Page 57 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 57
TEST Peugeot
XP400 GT
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
τα δεξιά προς τα αρι- της δοκιμής μετρήσαμε
στερά) με μια έγχρω- κατανάλωση 4,4 λίτρα
μη TFT οθόνη 5 ιντσών / 100 χιλιόμετρα, νού-
ανάμεσά τους. Εκεί εμ- μερο που συμφωνούσε
φανίζεται πλήθος πλη- απόλυτα με την ένδει-
ροφοριών μεταξύ των ξη του υπολογιστή ταξι-
οποίων αυτονομία, μέ- διού. Αυτό σημαίνει ότι
ση κατανάλωση, βολ- σε συνδυασμό με το ρε-
τόμετρο, θερμοκρασία ζερβουάρ των 13,5 λί-
περιβάλλοντος και άλ- Ο αυτοκινητικού τύπου πίνακας οργάνων τρων, η αυτονομία αγ-
λα, ενώ δίνει τη δυνατό- συνδυάζει αναλογικά ρολόγια με ψηφιακή οθόνη. γίζει τα 300 χιλιόμετρα.
τητα σύνδεσης με κινητό Το μοντέλο εφοδιάζεται
τηλέφωνο και πλοήγησης. Ο εξοπλισμός του πε- με traction control με δυνατότητα απενεργοποίη-
ριλαμβάνει keyless σύστημα εκκίνησης, κεντρι- σης για εκτός δρόμου οδήγηση.
κό και πλαϊνό σταντ, το οποίο σε αντίθεση με άλ- Πλαίσιο –
λα scooter επιτρέπει στον κινητήρα να λειτουργεί Άναρτήσεις - Φρένα
όταν είναι κατεβασμένο, αλλά μόνο στο ρελαντί. Μπορεί το XP400 να μοιράζεται τον κινητήρα του
Δεδομένου του premium χαρακτήρα του, θα θέ- με το Metropolis, αλλά οι ομοιότητές τους στα-
λαμε να υπάρχει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα ματούν εκεί καθώς το ατσάλινο σωληνωτό πλαί-
και χειρόφρενο για ασφαλή στάθμευση σε δρόμο σιο γύρω από το οποίο έχει δομηθεί, είναι εντε-
με κλίση. λώς νέο, ώστε να μπορεί να καλύπτει τις ιδιαίτερες
Κινητήρας Εξοπλισμός - τιμή ανάγκες ενός οχήματος μει-
Το μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο σύ- κτής χρήσης. Στον τομέα των
l/8
νολο των 400 κυβικών εκατοστών ABS / Ρυθμ. l /l αναρτήσεων τα πράγματα γί-
Τraction Control / Ρυθμ.
κατασκευάζεται στη Γαλλία και απο- Στροφόμετρο l νονται ακόμα πιο ενδιαφέρο-
δίδει 36,7 ίππους στις 8.150 σ.α.λ. Immobilizer l ντα, καθώς εμπρός έχουμε ένα
Yπολογιστής ταξιδιού
l
και 3,88 kgm ροπής στις 5.400 σ.α.λ. Μερικός χιλιομετρητής l χορταστικό ανεστραμμένο πι-
με την τροφοδοσία του να γίνε- Ένδειξη βενζίνης l ρούνι 41 χιλιοστών, ενώ πίσω
Δείκτης θερμοκρασίας
ται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού. Θερμοκρασία περιβάλλοντος l υπάρχει μονό αμορτισέρ οριζό-
l
Το συγκεκριμένο σύνολο έχει ήδη Ζελατίνα / Ρυθμ. l/8 ντια τοποθετημένο που συνερ-
αποδείξει την αξία του, καθώς προ- Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ l/l γάζεται με έναν βραχίονα για
Πλάγιο σταντ
l
έρχεται από το Metropolis, το τρί- Κεντρικό σταντ l την αποτελεσματικότερη εξο-
τροχο scooter της Peugeot. Η από- Χειρολαβές / Σχάρα l/8 μάλυνση των εγκάρσιων δυ-
δοσή του είναι σημαντικά αυξημένη Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π 8 /l νάμεων. Το έργο της πέδησης
l: στάνταρ, 8: προαιρετικός,
σε σχέση με τον άμεσο ανταγωνι- -: δε διατίθεται αναλαμβάνουν 2 δίσκοι 295 χι-
σμό των 350 κυβικών και εξισορρο- λιοστών με ακτινικά τοποθετη-
πεί το αυξημένο για τα δεδομένα της κατηγορίας μένες δαγκάνες 4 εμβόλων εμπρός και ένας δί-
βάρος των 231 κιλών. Το τελικό της εξάτμισης εί- σκος 240 χιλ. πίσω 2πίστονη δαγκάνα. Φυσικά,
ναι ένας τομέας που παίρνει βελτίωση, καθώς δεν όλα επιβλέπονται από δικάναλο ABS. Ακόμα ένα
ενθουσιάζει όχι μόνο με την εμφάνιση, αλλά και στοιχείο που φέρνει το XP400 πιο κοντά στον κό-
με τον ήχο που παράγει. Σε απολύτως λογικά πλαί- σμο των μοτοσυκλετών είναι ο εμπρός τροχός των
σια κυμάνθηκε η κατανάλωση, αφού στη διάρκεια 17 ιντσών και μάλιστα είναι το πρώτο scooter αυ-
57 Eπιστροφή στα περιεχόμενα