Page 74 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2023
P. 74
TEST Moto Guzzi V7
Special Edition
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
σμό και ταιριάζουν απόλυτα με το Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι δοτούν μια αύξηση κατά 25% και
look της μοτοσυκλέτας. Το κουμπί 22% αντίστοιχα, σε σχέση με τον
mode στο δεξί μέρος του τιμονιού Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό προηγούμενο κινητήρα. Σημαντι-
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό
είναι υπεύθυνο για την αλλαγή πιρούνι 40χιλ κό στοιχείο ότι το 80% της μέγι-
των επιμέρους ενδείξεων οθόνης, Διαδρομή (χλστ.) 130 στης ροπής του νέου μοτέρ, εί-
αλλά και την απενεργοποίηση του Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Διπλό ναι διαθέσιμο ήδη από τις 3.000
αμορτισέρ, ΠΕ
traction. Διαδρομή (χλστ.) 120 στροφές. Το V7 φέρει Traction
Κινητήρας Φρένα Ε (χλστ.) Δ/320, 4Ε, ABS Control (MGTC) με δυνατότητα
Ο εγκάρσιος V2 με περιεχόμε- Φρένα Π (χλστ.) Δ/260, 2Ε, ABS απενεργοποίησης, ενώ μπορεί
νη γωνία 90 μοιρών αερόψυκτος να αποκτηθεί σε έκδοση μειωμέ-
κινητήρας, είναι πλέον μεγαλύτερος σε κυβισμό- νης ισχύος για κατόχους διπλώματος A2. Το κιβώτιο
853cc-και είναι βασισμένος σε αυτόν του V85 TT. είναι 6 σχέσεων και η μετάδοση γίνεται μέσω άξο-
Διατηρεί τη συμπίεση στο 10,5:1, αλλά αναπνέει μέ- να. Η αλλαγή του κινητήρα φέρνει και αισθητικές
σα από μια πεταλούδα γκαζιού 38 mm. Πλέον απο- αλλαγές, με τους αγωγούς της εξάτμισης να έχουν
δίδει 65 ίππους στις 6.700 στροφές με μέγιστη ροπή διαφορετική τοποθέτηση, ενώ μεγαλύτερα είναι και
7,4 kg-m στις 4.900 στροφές, νούμερα που σηματο- τα τμήματα του συστήματος τελικής μετάδοσης. Το
Eπιστροφή στα περιεχόμενα 74