Page 50 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 50
TEST CFMOTO
700MT
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
ρη στη μεγαλύτερη διαδρομή των εμβόλων. Έτσι νι 43χιλ το οποίο ρυθμίζεται ως προς την απόσβε-
κατάφερε να καλύψει τις προδιαγραφές Euro 5 ση επαναφοράς, ενώ το μονό αμορτισέρ βρίσκεται
και παράλληλα να αποκτήσει περισσότερη δύνα- στο πλάι και εδράζεται χωρίς μοχλικό, διαθέτοντας
μη φθάνοντας τους 65,7 ίππους στις 9.000 σ.α.λ ρύθμιση για την προφόρτιση του ελατηρίου και την
με 6.3 χλγμ ροπής στις 7.250 σ.α.λ διατηρώ- επαναφορά.
ντας όμως τη φιλική του απόδοση αλλά και τη μέ- Για τα φρένα του 700ΜΤ η CFMOTO συνεργάζεται
ση κατανάλωση στα επίπεδα των 5,5 λτ/100χλμ. με την ισπανική J.Juan η οποία εξοπλίζει τη μοτο-
Έτσι, σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 18 λί- συκλέτα με δύο δίσκους 300χιλ (όχι τύπου μαργα-
τρων η αυτονομία μπορεί να αγγίξει τα 330 χι- ρίτα όπως στο 650ΜΤ) στο εμπρός μέρος και έναν
λιόμετρα που είναι αρκετά τόσο για καθημερινή δίσκο 240χιλ πίσω. Οι δαγκάνες αντίστοιχα είναι δι-
χρήση στο αστικό περιβάλλον όσο και για ταξίδια. πίστονες μπροστά και μονοπίστονη πίσω ενώ κάτι
Ο ψεκασμός προέρχεται από την Bosch και δεν που δεν συναντάμε συχνά σε μοτοσυκλέτες της κα-
συναντάμε διαφορετικούς χάρτες απόδοσης ούτε τηγορίας είναι τα μεταλλικά σωληνάκια φρένων αλ-
ηλεκτρονικά βοηθήματα όπως traction control. λά και το διάφανο δοχείο για τα υγρά. Το δικάναλο
Το τελευταίο θα ήταν μια προσθήκη που θα θέ- σύστημα ABS προέρχεται από την Continental, ενώ
λαμε, ακόμη και αν η φιλική απόδοση το κάνει να οι τροχοί των 17 ιντσών ντύνονται πλέον με ελαστι-
περνά σε δεύτερη μοίρα. κά της CST σε διαστάσεις 120/70-17 και 160/60-
Πλαίσιο - Άναρτήσεις - Φρένα 17.
Το 700MT ακολουθεί τις γνωστές λύσεις στον Οδηγώντας
τομέα του πλαισίου το οποίο είναι ατσάλινο και Το βάζεις μπρος και έφυγες! Δεν χρειάζεται καμία
χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο περίοδος εξοικείωσης για να πάρεις το 700ΜΤ και
του, με το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας να εξαφανιστείς μαζί του, αφού όλα μοιάζουν εύκο-
να ανέρχεται στα 218 κιλά με πλήρη υγρά. Στις λα. Ο κινητήρας λειτουργεί ομαλά σε όλο το φάσμα
αναρτήσεις συναντάμε ένα ανεστραμμένο πιρού- των στροφών για να μπορείς να κινείσαι με χαμη-
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 50