Page 69 - net.mototriti.gr 01 Απριλίου 2023
P. 69

TEST         X-ADV
                                             l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ  750

          Σχεδίαση –                          Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι           τα φωτιστικά σώματα του είναι τε-
          Ποιότητα κατασκευής                                                   χνολογίας LED, ενώ τα φώτα ημέ-
          Με σχεδίαση που δεν έχει «φο-       Τύπος          Ατσάλινο σωληνωτό  ρας DRL ρυθμίζονται αυτόματα με
        ρεθεί»  από  άλλες  μοτοσυκλέτες,    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις   Ανεστραμμένο   βάση τον περιβάλλοντα φωτισμό,
        είναι  μοναδικό  στο  είδος  του  και                πιρούνι 41χιλ, ΠΕ,ΑΕ  ώστε να είναι διαρκώς στην απα-
        συνεχίζει  να  εντυπωσιάζει.  Συνο-   Διαδρομή (χλστ.)         153,5    ραίτητη ένταση. Η ποιότητα κατα-

        λικά,  η  ταυτότητα  που  το  X-ADV   Αν.  Π / Ρυθμίσεις   Μονό αμορτισέρ, ΠΕ  σκευής  του  X-ADV  βρίσκεται  σε
                                                                         150
        εδραίωσε για τον εαυτό του διατη-     Διαδρομή (χλστ.)    2Δ/296, 4Ε, ABS  υψηλά  επίπεδα  και  τοποθετεί  το
                                              Φρένα Ε (χλστ.)
        ρείται στο ακέραιο, παραμένοντας      Φρένα Π (χλστ.)   Δ/240, 1Ε, ABS  Ιαπωνικό  μοντέλο  στα  premium
        μια από τις πιο εντυπωσιακές μοτο-                                      επίπεδα  των  μοτοσυκλετών  πε-
        συκλέτες adventure και όχι μόνο. Στη δεύτερη γενιά  ριπέτειας. Μια πολυτελής κατασκευή με εξαιρετικό
        του, η εμφάνιση του μοντέλου είναι τελείως διαφο- φινίρισμα, σημασία στη λεπτομέρεια και νέους πιο
        ρετική, με πιο επιθετικές και λεπτές γραμμές σε όλη  «σκληροπυρηνικούς» χρωματισμούς για το 2022.

        του την έκταση. Πολύ διαφορετικό είναι το μούτρο       Άνεση – Εργονομία
        του μοντέλου με μεγαλύτερα και πιο γωνιώδη φωτι-       Εργονομικά και σε επίπεδο εξοπλισμού, οι αλλα-
        στικά σώματα, ενώ κάθε πλαστικό τμήμα του σώμα- γές είναι εκτενείς. Η σέλα έχει νέο σχεδιασμό για
        τος έχει αλλαγές σε σχέση με τον προκάτοχο. Όλα  ευκολότερη πρόσβαση των ποδιών του αναβάτη στο






















































                                               69   Eπιστροφή στα περιεχόμενα
   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74