Page 52 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 52
TEST CFMOTO
700MT
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
λές ταχύτητες στο αστικό περιβάλ- Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι συμπεριφορά και αυτό σημαίνει
λον, καθώς κάποια σκορτσαρί- ότι θα περάσεις αναίμακτα από
σματα κάνουν την εμφάνισή τους Τύπος Aτσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τις περισσότερες κακοτεχνίες της
μόνο όταν είναι κρύος και εξαφα- Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις ελληνικής ασφάλτου χωρίς όμως
νίζονται στα πρώτα χιλιόμετρα που Ανεστραμμένο Πιρούνι 43 χλστ, ΑΕ, ΠΕ να σε αποθαρρύνουν να κινη-
θα διανύσεις. Ο ήχος από την εξά- Διαδρομή (χλστ.) 140 θείς γρήγορα σε δρόμο με στρο-
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Monoshock
τμιση είναι αρκετά τσαμπουκαλε- ΑΕ, ΠΕ φές. Εκεί το 700ΜΤ προσφέ-
μένος χωρίς φυσικά να γίνεται Διαδρομή (χλστ.) 145 ρει μια ομοιογενή συμπεριφορά
κουραστικός και το γκάζι αρκε- Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/300, 2Ε, ABS που σου επιτρέπει να ευχαριστη-
Φρένα Π (χλστ.)
Δ/240, 1E, ABS
τό για κάθε χρήση, ειδικά μετά τις θείς οδήγηση ακόμη και όταν οι
6.000 σ.αλ που βγάζει τον καλό ρυθμοί ανεβαίνουν χωρίς να παρουσιάζει έντονες
του εαυτό. Το 0-100 έρχεται σε 4,7 ΄΄ ενώ μπορείς αντιδράσεις ακόμη και όταν τα μαρσπιέ του ξύνουν
να κινείσαι άνετα με ταχύτητες κοντά στα 150χλμ/ την άσφαλτο. Τα ελαστικά της CST προσφέρουν την
ώρα μιας και το κοντέρ σταματά να ανεβαίνει αφού απαραίτητη πρόσφυση αποδεικνύοντας ότι η συ-
αγγίξει τα 200χλμ/ώρα. Έτσι, ακόμη και αν επιλέ- γκεκριμένη εταιρία γίνεται όλο και καλύτερη, ενώ
ξεις το 700ΜΤ για το καθημερινό σου commuter το μόνο που μπορεί να σου κόψει τη ¨φόρα¨ είναι
δεν υπάρχει περίπτωση να μην εκμεταλλευτείς τις το εμπρός φρένο που υπολείπεται σε αίσθηση και
τουριστικές του δυνατότητες. Αυτός άλλωστε είναι αρχικό δάγκωμα. Βέβαια παρότι το 700ΜΤ θα σε
και ένας λόγος που το κάνει να ξεχωρίζει από τις μι- αφήσει ακόμη και να ¨παίξεις¨ μαζί του δεν απευ-
κρότερες μοτοσυκλέτες της Α2 κατηγορίας που σε θύνεται στους λάτρεις των απόλυτων επιδόσεων
πολλές περιπτώσεις κοστίζουν και παραπάνω. αλλά σε αυτούς που ζητούν ένα πολυεργαλείο για
Τα 218 κιλά του δεν αποτελούν σε καμία περίπτω- όλες τις χρήσεις, που προσφέρει πολλά περισσό-
ση εμπόδιο στην πόλη ούτε όμως και οι διαστάσεις τερα από αυτά που ζητά.
του, αφού χωρίς τα ογκώδη κάγκελα του 650ΜΤ εί-
ναι αρκετά πιο μαζεμένο, με το σχετικά στενό τιμό-
νι να περνά εύκολα ανάμεσα στα αυτοκίνητα παρό- Η άποψή μας
τι το κόψιμό του δεν είναι και το μεγαλύτερο που
θα συναντήσεις. Η ρύθμιση των αναρτήσεων ακο- Τα κάνει όλα και συμφέρει. Μπορεί να ακούγεται
λουθεί τη χρυσή τομή ανάμεσα σε άνεση και σπορ κλισέ αλλά είναι το μόνο που σου έρχεται στο μυα-
λό μετά από τη συμβίωση μαζί του. Δεν είναι μόνο
η τιμή των 6.590 ευρώ, που συγκρίνεται με μοτοσυ-
κλέτες μικρότερης κατηγορίας. Είναι και οι δυνατό-
τητές του καθώς με την ίδια άνεση θα σε συντρο-
φεύσει στην πόλη και στα ταξίδια, αποδεικνύοντας
ξεκάθαρα ότι αποτελεί μια από τις πιο τίμιες-value
Η άποψή μας
for money προτάσεις της αγοράς.
Πολυχρηστικός χαρακτήρας,
PHOTO GALLERY ευκολοδήγητο, τιμή
Αρχικό δάγκωμα μπροστινού φρένου
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 52