πιο ορατά. Το ογκώδες
        ται ακόμη πιο κάτω, σε δικό της διαμέρισμα.           πίσω φωτιστικό σώμα αποτελείται από τρεις ορι-
          Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής                      ζόντια τοποθετημένες συστοιχίες LED και έχει εν-
          Δικαιολογώντας  απόλυτα  το  όνομά  του,  το  σωματωμένα τα φλας. Σε επίπεδο ποιότητας, η συ-

        Scorpion χαρακτηρίζεται από έντονες γωνίες που  ναρμογή και το φινίρισμα δεν αφήνουν περιθώριο
        διατρέχουν όλο το μήκος του, δίνοντας μια σπορ  για παράπονα, αλλά θα θέλαμε ο χώρος που φι-
        εμφάνιση στο scooter. Στο εμπρός μέρος ξεχωρί- λοξενεί τη μπαταρία να είχε κάποια επένδυση ή
        ζει ο διπλός προβολέας με τα LED φώτα ημέρας  «σφήνωνε» καλύτερα η μπαταρία, ώστε να μην κο-

















































                                                                                       ΣΤΟ ΒΡΕΓΜΕΝΟ



                                              103   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108