Page 73 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2023
P. 73
TEST Moto Guzzi V7
Special Edition
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
6 χρόνια έχουν περάσει από το 1967, τό-
τε που το πρώτο V7 των 703 κ.εκ. παρου-
5σιάστηκε, λανσάροντας τον –σήμα κατατε-
θέν- εγκάρσιο V2 κινητήρα της Moto Guzzi στην
αγορά. Ήταν η πρώτη ιταλική μοτοσικλέτα μεγάλου
κυβισμού, κατασκευασμένη από τον Julio Cesare
Carcano, και αποτέλεσε ένα από τα σημαντικότερα
μοντέλα στην γκάμα της. Η επιτυχία του εκτόξευσε
και την εικόνα της Moto Guzzi και γι ’αυτό το λόγο
οι Ιταλοί το αντάμειψαν με μια πλειάδα εκδόσεων
και ανανεώσεων τα χρόνια που ακολούθησαν. Πλέ- Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια μονή
ον, φτάνοντας στο 2023, το V7 ενσαρκώνει όχι μό- στρογγυλή LCD οθόνη ψηφιακών ενδείξεων
τοποθετημένη κεντρικά στο τιμόνι. Περιλαμβάνει
νο την αισθητική, αλλά και τη φιλοσοφία οδήγησης μέχρι και shift light με σχηματική απεικόνιση
του παρελθόντος, ενώ η ισχυρότερη προσωπικό- αετού, ενώ μπορεί να συνδεθεί και με smartphone
τητα της Special Edition έκδοσης εκφράζει μια πιο μέσω Bluetooth. Άν κάτι απουσιάζει, αυτό είναι η
ένδειξη για καυσίμου.
ασυμβίβαστη πλευρά του εαυτού της.
ρας DRL σε σχήμα αετού. Το V7 είναι μια άκρως
Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής ποιοτική κατασκευή, προσεγμένη σε κάθε της λε-
Αισθητικά, το νέο V7 έχει δανειστεί μερικά από πτομέρεια, με υλικά και βαφή υψηλού επιπέδου τα
τα πιο χαρακτηριστικά γνωρίσματα των προηγού- οποία αναδεικνύουν τον premium χαρακτήρα του
μενων μοντέλων βλέπε λεπτό ρεζερβουάρ, επίπε- μοντέλου.
δη σέλα, μπότες καλαμιών και φαρδιά λάστιχα, και Άνεση - Εργονομία
«φωνάζει» από την πρώτη στιγμή ότι πρόκειται για H νέα V7 αποτελεί στην ουσία μια σπορ custom
μέλος της ιστορικής σειράς. Η καλλίγραμμη σιλου- κατασκευή. Αυτό γίνεται αντιληπτό από την διαφο-
έτα του νέου V7 αναδεικνύεται ακόμα περισσότερο ρετική θέση οδήγησης που σε τοποθετεί πιο όρθιο
στην Special έκδοση, χάρη στον γυαλιστερό μαύ- στην μοτοσυκλέτα. Το χαμηλό τιμόνι και τα ποδο-
ρο χρωματισμό ο οποίος εναλλάσσεται με το έντο- στήρια, που είναι τοποθετημένα πιο πίσω και σε ψη-
νο κόκκινο χρώμα στα βαμμένα αμορτισέρ και στα λότερη θέση, σε βάζουν στην σπορ λογική του V7.
λογότυπα του ρεζερβουάρ και του πλαισίου. Η νέα Η νέα σέλα είναι δύο επιπέδων και είναι η χαρά της
σέλα με τις κόκκινες ραφές - αποκλειστικό προνό- βόλτας, καθώς το αφρώδες υλικό με την πλούσια
μιο αυτής της έκδοσης - οι bar end καθρέπτες, τα ενίσχυση και την μαλακή υφή, θα κρατήσει ξεκού-
νέα πλευρικά πάνελ και το κοντύτερο πίσω φτερό, ραστο τον αναβάτη για αρκετές ώρες. Το κομμάτι
συμβάλουν επίσης στη μοναδικότητα του μοντέλου. του συνοδηγού είναι από το ίδιο υλικό και είναι μι-
Επιπλέον, η τάπα του ρεζερβουάρ και τα προστα- κρότερο σε έκταση αλλά εξίσου άνετο. Ο πίνακας
τευτικά των μπεκ είναι κατασκευασμένα από αλου- οργάνων αποτελείται από μια μονή στρογγυλή LCD
μίνιο με μαύρη ανοδίωση, ενώ οι κυλινδροκεφαλές οθόνη ψηφιακών ενδείξεων τοποθετημένη κεντρι-
είναι σε ολοκαίνουργιο χρώμα γραφίτη. Η πιο ση- κά στο τιμόνι. Περιλαμβάνει μέχρι και shift light με
μαντική διαφοροποίηση εντοπίζεται στις εξατμίσεις σχηματική απεικόνιση αετού, ενώ μπορεί να συν-
της Arrow, οι οποίες εκτός από πανέμορφες βελτι- δεθεί και με smartphone μέσω Bluetooth. Αν κά-
ώνουν και την απόδοση. Ο φωτισμός είναι LED σε τι απουσιάζει, αυτό είναι η ένδειξη για καυσίμου.
φώτα και φλάς, με τον χαρακτηριστικό στρογγυλό Μαύρο πέπλο καλύπτει και τους εξαιρετικούς ερ-
εμπρός προβολέα να ενσωματώνει και φώτα ημέ- γονομικά διακόπτες που είναι εύκολοι στο χειρι-
73 Eπιστροφή στα περιεχόμενα