Page 77 - net.mototriti.gr 01 Ιουνίου 2023
P. 77

TEST        Moto Guzzi V7
                                                         Special Edition
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
        ξεχωριστή  εμφάνιση  που  είναι  αδύνατον  να  μην
        τραβήξει όλα τα βλέμματα και ειδικά στην Special
        έκδοση. Ρετρό και συνάμα τόσο σύγχρονο και ελ-
        κυστικό. Βέβαια, όταν βρεθείς στη σέλα του υπάρ-
        χουν άλλα πράγματα που θα απολαύσεις. Το πρώ-
        το από αυτά είναι ο δικύλινδρος κινητήρας, σήμα

        κατατεθέν του V7. Οι βαθιές πιστονιές που συνο-
        δεύουν το πρώτο μιζάρισμα σε προδιαθέτουν  για
        τη συνέχεια. Ο ήχος, τραχύς, μπάσος και ιδιαίτερα
        ελκυστικός θα σε αναγκάσει να αποσπαστείς από
        τη βαβούρα της πόλης για να ακούσεις το «τραγού-
        δι» του μέσα από τα Arrow τελικά. Μέσα στην κίνη-
        ση, οι επιδόσεις του Moto Guzzi είναι αρκούντως

        ικανοποιητικές. Ο κινητήρας δουλεύει καλά στις χα-    Το V7 Special Edition διαθέτει ένα σύστημα
                                                              εξάτμισης Arrow υψηλής απόδοσης, το οποίο
        μηλές στροφές, είναι ιδιαίτερα ελαστικός και βοη-     αυξάνει την ιπποδύναμη του δικύλινδρου κινητήρα
        θάει όταν κινείσαι με μικρή ταχύτητα ανάμεσα σε       των 850 κυβικών από τους 65 στους 66,5 ίππους,
        ακινητοποιημένα αυτοκίνητα. Το σασμάν έχει θετι-      ενώ βελτίωση έχουμε και στη ροπή, η οποία από τα
                                                              7,4 kg-m, αγγίζει τα 7,65 kg-m.
        κή λειτουργία αλλά θα δυσκολέψει τον αναβάτη με
        δεύτερες και τρίτες προσπάθειες στην εύρεση νε-
        κράς. Το V7 είναι γεννημένο για βόλτες και ταξίδια     Η άποψή μας
        και θα σε παρασύρει από την πρώτη στιγμή στο δι-         Με  βελτιώσεις  στην  απόδοση  και  στην  οδική
        κό του ρυθμό. Με το στροφόμετρο να «παίζει» ανά-       συμπεριφορά,  το  νέο  V7    αποδεικνύει  ως  γνή-
        μεσα στις 3.000 και τις 6.000 σαλ. και το κοντέρ να    σιο Mandello τέκνο, ότι μπορεί να σου προσφέρει

        μην ξεπερνά τα 140 χλμ./ώρα, το V7 θα σου επι-         πολλά περισσότερα από ένα απλό μεταφορικό μέ-
        τρέψει να απολαύσεις ένα χαλαρό και διασκεδαστι-       σο. Απευθύνεται στους νοσταλγούς του παρελθό-
        κό ταξίδι. Όχι ότι δεν θα πάει παραπάνω -η τελική      ντος, σε όσους ζουν στους δικούς τους ρυθμούς
        του είναι ικανή να ξεπεράσει και τα 180 χλμ./ώρα-      και επιθυμούν μια μοτοσικλέτα που θα τους πηγαί-
        αλλά λίγο ο χαλαρωτικός χαρακτήρας της μοτοσι-         νει στον προορισμό τους με στυλ και άνεση. Πάνω
        κλέτας, λίγο η απουσία προστασίας από τον αέρα,        στη σέλα της καταργείται κάθε μέτρηση του χρό-
        θα σε κάνει να μείνεις σε εκείνα τα επίπεδα για να     νου, καθώς η νέα V7 έχει την ικανότητα να στα-
        απολαύσεις την διαδρομή παραπάνω. Ακόμη και σε         ματάει τα ρολόγια, επαναφέροντας τη συμβατική

        επαρχιακό δίκτυο, το V7 θα ικανοποιήσει τον ανα-       αντίληψη του χρόνου αφού φτάσεις στον προορι-
        βάτη του.  Όσο ανεβαίνουν οι στροφές, το V7 δεί-       σμό σου. Η τιμή της ξεκινάει στα 9.590 ευρώ στην
        χνει τα δόντια του χάρη στην αυξημένη ιπποδύναμη       βασική έκδοση, αλλά η Special Edition που είχαμε
        και ροπή. Θα σηκώσει εύκολα ταχύτητα, θα φρενά-        στη διάθεση μας είναι πιο εξωστρεφής και αξίζει τη
        ρει άμεσα και θα πάρει κλίσεις που θα ικανοποιή-       διαφορά στα χρήματα.
        σουν, ενώ θα ανταποκριθεί ακόμα και σε περιπτώ-
        σεις που αποφασίσεις να κινηθείς λίγο πιο σβέλτα.           Εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής,
        Σε αυτό συμβάλλουν τα νέα ανθεκτικότερα αμορτι-             κινητήρας, οδηγικός χαρακτήρας
        σέρ και ο φαρδύτερος πίσω τροχός, καθώς έχουν
        βελτιώσει κατά πολύ την συμπεριφορά του V7 σε                Δυσκολία εύρεσης νεκράς

        όλες τις συνθήκες.

                                               77   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82