Page 101 - net.mototriti.gr 01 Δεκεμβρίου 2023
P. 101
TEST QJMOTOR
Fort 350
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
θώς απουσιάζουν οι απότομες αντιδράσεις από τα
αμορτισέρ που συναντάμε συχνά σε scooter. Οι άν-
θρωποι την QJMOTOR έχουν βρει τη χρυσή τομή
μεταξύ άνεσης και στιβαρότητας καθώς το Fort θα
περάσει αλώβητο πάνω από έντονες κακοτεχνίες,
ενώ ταυτόχρονα είναι όσο «σκληρό» πρέπει προ-
κειμένου να στρίβει χωρίς ταλαντώσεις και ασάφει-
ες, εμπνέοντας εμπιστοσύνη στον αναβάτη.
Όταν αποφασίσεις να κινηθείς εκτός πόλης, η
ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα και οι κεκλιμένες
πλατφόρμες προσφέρουν άνεση μεγαλύτερης κα- Με 33,2 ίππους είναι από τα ισχυρότερα μεσαία
scooter της αγοράς.
τηγορίας όταν το κοντέρ δείχνει τριψήφιο νούμερο.
Στις γρήγορες καμπές πατάει σταθερά ακλουθώ-
ντας πρόθυμα την τροχιά που έχεις ορίσει με πλαί-
σιο, αναρτήσεις κι ελαστικά να συνεργάζονται αρ-
μονικά παρέχοντας υψηλά επίπεδα πρόσφυσης σε
όλες τις συνθήκες. Πολύ καλή επίδοση σημείωσε
και στον τομέα των ρεπρίζ, με τη διαδικασία του 50
- 100 χλμ. / ώρα να ολοκληρώνεται σε 6,94 δευτε-
ρόλεπτα, ενώ είναι εντυπωσιακό το τράβηγμα και ο Η μεγάλη υψομετρική διαφορά μεταξύ αναβάτη
τρόπος που ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα μετά τα 80. και συνεπιβάτη δημιουργεί ένα μαξιλαράκι για τη
στήριξη τη μέσης του οδηγού.
Τα φρένα χαρακτηρίζονται από προοδευτικότητα
με το πίσω να έχει κάπως πιο σπογγώδη αίσθηση,
αλλά είναι αποτελεσματικά με τα 43,14 μέτρα που Η άποψή μας
απαιτούνται για την ακινητοποίηση από 100 χλμ. /
ώρα να είναι μια πολύ ικανοποιητική επίδοση. Το Fort 350 είναι χωρίς αμφιβολία μια άκρως
ενδιαφέρουσα και συμφέρουσα πρόταση που θα
πρέπει να σκεφτεί πολύ σοβαρά όποιος θέλει να
μπει στην κατηγορία των μεσαίων scooter. Διαθέ-
τει στοιχεία εξοπλισμού που σπάνια συναντάμε σε
αυτή την κατηγορία, υψηλή ποιότητα κατασκευής
και επιδόσεις που δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν
από τον ανταγωνισμό. Είναι άνετο, ευκολοδήγη-
το και εντυπωσιακό στην όψη ανεβάζοντας ψηλά
τον πήχη και δείχνοντας το σωστό δρόμο προς τον
οποίο πρέπει να κινηθεί η κατηγορία.
Εξοπλισμός, κινητήρας, πρακτικότητα,
Το ρεζερβουάρ έχει τοποθετηθεί στο κεντρικό άνεση, τιμή
τούνελ για χαμηλότερο κέντρο βάρους και
καλύτερη κατανομή μαζών.
Απουσία traction control
Εξοπλισμός αναβάτη
Κράνος: LS2 Strobe II (Κιούπης Ά.Ε)
101 Eπιστροφή στα περιεχόμενα