Page 48 - net.mototriti.gr 01 Σεπτεμβρίου 2023
P. 48

TEST        CFMOTO
                                                         700MT
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        Τεχνικά χαρακτηριστικά

         Κινητήρας*
         Τύπος                                2Κ, 4T, Υ/Ψ
         Κυβισμός (κ.εκ.)                            693
         Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.)             83 x 64
         Συμπίεση (:1)                              11,6
         Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)              65,7/9.000
         Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)                    6,3/7.250
         Τροφοδοσία                             Ψεκασμός
         Κατανάλωση (λτ/100χλμ)                       5,5
         Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)              18
                                                                     Με ικανοποιητικές διαστάσεις και αφρώδες
          Η συνεργασία της CFMOTO με το studio Kiska           μέτριας σκληρότητας η σέλα δεν θα κουράσει τον
        απέδωσε καρπούς ήδη από το προηγούμενο μο-            αναβάτη στην πολύωρη χρήση, ενώ ο συνεπιβάτης
        ντέλο, οπότε αρκούσαν μικρές αναβαθμίσεις που                    έχει στη διάθεσή του νέες, μεγαλύτερες
                                                                                                      χειρολαβές
        θα  τόνιζαν  ακόμη  περισσότερο  τον  χαρακτήρα
        του, συμβαδίζοντας φυσικά με τις τάσεις της επο-
        χής. Κεντρικό ρόλο έχει και πάλι το εμπρός μέρος
        με τον φουτουριστικό Led προβολέα να τραβά τα
        βλέμματα, όντας πιο ¨αγριεμένος¨ από αυτόν του
        650ΜΤ, ενώ η αιχμηρή σχεδίαση συνεχίζεται στα
        νέα  πλαϊνά  πλαστικά  τα  οποία  καταλήγουν  στη
        λεπτεπίλεπτη ουρά με το ανασχεδιασμένο πίσω
        φανάρι. Φυσικά όλα τα φωτιστικά σώματα είναι
        τεχνολογίας Led, με τα φλας να ενσωματώνονται

        στο μπροστινό φέρινγκ χωρίς να αλλοιώνουν τη
        σχεδίαση της μοτοσυκλέτας, ενώ τα προστατευ-                  Ο γνωστός δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας
        τικά κάγκελα της προηγούμενης γενιάς απουσι-                απέκτησε 44 περισσότερα κυβικά και σχεδόν
        άζουν συμβάλλοντας στην πιο ¨καθαρή¨ εικόνα                 4 επιπλέον ίππους φθάνοντας έτσι τους  65,7
        του νέου μοντέλου. Το μοναδικό που μπορεί να                         διατηρώντας τη φιλική του απόδοση
        σου ¨χτυπήσει¨ στο μάτι αν κοιτάς και την παρα-
        μικρή λεπτομέρεια είναι η κόρνα καθώς δεν κα-
        λύπτεται από τα πλαστικά όπως στο 650ΜΤ. Τα

        μηχανικά  μέρη  της  μοτοσυκλέτας  είναι  πλέον
        βαμμένα  σε  μαύρο  χρώμα,  ενώ  η  ποιότητα  κα-
        τασκευής δεν δίνει αφορμή για παράπονα. Μπο-
        ρεί τα πλαστικά τμήματα να μην εντυπωσιάζουν,
        όμως καλύπτουν τα δεδομένα της κατηγορίας -ει-
        δικά αν αναλογιστείς την τιμή-, χωρίς να εμφανί-
        σουν τριγμούς κατά τη διάρκεια της δοκιμής.
          Άνεση – Εργονομία
          Το  700ΜΤ  κινείται  σε  γνωστά  μονοπάτια,  κα-                Το πιρούνι όπως και το αμορτισέρ είναι
                                                                      ρυθμιζόμενα, ενώ το μπροστινό φρένο έχει
        θώς η θέση οδήγησης ακολουθεί τα πρότυπα της                σπογγώδη αίσθηση και δεν διακρίνεται για το
        Adventure-Touring κατηγορίας. Η ενιαία σέλα δι-                                     αρχικό του δάγκωμα
                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     48
   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53