Page 48 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 48
TEST CFMOTO
700MT
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας*
Τύπος 2Κ, 4T, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.) 693
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 83 x 64
Συμπίεση (:1) 11,6
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 65,7/9.000
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 6,3/7.250
Τροφοδοσία Ψεκασμός
Κατανάλωση (λτ/100χλμ) 5,5
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 18
Με ικανοποιητικές διαστάσεις και αφρώδες
Η συνεργασία της CFMOTO με το studio Kiska μέτριας σκληρότητας η σέλα δεν θα κουράσει τον
απέδωσε καρπούς ήδη από το προηγούμενο μο- αναβάτη στην πολύωρη χρήση, ενώ ο συνεπιβάτης
ντέλο, οπότε αρκούσαν μικρές αναβαθμίσεις που έχει στη διάθεσή του νέες, μεγαλύτερες
χειρολαβές
θα τόνιζαν ακόμη περισσότερο τον χαρακτήρα
του, συμβαδίζοντας φυσικά με τις τάσεις της επο-
χής. Κεντρικό ρόλο έχει και πάλι το εμπρός μέρος
με τον φουτουριστικό Led προβολέα να τραβά τα
βλέμματα, όντας πιο ¨αγριεμένος¨ από αυτόν του
650ΜΤ, ενώ η αιχμηρή σχεδίαση συνεχίζεται στα
νέα πλαϊνά πλαστικά τα οποία καταλήγουν στη
λεπτεπίλεπτη ουρά με το ανασχεδιασμένο πίσω
φανάρι. Φυσικά όλα τα φωτιστικά σώματα είναι
τεχνολογίας Led, με τα φλας να ενσωματώνονται
στο μπροστινό φέρινγκ χωρίς να αλλοιώνουν τη
σχεδίαση της μοτοσυκλέτας, ενώ τα προστατευ- Ο γνωστός δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας
τικά κάγκελα της προηγούμενης γενιάς απουσι- απέκτησε 44 περισσότερα κυβικά και σχεδόν
άζουν συμβάλλοντας στην πιο ¨καθαρή¨ εικόνα 4 επιπλέον ίππους φθάνοντας έτσι τους 65,7
του νέου μοντέλου. Το μοναδικό που μπορεί να διατηρώντας τη φιλική του απόδοση
σου ¨χτυπήσει¨ στο μάτι αν κοιτάς και την παρα-
μικρή λεπτομέρεια είναι η κόρνα καθώς δεν κα-
λύπτεται από τα πλαστικά όπως στο 650ΜΤ. Τα
μηχανικά μέρη της μοτοσυκλέτας είναι πλέον
βαμμένα σε μαύρο χρώμα, ενώ η ποιότητα κα-
τασκευής δεν δίνει αφορμή για παράπονα. Μπο-
ρεί τα πλαστικά τμήματα να μην εντυπωσιάζουν,
όμως καλύπτουν τα δεδομένα της κατηγορίας -ει-
δικά αν αναλογιστείς την τιμή-, χωρίς να εμφανί-
σουν τριγμούς κατά τη διάρκεια της δοκιμής.
Άνεση – Εργονομία
Το 700ΜΤ κινείται σε γνωστά μονοπάτια, κα- Το πιρούνι όπως και το αμορτισέρ είναι
ρυθμιζόμενα, ενώ το μπροστινό φρένο έχει
θώς η θέση οδήγησης ακολουθεί τα πρότυπα της σπογγώδη αίσθηση και δεν διακρίνεται για το
Adventure-Touring κατηγορίας. Η ενιαία σέλα δι- αρχικό του δάγκωμα
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 48