Page 74 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2023
P. 74

TEST         Moto Guzzi V7
                                                         Special Edition
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ

        σμό και ταιριάζουν απόλυτα με το      Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           δοτούν μια αύξηση κατά 25% και
        look της μοτοσυκλέτας. Το κουμπί                                        22% αντίστοιχα, σε σχέση με τον
        mode στο δεξί μέρος του τιμονιού        Τύπος       Ατσάλινο σωληνωτό   προηγούμενο κινητήρα. Σημαντι-
                                              Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό
        είναι  υπεύθυνο  για  την  αλλαγή                        πιρούνι 40χιλ  κό στοιχείο ότι το 80% της μέγι-
        των επιμέρους ενδείξεων οθόνης,       Διαδρομή (χλστ.)           130    στης ροπής του νέου μοτέρ, εί-
        αλλά και την απενεργοποίηση του       Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις    Διπλό    ναι διαθέσιμο ήδη από τις 3.000
                                                                 αμορτισέρ, ΠΕ

        traction.                             Διαδρομή (χλστ.)           120    στροφές.  Το  V7  φέρει  Traction
          Κινητήρας                           Φρένα Ε (χλστ.)   Δ/320, 4Ε, ABS  Control  (MGTC)  με  δυνατότητα
          Ο  εγκάρσιος  V2  με  περιεχόμε-    Φρένα Π (χλστ.)   Δ/260, 2Ε, ABS  απενεργοποίησης,  ενώ  μπορεί
        νη γωνία 90 μοιρών αερόψυκτος                                           να αποκτηθεί σε έκδοση μειωμέ-
        κινητήρας,  είναι πλέον μεγαλύτερος σε κυβισμό- νης ισχύος για κατόχους διπλώματος A2. Το κιβώτιο
        853cc-και είναι βασισμένος σε αυτόν του V85 TT.  είναι 6 σχέσεων και η μετάδοση γίνεται μέσω άξο-
        Διατηρεί τη συμπίεση στο 10,5:1, αλλά αναπνέει μέ- να. Η αλλαγή του κινητήρα φέρνει και αισθητικές
        σα από μια πεταλούδα γκαζιού 38 mm. Πλέον απο- αλλαγές, με τους αγωγούς της εξάτμισης να έχουν

        δίδει 65 ίππους στις 6.700 στροφές με μέγιστη ροπή  διαφορετική τοποθέτηση, ενώ μεγαλύτερα είναι και
        7,4 kg-m στις 4.900 στροφές, νούμερα που σηματο- τα τμήματα του συστήματος τελικής μετάδοσης. Το























































                                                  Eπιστροφή στα περιεχόμενα     74
   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79